Onsdag

Nei ingenting sist gang, men i kveld fikk hun feber :smiley-ashamed004 Bra det gikk fint med gutten din:) :happy7 :happy8

Huff, kjedelig at hu fikk feber og ubehag:( Ikke noe koselig når de små har det vondt og er dårlige:( Håper hu sover det av seg og er i fin form igjen i morgen:) Ja, håper han slipper og få en reaksjon, fikk sprøyta kl 15.00 idag!

Huff, kjedelig at hu fikk feber og ubehag:( Ikke noe koselig når de små har det vondt og er dårlige:( Håper hu sover det av seg og er i fin form igjen i morgen:) Ja, håper han slipper og få en reaksjon, fikk sprøyta kl 15.00 idag!

Kom ganske sent her, hun fikk sprøyta kvart over tolv. Snedig å se henne så sur og gretten, det er hun ikke så ofte:-)

Kom ganske sent her, hun fikk sprøyta kvart over tolv. Snedig å se henne så sur og gretten, det er hun ikke så ofte:)

Nei, hu virker i grunn alltid blid og glade, lille solstråla:D
Kjedelig hu måtte få en reaksjon på sprøyta, fikk hu det sist også? Skal se unge mødre dk nå, ser du også på det?

Nei, hu virker i grunn alltid blid og glade, lille solstråla:D
Kjedelig hu måtte få en reaksjon på sprøyta, fikk hu det sist også? Skal se unge mødre dk nå, ser du også på det?

Nei sist gang gikk det veldig fint:-)

Jeg ser på tv av og til, i det siste har jeg fått med meg litt. Synes det var så fælt å se det paret som barnevernet tok.

Nei sist gang gikk det veldig fint:)

Jeg ser på tv av og til, i det siste har jeg fått med meg litt. Synes det var så fælt å se det paret som barnevernet tok.

Ja, var helt forferdelig og se på det:( Synes det var synd de ikke fikk en sjans til og vise om de kunne ta seg av den lille dattern dems, men samtidig med, så var det utrolig skittent hjemme hos de og de verka ikke som at de var stabile nok, virka på en måte litt psykisk handikappa egl!

Så fint det blei!! :D

Eskil må være utrolig lik deg eller...? Syns det er samme maska på dere jeg?:)

Takk!!
Begge guttene er snarlike meg. Har mer øyne/ uttrykk fra pappan :)

Da var Emmett`n vår lagt for kvelden<3 Sambo er så utrolig flink med unga. Gir Emmeth flaske og grøt, bytter til pysj og legger han hver kveld :love7 Er utrolig herlig og de det samspillet som han har med alle unga:) Skal se på unge mødre senere ikveld, men nå er det SUpernatural som står for tur:D

Takk for det, snille du :)

De er virkelig det:D Og utrolig lik deg, begge 2:) Synes det bildet av Eskil som nyfødt er så herlig, skikkelig søt sove surpomp:D

Hahaha. Ja tenk at de var så små for litt siden .:)
Må finne babybildene av Teodor og sammenlikne!!

Ja, helt utrolig at det ikke er lenger siden enn det er, tia går så utrolig fort! Nyter virkelig babytia for fullt nå, for veit den kommer ikke tilbake:) Ja, er så gøy og se på:) Mathea og Emmeth er nesten identiske like;) men mange mener også han er veldig lik Neline:)<3 Rart noen søsken ikke fins like i det hele tatt, mens andre igjen er veldig like;)

Jeg får ikke skravla så mye som jeg har lyst til!!!!:(
Måtte bytte tilbake til mobilen, for jeg klarte iallfall ikke å følge med fra pc'n.

Haha, typisk;) Skal være vanlig Farris, aner ikke hva det er som gjør at det funker på trøske, men mange har brukt det mot det, men gode resultater:) Uff, hvis du begynner og få vondt er det jo ikke noe særlig:( Godt hu ikke merker noe til det:)
testa det med den farrisen jeg hadde :p :eek: Hun begynte å skrike, sikkert vondt i munnen sin :( Skal ringe legen i morra tidlig! Kan jeg også få det i munnen? Driver jo å slikker av suttene hennes :eek:

Ja, var helt forferdelig og se på det:( Synes det var synd de ikke fikk en sjans til og vise om de kunne ta seg av den lille dattern dems, men samtidig med, så var det utrolig skittent hjemme hos de og de verka ikke som at de var stabile nok, virka på en måte litt psykisk handikappa egl!
Huff, hadde så vondt av dem! :( I Norge ville de fått hjelp og veiledning til å ta seg av babyen sin! Men ja, de virka litt "enkle" o_O Virker som om det danske barnevernet er mye strengere enn det norske, at de er raskere å frata barna fra foreldrene :eek:

w
Jeg får ikke skravla så mye som jeg har lyst til!!!!:(
Måtte bytte tilbake til mobilen, for jeg klarte iallfall ikke å følge med fra pc'n.
what? Jeg synes det er enklere å følge med fra pcn :p

testa det med den farrisen jeg hadde :p :eek: Hun begynte å skrike, sikkert vondt i munnen sin :( Skal ringe legen i morra tidlig! Kan jeg også få det i munnen? Driver jo å slikker av suttene hennes :eek:

Stakkars, får skikkelig vondt av henne nå:(
Det kan være veldig smertefullt for de små, men ikke alle som får vondt! Hadde håpet hu slapp og få vondt. Ja, ring legen i morgen, håper du får time på dagen.. Ja, det kan smitte til munnen din også, så du burde koke smokker og alt som er i kontakt med munnen din eller hennes. Husk og smør puppa med Farris også og la lufttørke.

Stakkars, får skikkelig vondt av henne nå:(
Det kan være veldig smertefullt for de små, men ikke alle som får vondt! Hadde håpet hu slapp og få vondt. Ja, ring legen i morgen, håper du får time på dagen.. Ja, det kan smitte til munnen din også, så du burde koke smokker og alt som er i kontakt med munnen din eller hennes. Husk og smør puppa med Farris også og la lufttørke.
tror jeg må kjøpe noe annet enn den farrisen med lime da :p :eek: Ja, får koke smokkene, gjør jo det regelmessig men nå skal de kokes daglig! flaskesmokkene også!

Ja, så det var noe rart med dem ja, men kunne jo fått forsøke:-)

Back
Topp