WOW, da har hu jo sovet kjempegodtGodt og høre hu endelig sover litt igjen
Ånei, sykdom er så kjedelig
Håper det går fort over igjen
God bedring
![]()
Ja, skal ikke klage, hun terapauten har gjort underverker med henne, hun SOVER på dagtid også nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
WOW, da har hu jo sovet kjempegodtGodt og høre hu endelig sover litt igjen
Ånei, sykdom er så kjedelig
Håper det går fort over igjen
God bedring
![]()
Godt med èn liten kosemosestund med boobsa og da![]()
Ja, hadde ikke jeg hatt unger hadde jeg ikk trengt og rydde halvparten så mye som jeg gjør
Hver morgen etter unga er sendt av gårde i bhgen, så ser det ut som en bomba H***hus her, så da er det bare og sette igang. Klær og pysjer i hele stua en sokk der og en sokk her halvspist frokost og glass og ja, sånn er det nå og har barn
hehe, så da er det bare for at mor og sette igang med ryddingen
Og jeg må vaske klær stort sette hver dag, ellers flommer det over av skittentøy når vi er mennesker
Hadde masse melk før jeg også, og har melk nå også, men ikke like mye som før! Aner ikke om jeg skal gi opp ammingen eller gå over til fullpumping på dagtid igjen også kjøpe dobbelpumpe som jeg da kan bruke mens jeg rydder osv!Tenke, tenke
![]()
Utekos med sol og varm solbærsaft etter en trilletur. Mens mamma samler fregner, har vesla sovet i vogna si i 2,5 time!Vis vedlegget 8908
Vi var hos ei som bor rett ved militærleiren så vi fikk møtt mannen og hentet vogna i bilen. Da kunne vi bli litt lenger, Lille kunne legges i vogna ca 13.30 mens vi venta på bussen som vi sitter på nå.
De bor rett ved skogen og rådyrene og elgene er stadig innom naboens matstasjon
Vis vedlegget 8901
Idyllisk
Ellers har je en avslappet kar i vogna! Råkjøring med buss er tydeligvis fin sovebevegelse
Vis vedlegget 8902
HURRA FOR TERAPEUTEN!!Det ble plutselig strålende sol i dag, så det ble litt tid i solveggen på meg også
Venninna mi kom med kokosboller, så da ble det kaffe og kaffekos ute i sola
Snuppa er så blid også, jeg har lyst til å sende terapauten blomster altså hehe![]()
SÅ godt å lese!!!!Det ble plutselig strålende sol i dag, så det ble litt tid i solveggen på meg også
Venninna mi kom med kokosboller, så da ble det kaffe og kaffekos ute i sola
Snuppa er så blid også, jeg har lyst til å sende terapauten blomster altså hehe![]()
SÅ godt å lese!!!!
Skulle dere tilbake?

Flott med en behandling til, for å være sikker!Ja, det er fantastisk, skylder deg en stor takk også som fikk meg til å bestille time
Vi skal tilbake etter påske![]()
Flott med en behandling til, for å være sikker!
Vi dro bare en gang med Lillebror. Men så så utrolig stor forandring etter den ene timen =)
Ååå! HeiHei og hå!Bare sniker litt innom igjen. Har ikke blitt mye tid til BV i det siste
Må prøve å få sneket meg innom litt oftere, for jeg savner dere!
Håper alt står bra til med dere alle!
Ååå! Hei
Savner deg!!!!
Hei og hå!Bare sniker litt innom igjen. Har ikke blitt mye tid til BV i det siste
Må prøve å få sneket meg innom litt oftere, for jeg savner dere!
Håper alt står bra til med dere alle!
Godt å vite at man er savnet!
Jeg og kjæresten hadde litt å ta igjen da han kom, så dagene strakk ikke helt til mens han var her, og nå etter at han dro, så er det Asle som har hatt min fulle og hele oppmerksomhet
Etter at Asle begynte å sove i fastspent sovepose om natten har det meste gått på halv åtteSliten!!
Hei, så koselig å høre fra deg igjenSkjønner du ikke prioriterer bv ja, håper du har det bra også
![]()
Jeg har det egentlig veldig bra!Lider av litt søvnmangel og melkespreng bare
hehe Og det er jo ikke no nytt for noen av oss
Håper det står bra til med dere også!Hva har vært i veien med Anette, forresten??
Blir det ikke mye nattesøvn på deg, er det fordi han ikke skal rulle på magen?
Først reagerte hun på vaksina hun fikk, så ble hun forkjølet og hadde feber i flere dager. Midt i det hele fikk hun vondt i nakken sin, men det visste jeg ikke før på tirsdag da vi var til manuellterapaut, nå er hun blid og fornøyd igjenHun har vist hatt problemer med nakken siden hun ble født, hun har bare ikke gjort seg noe av det før nå. Fremdeles tett i nesa si da, men ikke så ille som tidligere så hun får sove om natten *bank i bordet*
![]()
Han begynte plutselig å rulle seg over på magen når han sov, noe jeg i og for seg syns var skummelt nok, så jeg våknet til alle tider om natten og sjekket ham og snudde ham tilbake å ryggen. Prøvde å legge ting under ham for å støtte ham opp så han ikke klarte å rulle seg over, men ingenting fungerte, så da jeg ved to anledninger i løpet av ene natta fant ham sovende på magen med hodet presset helt oppi hjørnet på sengen med nesa ned i madrassen, uten mulighet for å legge hodet til siden, så var det ikke snakk om å sove uten pose lenger!Det syns jeg var skikkelig ekkelt! Så nå når han ligger i den posen våkner han til alle tider, og eneste måten å få ham til å sove på igjen er å ta ham oppi senga mi, amme og så legge ham tilbake. Så nå er vi tilbake til amming annenhver (og noen ganger HVER) time fra han legger seg klokka 20.. Noe som igjen fører til at han ikke vil ammes om dagen, bare spise grøt morgen og kveld + middag midt på dagen.. Noe som igjen gir meg vanvittig melkespreng utover dagen.. Hurra!!
Håper han snart godtar soveposen og begynner å sove litt lenger igjen. Hadde endelig kommet ned i 2-3 amminger pr. natt igjen..