Onsdag

Hihihi :D Sovner nesten, men :p
 
Oh yes, sitter og ser på unge mødre jeg;) synes det er utrolig spennende med henne som har en sønn med CP og som hu faktisk greier og trene både fysiologisk og psykisk sett med hjelp fra ett senter i USA, og har motbevist norske myndigheter om at man faktisk får gjort noe for og hjelpe sønnen! Og for en kamp hu har mot NAV, guri land
 
Unge Mødre ferdig nå da. Tenkte for en gangs skyld at jeg skulle se på :eek:
 
Unge Mødre ferdig nå da. Tenkte for en gangs skyld at jeg skulle se på :eek:

Ja, slutta akkurat;) Hu mammaen til han med CP er så utrolig flink og står sinnsykt på for sønnen sin, utrolig rørende og se på. Og forferdelig tøft og se på hvordan NAV motarbeider henne hele tia. Jeg har dessverre ikke mye godt og si om NAV, utifra mine egne erfaringer med de!
 
Ja, slutta akkurat;) Hu mammaen til han med CP er så utrolig flink og står sinnsykt på for sønnen sin, utrolig rørende og se på. Og forferdelig tøft og se på hvordan NAV motarbeider henne hele tia. Jeg har dessverre ikke mye godt og si om NAV, utifra mine egne erfaringer med de!

Det er utrolig synd det skal være slik da :eek:
 
Det er utrolig synd det skal være slik da :eek:

Ja, sist gang mener jeg det var, så sto hu jo og grein fordi hu hadde vært i møte med NAV og ikke ville gi hu det hu hadde krav på av rettigheter engang:( OG hu blei bedt om og jobbe :director :cussingHu passer jo sønnen sin24/ 7! GAAAAH, blir så oppgitt. Og har kjempe MYE mot NAV selv!
 
Ja, sist gang mener jeg det var, så sto hu jo og grein fordi hu hadde vært i møte med NAV og ikke ville gi hu det hu hadde krav på av rettigheter engang:( OG hu blei bedt om og jobbe :director :cussingHu passer jo sønnen sin24/ 7! GAAAAH, blir så oppgitt. Og har kjempe MYE mot NAV selv!
Så forferdelig :eek:
 
Jeeg må kvelde jeg....
Klarer nesten ikke holde øya oppe her!
 
Jeeg må kvelde jeg....
Klarer nesten ikke holde øya oppe her!

Hehehe,da er det bare og legge hodet på puta og si nattinatt kjære du;) For en innsats du har gjort igjen;):p Superflink er du:D Natta da lille venn :goodnight
 
Lurer på å vaske tenna og pusse henna jeg også.. Trenger litt beautysleep!:)

Tenkte akkurat det samma;) Jeg må få litt søvn før han våkner rundt 1;) Sove godt søta også snakkes vi i morgen tidlig:D
 
Da var jeg i seng

Måtte bare ta oppvaskmaskinen, rydde noen klær, ta T på do, rydde litt på badet... :p
Good night!
 
Da var jeg i seng

Måtte bare ta oppvaskmaskinen, rydde noen klær, ta T på do, rydde litt på badet... :p
Good night!

Så flink du er:D Nå er det min tur til og hoppe i loppekassen:D Nattinatt:)
 
Natta:):):):) sov godt og drøm søtt:D
 
Back
Topp