Onsdag

Herregud hva du rekker på noen timer da, menneske!!:D Så fint at du fikk sove litt lenger. Gjør godt til en mammaskrott det!!:)

Ja, jeg stresser nok litt med og få unnagjort ting på rydde og ordnes-lista, men det er for at jeg da har noen timer og slappe av på på ettermiddagen før jentene kommer hjem, så jeg kan lade opp batteriene litt;):) Og jeg greier ikke og slappe av når det er rotete over alt i huset, må ha en viss orden:p Jeg er nå kommet til det punktet jeg vurdere om jeg skal gi opp amming eller kjøpe dobbelpumpe, får Emmeth er igjen urolig ved puppen! Hadde vært best med mm til han var ett år pga kumelkintoleranse, men så igjen, så må jeg ha helt ny pumpe, og det koster en del... What 2 do?! Ikke så lett det der.. Søvn får jeg nok aldri nok av, jeg kan greie meg ok på bare noen timers søvn, men kan veldig lett sove 12 timer også;):) men hvilken småbarnsmamma kan ikke det?;):D

Har en grusom arbeidsplass, og dessuten skal jeg studere fra august av så jeg må uansett slutte der. I stedet for å stå som ferieavvikler hele sommeren, så tar jeg en lang ferie sammen med elsklingene mine.;)

Uff, kjedelig og høre du ikke trives på arbeidsplassen din:(
Men gøy og havne på skolebenken igjen:D Hva skal du studere til? Laaang sommerferie hørtes veldig kos ut:D<3

Ja, jeg stresser nok litt med og få unnagjort ting på rydde og ordnes-lista, men det er for at jeg da har noen timer og slappe av på på ettermiddagen før jentene kommer hjem, så jeg kan lade opp batteriene litt;):) Og jeg greier ikke og slappe av når det er rotete over alt i huset, må ha en viss orden:p Jeg er nå kommet til det punktet jeg vurdere om jeg skal gi opp amming eller kjøpe dobbelpumpe, får Emmeth er igjen urolig ved puppen! Hadde vært best med mm til han var ett år pga kumelkintoleranse, men så igjen, så må jeg ha helt ny pumpe, og det koster en del... What 2 do?! Ikke så lett det der.. Søvn får jeg nok aldri nok av, jeg kan greie meg ok på bare noen timers søvn, men kan veldig lett sove 12 timer også;):) men hvilken småbarnsmamma kan ikke det?;):D
Bruker å ta et skippertak på rydding og vasking en gang i uka. Men klesvasken går kontinuerlig da.. Tenker nok at det blir litt mer å gjøre rundt om når man har tre barn også. Flink er du!!:) Ikke alltid like greit med den amminga.. Jeg også trodde jeg skulle amme lenger, men nå kommer det bare snacksmåltid ut av boobisene på dagtid. Hadde overflod av feit melk de første 3mnd, men så avtok det..:confused: Litt spesielt med Emmeth og intoleransen da.

Vi var hos ei som bor rett ved militærleiren så vi fikk møtt mannen og hentet vogna i bilen. Da kunne vi bli litt lenger, Lille kunne legges i vogna ca 13.30 mens vi venta på bussen som vi sitter på nå.
De bor rett ved skogen og rådyrene og elgene er stadig innom naboens matstasjon :-p
ImageUploadedByBV Forum1363786124.172691.jpg
Idyllisk :)
Ellers har je en avslappet kar i vogna! Råkjøring med buss er tydeligvis fin sovebevegelse
ImageUploadedByBV Forum1363786182.488738.jpg

Vi var hos ei som bor rett ved militærleiren så vi fikk møtt mannen og hentet vogna i bilen. Da kunne vi bli litt lenger, Lille kunne legges i vogna ca 13.30 mens vi venta på bussen som vi sitter på nå.
De bor rett ved skogen og rådyrene og elgene er stadig innom naboens matstasjon :-p
Vis vedlegget 8901
Ellers har je en avslappet kar i vogna! Råkjøring med buss er tydeligvis fin sovebevegelse
Vis vedlegget 8902
Næmmen, sjå på hanj da!:)
De ER så vakre og fredfulle når de sover.♡

Bruker å ta et skippertak på rydding og vasking en gang i uka. Men klesvasken går kontinuerlig da.. Tenker nok at det blir litt mer å gjøre rundt om når man har tre barn også. Flink er du!!:) Ikke alltid like greit med den amminga.. Jeg også trodde jeg skulle amme lenger, men nå kommer det bare snacksmåltid ut av boobisene på dagtid. Hadde overflod av feit melk de første 3mnd, men så avtok det..:confused: Litt spesielt med Emmeth og intoleransen da.

