Opp i vekt??

Lillemy91~

Forelsket i forumet
2kg opp, 11+0 idag. Forrige svangerskap gikk jeg ned 5kg frem til uke 15 :p god matlyst selvom jeg er kvalm gitt ;)
Flere som har gått opp i vekt?

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke gått opp! Heldigvis! For å si det sånn så veier jeg alt 20kg for mye. Så jeg håper jeg går ned i meg og opp i baby. Slik at vekten holder seg så stabil som overhode mulig :D

Er 8 uker og har gått opp 0,8 kg bare... Men regner med at det kan skje litt på noen uker til. Spesielt siden jeg skal på ferie en uke hjem til mamma og pappa neste uke, he he

Jeg holdt gjevn vekt i starten når jeg fant ut at jeg var gravid. Men slet med å få i meg mat pga kvalmen. Men nå de siste 2 ukene har jeg gått ned ca. 2-3 kg og er 10+6 :( Men gjevner seg nok ut etter hvert :p

Ned 1 hel kg her :P men det gjør ikke noe for har nok å ta av!

Stabil foreløpig, heller ned 0,5 kg enn opp pga. dårlig matlyst. Får bare håpe jeg klarer å holde vektøkningen noen lunde stabil dette svangerskapet, slik jeg ikke går i samme fellen som sist. Da hadde jeg gått opp 10kg før jeg rundet 25 uker.. Og det var disse kiloene satt igjen etter jenta mi var ute for å si d sånn :p

Gikk først ned 3 og har gått opp igjen 1.

Har gått opp nesten 2 kilo jeg også, men det er vel ikke så rart når jeg har gått fra å trene opp til flere ganger nesten hver gang til å ligge halvdød på sofaen :p For ikke å nevne spisevanene mine. Hoho! Er 11+0 i morgen og hadde endelig begynt å følt meg litt tilbake til normalen denne uken før jeg ble forkjøla. Typisk.. Gleder meg masse til å komme inn i en treningsrutine igjen!

Har gått opp ca 1kg, og er nå 10+0 :p jeg må ha konstant påfyll av mat, hvis ikke blir jeg kvalm... Så heller litt opp enn å være kvalm :p

Er ikke flink med å veie meg. Sist jeg gjorde var to uker siden og da hadde jeg gått opp 4 kg! Det kan jeg aldri ha gjort nå i løpet av graviditeten, sikkert før også. Normal vekt her er på 56-59

4 kg så langt :-P

Er 11+2 og jeg har gått opp ca 2 kg. Har nok fra før så håper jeg ikke går opp så mye

Opp nesten 2,5 kg. Men det er forbedring fra sist, tiltross for minus i aktivitet. Sist gikk jeg opp 5 kg bare ved å ta en graviditetstest:rolleyes:

Gått opp sånn 2 kg, er kvalm 24/7 og det eneste som hjelper mot kvalmen synes jeg er å spise men er ganske slank så har nok bare gått av det☺️

8+3 og føler at jeg har gått opp. Buksene litt trangere og større er og der. Men i følge vekta har keg ikke gått opp noe..

Back
Topp