• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Onsdag

Stakkars liten! :( Alt på èn gang.. o_O Ble hun veldig dårlig av vaksinen??
Godt det er hjelp å få i alle fall! :) Hva var symtomene på nakkevondt??
Tett nese er kjipt på disse små!! :(o_O Asle hadde en periode rundt 6 uker hvor han var skikkelig tett og hørtes ut som Gollum stakkars.. Har heldigvis ikke hatt noe siden! *bank i bordet* God bedring til Anette!! Håper hun blir kvitt snuen!!

Det håper jeg også:-)
Hun har i perioder rast og hylt skikkelig ved leggetid, så har det blitt ok igjen, nå den siste uka begynte hun å rase på dagtid også nonstop og sov dårlig på dagen. Sluttet å rulle og være fysisk aktiv på gulvet. Jeg kjente henne ikke igjen, hun mistet helt det gode humøret sitt. Men så tydelige endringer rett etter behandlingen i går, takk og pris:-)
Vi skal tilbake etter påske. :flower

Å? Hva jobber du som?:)
Ja, jeg ville gjerne ha henne hjemme litt lenger, så nå slår jeg liksom to fluer i et smekk her.)

Jeg er utdannet Barne- og ungdomsarbeider:D Elsket og jobbe på ungdomsklubben, var så gøy:D Synes de er så SØØØTE:) Ja, lurt det da:D

ja jeg ser den med at du gjerne vil gi han mm så lenge som mulig! MEN du kan jo alltids kjøpe ei til Medela Swing, evt. ei brukt Medela swing og så den handsfree-bh'en! ;) Da har du dobbel pumpe og mulighet til å løpe rundt i huset og gjøre alskens greier mens du pumper :D ;)
...vet også at FlaksiMummy skulle selge si medela freestyle, kan jo høre om hun enda har den ;)

Takk;) mente jeg husket det var snakk om ei som skulle selge pumpa si;) Men blir jo 2000 kr, og det er en ganske pen sum.. Så er virkelig i tenkeboksen nå;) Vil helst gi han en så god start som mulig, men kjenner melka forsvinner fort igjen pga han omtrent ikke vil puppe nå:(

Han begynte plutselig å rulle seg over på magen når han sov, noe jeg i og for seg syns var skummelt nok, så jeg våknet til alle tider om natten og sjekket ham og snudde ham tilbake å ryggen. Prøvde å legge ting under ham for å støtte ham opp så han ikke klarte å rulle seg over, men ingenting fungerte, så da jeg ved to anledninger i løpet av ene natta fant ham sovende på magen med hodet presset helt oppi hjørnet på sengen med nesa ned i madrassen, uten mulighet for å legge hodet til siden, så var det ikke snakk om å sove uten pose lenger! :eek:o_O Det syns jeg var skikkelig ekkelt! Så nå når han ligger i den posen våkner han til alle tider, og eneste måten å få ham til å sove på igjen er å ta ham oppi senga mi, amme og så legge ham tilbake. Så nå er vi tilbake til amming annenhver (og noen ganger HVER) time fra han legger seg klokka 20.. Noe som igjen fører til at han ikke vil ammes om dagen, bare spise grøt morgen og kveld + middag midt på dagen.. Noe som igjen gir meg vanvittig melkespreng utover dagen.. Hurra!!:po_O Håper han snart godtar soveposen og begynner å sove litt lenger igjen. Hadde endelig kommet ned i 2-3 amminger pr. natt igjen..
Uff. Skummelt med mageleie og slitsomt med turbonetter :o
Håper det går seg til!!!!

Skjønner det er vanskelig å bestemme seg ja, men han har i hvertfall fått seks mnd med morsmelk, det skal du være stolt av uansett hva du ender opp med å gjøre:)

Ja, jeg tenker veldig mye på hva jeg skal gjøre, for må bestemme meg NU, kjenner melkemengden går ned kraftig nå. Så enten eller nå altså:) Er veldig stolt over at jeg har greid og gi han mm så lenge som jeg har greid, hvertfall når ting har vært som de har vært:)

Jeg har gått tur med søs i kveld, istedet for trening!
Ble over 5 kilometer hvertfall, og vi gikk over et mørkt jorde og forbi mørklagt hoppbakke! Nydelig utsikt over hele byen, og som terapi og gå å stille, mørkt landskap :D
Lille sovnet 19.30 og var nettopp ganske urolig, Han lå på tvers i hodeenden av sengen, med bena godt plantet oppover sengekanten:p
Men han sovnet uten pupp, så får vi se...!

