Onsdag

kan jo hende jeg har kjørt litt for hardt på med den grøten, brukte samme mengde pulver som i vellingflaska men ,bare med en skvett melk i så den blei tykk, helt fra starten av. Men tenkte som så at magen hennes allerede er vant til mat og i teorien skulle tåle det...og nå er det gått 1,5 uker, så den skulle jo i teorien blitt vant til den lille grøtporsjonen men dengang ei o_O

Skal ikke få så store problemer pga bittelitt grøt, magen hennes tåler det desvverre ikke så godt:( OG de små trenger ikke grøt, neline nektet og spise grøt som liten hu:)
 
nei, legen sjekka ørene hennes på mandag og de så helt fine ut ;) OG hun sover med forhøya hodeende hele tiden ;) Nå MÅ jeg gå og koble på pumpa ellers blir det ALDRI kveld her idag :p
MEN jeg skal jammen meg ta å prøve og gi kun grønnsaker og velling et par dager og se om det blir bedre ;)

Ja, sett igang og pump deg:D heheh.. ja, jeg hadde gjort det altså. For viktigste er at hu har det bra og er mett i magen sin, ikke at hu MÅ ha grøt, det må hu absolutt ikke:) Okei, godt og høre hu ikke hadde noe med ørene sine:) hmmm tenke tenke. Tenker mye på u lille hermine altså, gjør det<3 Vært så plaget med magen sin, stakkars!
 
Tenker ofte på henne jeg også, og deg Marian, med så lite søvn hadde jeg blitt tullete:eek:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
Tenker ofte på henne jeg også, og deg Marian, med så lite søvn hadde jeg blitt tullete:eek:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Helt enig.
Og beklager om jeg var krass i sted, men det er så vanlig å på død og liv stappe i ungene grøt, selvom de ikke liker det eller får dårlige mager (snakker ikke om deg nå, altså, men mange jeg kjenner!), og jeg klarer bare ikke å skjønne hvorfor :p
 
Nei, men det virker ikke som hun tåler det noe i det hele tatt, og jeg ville rett og slett kuttet den ut. Hun får ikke mangelsykdommer av å ikke få grøt. Særlig næringsrikt er det i grunn ikke heller, sammenliknet med grønnsaker, som har jern, fiber og masse vitaminer ;)
hmmm...jo, avocado og banan er i grunn en myyye mer næringsrik frokost/kvelds enn risgrøt!
 
Ja, sett igang og pump deg:D heheh.. ja, jeg hadde gjort det altså. For viktigste er at hu har det bra og er mett i magen sin, ikke at hu MÅ ha grøt, det må hu absolutt ikke:) Okei, godt og høre hu ikke hadde noe med ørene sine:) hmmm tenke tenke. Tenker mye på u lille hermine altså, gjør det<3 Vært så plaget med magen sin, stakkars!
ugh, er så slitsomt å være alene. Nå er hun urolig og våkner i ett sett, og jeg må skru av pumpa hver gang jeg løper ned til henne *puh* :( All ære til alenemødre!!! Jeg hadde ikke klart det! o_O
 
ugh, er så slitsomt å være alene. Nå er hun urolig og våkner i ett sett, og jeg må skru av pumpa hver gang jeg løper ned til henne *puh* :( All ære til alenemødre!!! Jeg hadde ikke klart det! o_O
Bråker pumpa mye slik at du ikke kan sitte inne hos hun f.eks?
Unner deg å få mannen hjem snart!!!!
 
Ja. Ris, havre, mais osv er ganske tomme kalorier...
men har også en teori om at det er tenner på vei, og at det kan være problemet... o_O
Må jo kutte ut både grøt og velling noen dager, for så å se om grøtpulveret er årsaken! ;) MEN da kan det jo hende hun får mageknip av alle grønnsakene :eek: :p
 
Bråker pumpa mye slik at du ikke kan sitte inne hos hun f.eks?
Unner deg å få mannen hjem snart!!!!
den durer jo i vei, men hun blir sikkert ikke forstyrra om den durer i vei mens hun sover! Nå slokna hun igjen, må bare få pumpa og kokt og hoppe til køys slik at hun finner roen! ;)
 
men har også en teori om at det er tenner på vei, og at det kan være problemet... o_O
Må jo kutte ut både grøt og velling noen dager, for så å se om grøtpulveret er årsaken! ;) MEN da kan det jo hende hun får mageknip av alle grønnsakene :eek: :p

Ja, det er vanskelig å vite. Men jeg ville absolutt kuttet grøtpulver helt, for å sjekke om det skjer noen forskjell.
Har hun ikke tålt endel grønnsaker nå da?
 
Ja, det er vanskelig å vite. Men jeg ville absolutt kuttet grøtpulver helt, for å sjekke om det skjer noen forskjell.
Har hun ikke tålt endel grønnsaker nå da?
joooda, det meste av grønnsaker går helt fint! :) Litt hard mage av banan bare :p
 
joooda, det meste av grønnsaker går helt fint! :) Litt hard mage av banan bare :p
Det må hun jo heller ikke ha :p Hehe
Nei, kjør på med det du vet hun tåler, hun får helt sikkert nok! :D
 
Det må hun jo heller ikke ha :p Hehe
Nei, kjør på med det du vet hun tåler, hun får helt sikkert nok! :D
hmmm, ja! Men hvis jeg ikke kan gi velling på senga må hun jo få noe fast før sengetid...og da er hun så utrolig utålmodig og skrikete :eek: :p ...ikke at det hjelper henne å sove noe lengre da :p ;)
 
Tenker ofte på henne jeg også, og deg Marian, med så lite søvn hadde jeg blitt tullete:eek:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Ja, synes hu er veldig mye plaget med den magen sin, stakkars:( Lite søvn er ikke gøy, så synes absolutt synd på henne:(
 
hmmm, ja! Men hvis jeg ikke kan gi velling på senga må hun jo få noe fast før sengetid...og da er hun så utrolig utålmodig og skrikete :eek: :p ...ikke at det hjelper henne å sove noe lengre da :p ;)

Nei det virker ikke som den vellingen gjør så mye godt for henne?
Og for å bli god og mett trenger de ikke ekstra mat RETT før sengetid. Det kan være en stund før også ;)
 
ugh, er så slitsomt å være alene. Nå er hun urolig og våkner i ett sett, og jeg må skru av pumpa hver gang jeg løper ned til henne *puh* :( All ære til alenemødre!!! Jeg hadde ikke klart det! o_O

Uff, får så vondt av deg:( Er absolutt ikke lett og være alene:( Jeg har heldigvis en sambo som er hjemme og ikke på jobbreiser, men er mye alene med ungen pga han er mye trøtt og jeg tar alt nattavåk alene og har jeg gjort siden Neline blei født. Sender deg en stor klem kjære du:)
 
Nei det virker ikke som den vellingen gjør så mye godt for henne?
Og for å bli god og mett trenger de ikke ekstra mat RETT før sengetid. Det kan være en stund før også ;)
hmmm...vi får prøve noe annet i morra! Så får det heller bli ei flaske melk i senga når hun skal sove, hun er helt hysterisk når hun blir lagt ned for hun kan ikke få flaskekosen fort nok ;)
 
Back
Topp