Godt med èn liten kosemosestund med boobsa og da:D :downtown Ja, hadde ikke jeg hatt unger hadde jeg ikk trengt og rydde halvparten så mye som jeg gjør;) Hver morgen etter unga er sendt av gårde i bhgen, så ser det ut som en bomba H***hus her, så da er det bare og sette igang. Klær og pysjer i hele stua en sokk der og en sokk her halvspist frokost og glass og ja, sånn er det nå og har barn;) hehe, så da er det bare for at mor og sette igang med ryddingen;) Og jeg må vaske klær stort sette hver dag, ellers flommer det over av skittentøy når vi er mennesker;) Hadde masse melk før jeg også, og har melk nå også, men ikke like mye som før! Aner ikke om jeg skal gi opp ammingen eller gå over til fullpumping på dagtid igjen også kjøpe dobbelpumpe som jeg da kan bruke mens jeg rydder osv!Tenke, tenke :dontknow

Våkna rett etterpå da. Mye skolebarn og støy på bussen :-p
Vi skal nå bytte buss i sentrum og t buss hjem og hente T :)
Italiensk pizza på menyen i dag
Hva skal dere andre spise?

De bor rett ved skogen og rådyrene og elgene er stadig innom naboens matstasjon :p
Vis vedlegget 8901
Vis vedlegget 8902

Åååh, så fiiiin:) Elsker dyr og rådyr og elger er så utrolig flotte dyr;) Har elgen meter fra huset vi også;) Er ei elgku som pleier og ha med kalven sin:)

Nååårh, så på den trøttisen da :sleep011 Han var god og sliten ser det ut som;) Herlig med bevegelse i vogna, da sover de ekstra godt:D

Uff, kjedelig og høre du ikke trives på arbeidsplassen din:(
Men gøy og havne på skolebenken igjen:D Hva skal du studere til? Laaang sommerferie hørtes veldig kos ut:D<3
Jeg skal nettstudent ved Høgskolen i Telemark.:) Lærer for 5-10klasse skal jeg bli! Ferdig om 4 år. Veldig spent på hvordan det går.. Skal ha Jenny hjemme hos meg et år før hun begynner i bhg da.:)

Våkna rett etterpå da. Mye skolebarn og støy på bussen :p
Vi skal nå bytte buss i sentrum og t buss hjem og hente T :)
Italiensk pizza på menyen i dag
Hva skal dere andre spise?

Nammis;) Hørtes utrolig godt:D Elsker italiensk pizza:D
Vi skal ha marinert kyllingfilet, ris, salat og bearnaise:)

Jeg skal nettstudent ved Høgskolen i Telemark.:) Lærer for 5-10klasse skal jeg bli! Ferdig om 4 år. Veldig spent på hvordan det går.. Skal ha Jenny hjemme hos meg et år før hun begynner i bhg da.:)

Så utrolig koselig du har mulighet til og kunne ha hu hjemme:) Jeg skal ha hjemme Emmeth jeg også:) Så spennende:D Ikke så lenge igjen da:) Må si det er utrolig gøy og jobbe med ungdommer;)

Hehe.. Nei, bare en. Men tenker at jeg var heldig denne gangen. Neste svangerskap kan bli helt annerledes. ;) Lurer på å bli ferdig med svangerskapene før jeg blir 30. To barn til på fire år? Spørst om fornuftigheten slår inn før den tid da.. :p;)
tjaaa, noe ambisiøst kanskje, men hvis fu får 2 på en gang er jo saken biff! :p

Så utrolig koselig du har mulighet til og kunne ha hu hjemme:) Jeg skal ha hjemme Emmeth jeg også:) Så spennende:D Ikke så lenge igjen da:) Må si det er utrolig gøy og jobbe med ungdommer;)
Å? Hva jobber du som?:)
Ja, jeg ville gjerne ha henne hjemme litt lenger, så nå slår jeg liksom to fluer i et smekk her.)

ja jeg ser den med at du gjerne vil gi han mm så lenge som mulig! MEN du kan jo alltids kjøpe ei til Medela Swing, evt. ei brukt Medela swing og så den handsfree-bh'en! ;) Da har du dobbel pumpe og mulighet til å løpe rundt i huset og gjøre alskens greier mens du pumper :D ;)
...vet også at FlaksiMummy skulle selge si medela freestyle, kan jo høre om hun enda har den ;)

Utekos med sol og varm solbærsaft etter en trilletur. Mens mamma samler fregner, har vesla sovet i vogna si i 2,5 time!:eek::D 1363787769986.jpg

Back
Topp