Onsdag

Nei det virker ikke som den vellingen gjør så mye godt for henne?
Og for å bli god og mett trenger de ikke ekstra mat RETT før sengetid. Det kan være en stund før også ;)
Der er sant:)
Tenkte ikke jeg på heller.
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
hmmm...vi får prøve noe annet i morra! Så får det heller bli ei flaske melk i senga når hun skal sove, hun er helt hysterisk når hun blir lagt ned for hun kan ikke få flaskekosen fort nok ;)
Så søt hun er! :D
 
den durer jo i vei, men hun blir sikkert ikke forstyrra om den durer i vei mens hun sover! Nå slokna hun igjen, må bare få pumpa og kokt og hoppe til køys slik at hun finner roen! ;)

Pump i vei:) Håper hu sover godt i natt så dere begge får en god natts søvn;) Sambo har slukna på sofaen han også:p
 
Uff, får så vondt av deg:( Er absolutt ikke lett og være alene:( Jeg har heldigvis en sambo som er hjemme og ikke på jobbreiser, men er mye alene med ungen pga han er mye trøtt og jeg tar alt nattavåk alene og har jeg gjort siden Neline blei født. Sender deg en stor klem kjære du:)
Takk for det! :) Du har det jo ikke lett hele tiden du heller, med barn som er mye syke og sånn! Flinke supermødre er vi :D ;) Huff, nei nå skulle jeg egentlig vært i seng jeg :eek: :p
 
Nei det virker ikke som den vellingen gjør så mye godt for henne?
Og for å bli god og mett trenger de ikke ekstra mat RETT før sengetid. Det kan være en stund før også ;)

Emmeth spiser en halv time før han legger seg som regel:)
 
kunne jo alltids amma henne (om hun vil da), men hun spiser mye mer på flaske for hun tar bare èn pupp i slengen :p ;)

Men pumpet melk på flaske kan jo være en ide da, og så gi mat litt før?
 
Takk for det! :) Du har det jo ikke lett hele tiden du heller, med barn som er mye syke og sånn! Flinke supermødre er vi :D ;) Huff, nei nå skulle jeg egentlig vært i seng jeg :eek: :p

Jeg synes du er knalltøff som helpumper deg hver dag, det tar mye tid og energi:) Og du er en kjempeflink mamma for lille Hermine<3 Jeg greier meg jeg, bare gruer meg til mandagen, for da skal sambo opereres igjen og da ligger alt på meg igjen:( Jaaaaah:D DEt er vi virkelig:D Gå i seng og legg deg og sov, kjære du:) Skal straks legge meg jeg også:p
 
God natt damer! Da skal jeg forsøke å sove litt før mannen kommer hjem, og snuppa skal ha mat! Krysser fingrene for lite mageknip og mye søvn! :eek: ;)
 
Men pumpet melk på flaske kan jo være en ide da, og så gi mat litt før?

Ja, det var lurt, likesågreit det:) Håper Hermine slipper mageknip da, så hu får sovet godt på natta igjen:)
 
God natt damer! Da skal jeg forsøke å sove litt før mannen kommer hjem, og snuppa skal ha mat! Krysser fingrene for lite mageknip og mye søvn! :eek: ;)

Nattinatt og håper dere alle får sovet godt i natt uten fising og masse unødvendig mageknip :goodnight :greet025
 
Det var lurt ja:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
Lurer litt på å ta kvelden jeg og, selvom jeg nettopp følte meg veldig våken.
Ta med mac-en opp en tur tenker jeg :D
 
Nå blir det natta her, vi snakkes i morgen:) Drøm søtt:rolleyes:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
Nighty night!
 
Back
Topp