Hei og hå! :) Bare sniker litt innom igjen. Har ikke blitt mye tid til BV i det siste :( Må prøve å få sneket meg innom litt oftere, for jeg savner dere! :);):rolleyes: Håper alt står bra til med dere alle!

heeeei, det var lenge siden:) Har du og Asle det bra?:) Full forståelse for at det er litt travelt:) Har vært her lite selv de siste ukene også:(

Ja, jeg tenker veldig mye på hva jeg skal gjøre, for må bestemme meg NU, kjenner melkemengden går ned kraftig nå. Så enten eller nå altså:) Er veldig stolt over at jeg har greid og gi han mm så lenge som jeg har greid, hvertfall når ting har vært som de har vært:)
Ja du har virkelig stått på, mange som ville ha gitt opp:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Jeg er utdannet Barne- og ungdomsarbeider:D Elsket og jobbe på ungdomsklubben, var så gøy:D Synes de er så SØØØTE:) Ja, lurt det da:D
Hehe.. Søte fjortiser?:)
Jeg tar heller ungdommer med hormoner og som er rappkjefta enn barneskoleelever jeg da.. :p Tror ikke jeg egner med de yngste barna (sier hun som har ei lita jente selv..) Hahaha! Jammen, you know..;)

DET må du være stolt av ja, det er utrolig bra jobba!
Men om han bare får bittelitt morsmelk også, så får han i seg masse antistoffer =)

Ja du har virkelig stått på, mange som ville ha gitt opp:)

Har flere ganger vurdert det selv, men er SISTE babyen min og siden han har allergier, så vil jeg gjerne kunne forebygge det jeg kan:)<3

Har flere ganger vurdert det selv, men er SISTE babyen min og siden han har allergier, så vil jeg gjerne kunne forebygge det jeg kan:)<3
Ja det skjønner jeg, ville gjort alt jeg kunne selv:)

Jeg har gått tur med søs i kveld, istedet for trening!
Ble over 5 kilometer hvertfall, og vi gikk over et mørkt jorde og forbi mørklagt hoppbakke! Nydelig utsikt over hele byen, og som terapi og gå å stille, mørkt landskap :D
Lille sovnet 19.30 og var nettopp ganske urolig, Han lå på tvers i hodeenden av sengen, med bena godt plantet oppover sengekanten:p
Men han sovnet uten pupp, så får vi se...!

Du er så fresh og sporty du:D FLINKA :hello2 :happy093. :gen053 All ære til deg som har overskudd til det:)
haha, han er en liten urokråke i senga han også og roter litt rundt før han finner roen;) Er så søtt og guri for noen rare stillinger de kan sovne i :eek: laughing7

Nå blir det natta her, Nasse våknet men håper hun klarer å sovne selv igjen. Håper alle får sove godt i natt:)

DET må du være stolt av ja, det er utrolig bra jobba!
Men om han bare får bittelitt morsmelk også, så får han i seg masse antistoffer =)

Ja, men spørs hvor lange jeg da kan beholde melka, om han ikke vil amme;) Blir litt vanskelig det:D :laughing025
Og han sover stort sett hver natt nå:)

Skjønner at du vil ha han i den posen da ja, huff det hadde skremt meg også altså. Får håpe at han begynner å sove bedre om natten etter hvert, men har selv funnet ut at de liker dårlig forandringer :rolleyes:

Kveldens/nattens første amming unnagjort :p Godt å bli kvitt litt spreng :p;)
Rutiner er alfa og omega ja, så håper dette går seg til og blir en vane etter hvert :) Han er i hvert fall mye roligere nå enn første natta, for da var det grining hele tiden stakkars.. :( Liker ikke å spenne ham fast, men heller det enn alternativet :eek:O_o

Hehe.. Søte fjortiser?:)
Jeg tar heller ungdommer med hormoner og som er rappkjefta enn barneskoleelever jeg da.. :p Tror ikke jeg egner med de yngste barna (sier hun som har ei lita jente selv..) Hahaha! Jammen, you know..;)

Jaaaaah, SØØØØTE:) Der de er litt usikre, men samtidig skal framstå som litt tøffe også herlig og se små kjærestepar<3 Hihi... Ja, jeg synes også det var mest moro og jobbe med de på ungdomstrinnene:D Men likte meg også godt i skolen og sfo, men jobba mest med 1 klassinger daaah;):p hahaha, ja men morsrollen er en heeeelt annen jobb;):P:D

Nå blir det natta her, Nasse våknet men håper hun klarer å sovne selv igjen. Håper alle får sove godt i natt:)

Natta, søte du:) Håper du får en god natt og at snuppeluppa sover<3

Back
Topp