• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Onsdagsprat

Takk for det:)
Jeg brukte bare vanlig hvetemel til disse,for hun har ikke reagert på noe tidligere.
Kjeksene stod vel og tørket i fire timer på svak varme,men mine ble nok litt tykkere enn de skal være,så det kan være derfor:)

Hvordan ble dine?
mine står enda til tørking, 4 timer har de stått nå o_O Spent på hvor lang tid det tar :p

Da er lillebror i seg, dog ikke sovnet.
Men tydelig at han er vandt med at det er kveld på denne tiden, da han var så trøtt kort tid etter en god dupp i vognen!
hehe, samme her. Om hun sover til kl 19 så er hun fortsatt trøtt kl 20 :) Men det tar bare litt lengre tid for henne å sovne, som i dag tok det hele 15 minutter, og det er lenge til henne å være :p Hun er så flink når hun skal sovne, ligger bare helt stille og ser ut i rommet og venter på søvnen :rolleyes: ;)

Snuppa er i seng, mannen er i slalombakken og koser seg og jeg har satt to pærer på kok for å lage pære- og bringebærmos og koser meg med en skikkelig god mango og Private Practice mens jeg venter på at frukten skal kokes :) (ja, jeg spiser en HEL mango i slengen :p )

hehe, samme her. Om hun sover til kl 19 så er hun fortsatt trøtt kl 20 :) Men det tar bare litt lengre tid for henne å sovne, som i dag tok det hele 15 minutter, og det er lenge til henne å være :p Hun er så flink når hun skal sovne, ligger bare helt stille og ser ut i rommet og venter på søvnen :rolleyes: ;)

Tydelig at de blir mer og mer vandt med natten :) her kaves og styres det for å finne søvnen :-p
Men jeg har nå funnet ut at han roer seg best på egenhånd... Så med mindre han blir helt febrilsk eller begynner å gråte, så går jeg bare ut. Opp for å putte i smokken, og ut igjen. Må sover han

Snuppa er i seng, mannen er i slalombakken og koser seg og jeg har satt to pærer på kok for å lage pære- og bringebærmos og koser meg med en skikkelig god mango og Private Practice mens jeg venter på at frukten skal kokes :) (ja, jeg spiser en HEL mango i slengen :p )
Hvordan deler i opp mangoen?

Oi! En slik burde jeg hatt!
Slet så fælt i dag. Men jeg får fortsette å maltraktere den med kniven :-p

Tydelig at de blir mer og mer vandt med natten :) her kaves og styres det for å finne søvnen :p
Men jeg har nå funnet ut at han roer seg best på egenhånd... Så med mindre han blir helt febrilsk eller begynner å gråte, så går jeg bare ut. Opp for å putte i smokken, og ut igjen. Må sover han
Hermine får først vellingflaska i senga (eller melk), og som regel sovner hun med den. Men når hun ikke er så trett, som i kveld, så gnur hun seg helt inntil meg og ligger heeelt stille. Så hun er nok ganske avhengig av at jeg er der for å sovne ;)

Hermine får først vellingflaska i senga (eller melk), og som regel sovner hun med den. Men når hun ikke er så trett, som i kveld, så gnur hun seg helt inntil meg og ligger heeelt stille. Så hun er nok ganske avhengig av at jeg er der for å sovne ;)
Ja. Merker at han koser veldig mot leggetid, men når han først skal sove så har han blitt så urolig. Dytter meg unna etter amming :-p
Så da kan han få lov til å finne roen selv.

Oi! En slik burde jeg hatt!
Slet så fælt i dag. Men jeg får fortsette å maltraktere den med kniven :p
hehe, ja den er veldig kjekk! Fant den i fruktavdelinga på rema jeg :p ;)

Ja, har sett slik før :)ble rugsprø, mango og to ruter 70%sjokkis til kvelds på meg!
åh, må virkelig kjøpe noe mørk sjokolade å ha for hånda når jeg blir søtsnoken ;) Er ikke kommet til kveldens enda, var bare en snack den mangoen :p
Gikk på vekta idag, har gått ned ytterligere 2kg, uten å "gjøre noe" spesielt (telle kalorier e.l.) :D 1kg til så er jeg der jeg var når jeg ble gravid, og så er det 7kg til før jeg er fornøyd :)

åh, må virkelig kjøpe noe mørk sjokolade å ha for hånda når jeg blir søtsnoken ;) Er ikke kommet til kveldens enda, var bare en snack den mangoen :p
Gikk på vekta idag, har gått ned ytterligere 2kg, uten å "gjøre noe" spesielt (telle kalorier e.l.) :D 1kg til så er jeg der jeg var når jeg ble gravid, og så er det 7kg til før jeg er fornøyd :)
Wow så bra!
Vi har ikke vekt, men jeg var så vidt på en vekt for et par uker siden. Er nære der jeg var :)
Mangler helst bare å stramme opp diverse :-p

Wow så bra!
Vi har ikke vekt, men jeg var så vidt på en vekt for et par uker siden. Er nære der jeg var :)
Mangler helst bare å stramme opp diverse :p
Jeg er ikke fornøyd med å komme dit jeg va da jeg ble gravid da :p Var vel 77kg da, og veide 60kg ett år før det igjen :eek: Men SÅ langt ned har jeg ikke noe håp om å komme :p men vil så gjerne komme inn i alle klærne jeg har i str 38, for har så himla mye fine klær i den str :p Så da tror jeg ca 70kg er ok ;)

Tydelig at de blir mer og mer vandt med natten :) her kaves og styres det for å finne søvnen :-p

Sånn er det her og.Hun blir bare forstyrret hvis vi er for tett på når hun skal sovne.
Pleier å stå et par minutter i rommet for å høre at hun roer seg,men hun sovner oftest veldig fint på egenhånd:-)

Back
Topp