Onsdag

Liker ikke å spenne ham fast, men må man så må man.. o_O
Han har fortsatt bare smålurer på under halvtimen på dagtid, og nå som han legges klokka 20, så har han bare 2 av dem. En rundt kl 12 og en rundt kl 16.. Vi var litt tidlig oppe i går (var oppe rett over 7 i stedet for halvni-ni som vi pleier) for jeg skulle til legen. Da sovnet han i bilen rundt halv ti, og sov i 2 timer i strekk. Så lenge har han aldri sovet på dagtid før o_O Selv ikke som nyfødt.. Nesten så man må skrive det inn i kalenderen ;):p

Så bra at du har fått Nutramigen på blå resept! :D Det hjelper godt på, vil jeg tro. :D men kjedelig med denne intoleransen da :( Håper han kan vokse det av seg!! Håper det går seg til for samboeren din også! Du er så deilig positiv oppi det hele!! :D Digger holdningen din!!
Hvordan gikk det forresten med tennene til Emmeth?? Fikk han jeksler først??


hehe, ikke alltid jeg er like blid for og si det sånn:p^^ men prøver så godt jeg kan, blir bare alt for mye mas og kjedelige greier om jeg fokuserer på det negativ;):p OI, har han aldri sovet 2 timer is trekk? selv som nyfødt? Ja, da burde du jaggu meg skrive det inn i kaldenderen:D;) Ja, en boks koster 260 kr, så hjelper godt på og få det på blå resept;) Ja, virker som operasjonen gikk bedre denne gangen, for han har ikke like vondt som sist gang:) Så da håper vi på at det var siste gang;) Emmeth fikk ingen tenner gitt, bare bøttevis med sikkel og sutring fordi han ikke får til og plassere lekene så langt bak i munnen der hvor gommene klør, og slemme mamma ler seg ihjeel, han er så hissig:D;) he he...
 
hehe, ikke alltid jeg er like blid for og si det sånn:p^^ men prøver så godt jeg kan, blir bare alt for mye mas og kjedelige greier om jeg fokuserer på det negativ;):p OI, har han aldri sovet 2 timer is trekk? selv som nyfødt? Ja, da burde du jaggu meg skrive det inn i kaldenderen:D;) Ja, en boks koster 260 kr, så hjelper godt på og få det på blå resept;) Ja, virker som operasjonen gikk bedre denne gangen, for han har ikke like vondt som sist gang:) Så da håper vi på at det var siste gang;) Emmeth fikk ingen tenner gitt, bare bøttevis med sikkel og sutring fordi han ikke får til og plassere lekene så langt bak i munnen der hvor gommene klør, og slemme mamma ler seg ihjeel, han er så hissig:D;) he he...

På natten har han sovet lenger enn 2 timer i strekk, tror faktisk det har nærmet seg 7-8 timer der, men på dagtid er 2 timer ny rekord!! :D Og heldigvis ble det bare 3 amminger etter at jeg la meg i går kveld, så denne natten var mye bedre enn de foregående! :D Juuhuuuuu
Godt å høre at det går bedre med mannen din denne gang! :) Håper han blir helt bra igjen denne gangen!!
Mye styr med disse kløende gommene :eek:o_O Takk og lov for Sophie the Giraffe, sier jeg bare :p;):D
 
Back
Topp