ja, med veiledning og oppsyn kunne de kanskje klart det! De kunne iallfall fått treffe babyen sin oftere enn 2 timer i ukaJa, så det var noe rart med dem ja, men kunne jo fått forsøke![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja, med veiledning og oppsyn kunne de kanskje klart det! De kunne iallfall fått treffe babyen sin oftere enn 2 timer i ukaJa, så det var noe rart med dem ja, men kunne jo fått forsøke![]()
Huff, hadde så vondt av dem!I Norge ville de fått hjelp og veiledning til å ta seg av babyen sin! Men ja, de virka litt "enkle"
Virker som om det danske barnevernet er mye strengere enn det norske, at de er raskere å frata barna fra foreldrene
![]()
Jeg får ikke skravla så mye som jeg har lyst til!!!!
Måtte bytte tilbake til mobilen, for jeg klarte iallfall ikke å følge med fra pc'n.
Har ikke sett episoden dere snakker om, men husk at det kan være mye bak vi ikke vet om da.Ja, jeg synes det var synd de ikke fikk lov til og prøve og ta seg av henneSynes de virkelig prøvde og vise de var i stand til og ta seg av en liten baby! Helt forferdelig og se deres reaksjon på at de tok den lille skatten dems vekk fra de
En reaksjon alle foreldre ville hatt, så kjente den langt inn for og si det sånn
Ja, de virker ikek akkurat som den skarpeste kniven i skuffen, noen av de, MEN betyr ikke at man ikke kan være en god forelder av den grunn, men veiledning og hjelp selvsagt. Ja, men det synes jeg igjen er veldig rart? For det var ikke sånn når jeg vokste opp, jeg bodde med en psykisk syk mamma som i telleg var alkoholiker, alle visste det, men jeg blei ikke tatt vekk
Heldigvis hadde jeg besteforeldre og bo hos!
ja, med veiledning og oppsyn kunne de kanskje klart det! De kunne iallfall fått treffe babyen sin oftere enn 2 timer i ukaer jo sikkert forhold som ikke kommer fram på tv, men de to skulle aldri vært vist på tv uansett!
![]()
Har ikke sett episoden dere snakker om, men husk at det kan være mye bak vi ikke vet om da.
Slik er det her i Norge også, man får som regel se/høre veldig mye av foreldrenes perspektiv, men barnevernet kan ikke gå ut og forsvare sin avgjørelse pga taushetsplikten.
Mener ikke at de nødvendigvis gjorde alt riktig, men det er helt umulig for oss å vite..
Ja, så det var noe rart med dem ja, men kunne jo fått forsøke![]()
Ja, jeg mener de i det minste kunne fått lov til og forsøke og ta seg av barnet dems, men hjelp og veiledning selvsagt, men ikke at barnet skulle fratas fra fødselen avVar utrolig vondt, hardt og bittert og se den lille blei tatt fra dem. De gjorde jo virkelig et skikkelig forsøk på og forbedre seg!

Har ikke sett episoden dere snakker om, men husk at det kan være mye bak vi ikke vet om da.
Slik er det her i Norge også, man får som regel se/høre veldig mye av foreldrenes perspektiv, men barnevernet kan ikke gå ut og forsvare sin avgjørelse pga taushetsplikten.
Mener ikke at de nødvendigvis gjorde alt riktig, men det er helt umulig for oss å vite..
Jeg får helt panikk bare ved tanken på det om det skulle vært meg![]()
Ja, det var utrolig ubehagelig og skrekkelig og seVeit verden er ett hardt sted, men ikke noe koselig av den grunn
Og tenker på barnets beste oppi alt også, selvsagt, men synes godt de kunne fått lov og prøve!
huff, det varierer kanskje fra sak til sak...Ja, jeg synes det var synd de ikke fikk lov til og prøve og ta seg av henneSynes de virkelig prøvde og vise de var i stand til og ta seg av en liten baby! Helt forferdelig og se deres reaksjon på at de tok den lille skatten dems vekk fra de
En reaksjon alle foreldre ville hatt, så kjente den langt inn for og si det sånn
Ja, de virker ikek akkurat som den skarpeste kniven i skuffen, noen av de, MEN betyr ikke at man ikke kan være en god forelder av den grunn, men veiledning og hjelp selvsagt. Ja, men det synes jeg igjen er veldig rart? For det var ikke sånn når jeg vokste opp, jeg bodde med en psykisk syk mamma som i telleg var alkoholiker, alle visste det, men jeg blei ikke tatt vekk
Heldigvis hadde jeg besteforeldre og bo hos!
så du ho som var i Tyrkia, og ungen hang på halvåtte i bæresela???Når man først begynner å se den serien blir man litt hekta, men dk er mye verre en den norske synes jeg.
Når man først begynner å se den serien blir man litt hekta, men dk er mye verre en den norske synes jeg.
virker som om at de velger ut "the worst cases" for å få flest mulig seertallSynes dk har mange triste tilfeller, jaOg mye mer belastet unge mødre enn den norske serien har. Det som er bra med dk sin er at man følger de i lang tid framover, framfor bare noen mnder som det er i den norske. Men veit jo ikke hvordan det er i virkeligheten? Mulig de framstiller mødrene verre enn det de er for og få flere seere pga drama!
huff, det varierer kanskje fra sak til sak...Kan jo hende det er faktorer inne i bildet som man ikke får innblikk i! Men synes de hadde rett til å treffe babyen sin MYE oftere enn hva de fikk! I norge skal man være bra syk, stoffavhengig e.l. for ikke å få forsøke engang!
virker som om at de velger ut "the worst cases" for å få flest mulig seertall![]()
Det er jo rett og slett uetisk å velge ut slike "tilfeller" og faktisk sende det på TV når det ender som det gjør daNei, det er sant nok det, men det var helt forferdelig og se reaksjonen dems og at de blei fratatt barnet![]()
Oh no, så utrolig kjiptæsj, mannen som skulle kommet hjem med fly kl 21 ga nettopp besjked om at flyet hans er kansellert og at det blir BUSS for flyHan kommer ikke hjem før i natt, og jeg blir sikkert ikke å få sove før han kommer hjem
![]()