Onsdag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Frisørdag :)
Hihi!
Snart må vi vekke T, spise litt frokost og følge til barnehagen.
Mannen reiste av gårde i natt, vi merket ikke at han stod opp engang...
 
Hvor dro mannen?
Vi skal til fysioterapeuten i dag, så jeg blir fraværende på dagtid i dag også. Men skal prøve å skravle det jeg kan før vi drar OG i kveld.;)
 
Hvor dro mannen?
Vi skal til fysioterapeuten i dag, så jeg blir fraværende på dagtid i dag også. Men skal prøve å skravle det jeg kan før vi drar OG i kveld.;)
Haha, du tar fort igjen det, har det vist seg ;)
Han dro til Nordnorge ;)
 
Da har jeg tatt før-bilde til dere :p
Noen forslag på sveis? Tror jeg har bestemt meg, men det er jo moro med forslag og :D

CEA8AC76-89B8-4803-AD09-1CA6997EBDD6-8691-000008D2A4A9AD5A_zps3ceea80e.jpg
 
Jeg er ikke god på sånt jeg, men kanskje litt kortere, og mer oppklipt eller gradert:)
 
God onsdag:)

Vi har hatt bøllenatt, helt motsatt fra natta i forveien, prøvde å få henne til å sove utpå litt, men da bæsjet hun:)
Vi skal til helsestasjonen i 12 tiden, da blir det ny vaksine på Anette. Håper det går like godt denne gangen også:)
 
God onsdag:)

Vi har hatt bøllenatt, helt motsatt fra natta i forveien, prøvde å få henne til å sove utpå litt, men da bæsjet hun:)
Vi skal til helsestasjonen i 12 tiden, da blir det ny vaksine på Anette. Håper det går like godt denne gangen også:)
Ååååå, jeg gruer meg til vaksine i morgen og!
Men det gikk bra sist, jeg var redd for at jeg skulle bli urolig og smitte det over på Lillebror, men det gikk ganske greid :D
Lykke til på kontroll i dag!!!!! :D
 
Ååååå, jeg gruer meg til vaksine i morgen og!
Men det gikk bra sist, jeg var redd for at jeg skulle bli urolig og smitte det over på Lillebror, men det gikk ganske greid :D
Lykke til på kontroll i dag!!!!! :D

Takk:) Det går nok sikkert bra, håper hun ruller for helsesøster i dag, det gjør hun hvertfall mye av hjemme:)
 
Da har jeg tatt før-bilde til dere :p
Noen forslag på sveis? Tror jeg har bestemt meg, men det er jo moro med forslag og :D

CEA8AC76-89B8-4803-AD09-1CA6997EBDD6-8691-000008D2A4A9AD5A_zps3ceea80e.jpg
hmmm...kanskje noe i skulderhøyde med litt oppklipt bak??? Du burde iallfall levne litt av lengda, sånn at man kan ha det i strikk å få det bort fra ansiktet når det er behov for det ;=
 
Og der kom finværet sånn helt plutselig fram, hæærlig:)
 
hmmm...kanskje noe i skulderhøyde med litt oppklipt bak??? Du burde iallfall levne litt av lengda, sånn at man kan ha det i strikk å få det bort fra ansiktet når det er behov for det ;=
Ja, jeg bør som regel kunne ha det i strikk =)
T var livredd for at det ikke skulle bli igjen nok hår å kose på :p
 
God morn! Sen morra idag også på oss, snuppa våkna først 07 men fikk litt pupp og ligge i armkroken til mamma og da sov hun til 09 :D Hun har knødd like mye i natt som hun pleier, så tror det var paracetten som gjprde at hun sov så godt i går natt :eek:
Nå driver hun og ruller rundt i sofaen og spinner rundt i sirkel, så sitter med et bein oppe i sofaen for å forhindre at hun turner seg på gulvet :eek:
Snart kommer søstra mi og jenta hennes på 3 som er på besøk fra Tønsberg (de bor hos min mor da) og skal se litt til Hermine mens jeg får meg en dusj og så skal vi på bytur :) Blir nok lite skravlings fra meg i formiddags også :oops:
 
Og der kom finværet sånn helt plutselig fram, hæærlig:)
Så deilig! Her er det et tynt skylag!
Skulle gjerne gått til byen etterpå, men må levere Lille til søs før frisøren, så jeg er nødt til å ta bilen..
 
God morn! Sen morra idag også på oss, snuppa våkna først 07 men fikk litt pupp og ligge i armkroken til mamma og da sov hun til 09 :D Hun har knødd like mye i natt som hun pleier, så tror det var paracetten som gjprde at hun sov så godt i går natt :eek:
Nå driver hun og ruller rundt i sofaen og spinner rundt i sirkel, så sitter med et bein oppe i sofaen for å forhindre at hun turner seg på gulvet :eek:
Snart kommer søstra mi og jenta hennes på 3 som er på besøk fra Tønsberg (de bor hos min mor da) og skal se litt til Hermine mens jeg får meg en dusj og så skal vi på bytur :) Blir nok lite skravlings fra meg i formiddags også :oops:

Så herlig at de kommer på besøk! De virker veldig snille =)
Håper du får gjort litt du ønsker, og kanskje får slappet av litt også :D
 
God morgen! Snuppa sover og jeg skal gjøre klart til å reise til byn sammen med ei veninne og barna hennes. Det blir kafebesøk og litt shopping. Skal endelig få somla meg til å handle hirse så jenta får sukkerfri grøt. Dere må kose dere i dag :)
 
Ja, jeg bør som regel kunne ha det i strikk =)
T var livredd for at det ikke skulle bli igjen nok hår å kose på :p
hehe, så søt han er! Mannen er likedan her :p
Hva gjør du med Eskil mens du er ho frisøren da?
 
Back
Topp