Onsdag

Frisørdag :)
Hihi!
Snart må vi vekke T, spise litt frokost og følge til barnehagen.
Mannen reiste av gårde i natt, vi merket ikke at han stod opp engang...

God morgen:) Blir mannen lenge borte? Spennende med frisørtime, gleder meg masse til og se resultatet:D Synes du er nydelig på før-bildet og jeg:p<3 Idag skal vi på helsestasjonen med Emmeth og ta 3mndervaksinen(endelig, men gruer meg veldig) Nå er han endelig frisk og null feber, fin form også skal han ha vaksinen så han kanskje blir dårlig igjen. Får vondt av han, må innrømme det:(

Hun var 7100 sist, men jeg synes ikke hun har lagt så mye på seg, kanskje 7600?

Skal hu ha sprøyte idag hu også? :( Emmeth skal og ha den idag. Såent på hvor mye han veier, sist veide han 7350 gram, og det er 2 mnder siden.. Så han er nok godt over 8 kg nå;):) Vi skal være der 14.30:)

hmmm...lurer på om Hermine kan ha fått trøske o_O :eek: Hun har hvitt belegg inni kinnene, på leppa og på tunga :(

Det høres ut som trøske, ja:( Kan hende det plager henne også, for kan gjøre vondt. Kjøp vanlig Fariis og smør på med q-tips, husk og smøre brystvortene også, det smitter! Det skal funke ganske så kjapt:)

God morn! Sen morra idag også på oss, snuppa våkna først 07 men fikk litt pupp og ligge i armkroken til mamma og da sov hun til 09 :D Hun har knødd like mye i natt som hun pleier, så tror det var paracetten som gjprde at hun sov så godt i går natt :eek:
Nå driver hun og ruller rundt i sofaen og spinner rundt i sirkel, så sitter med et bein oppe i sofaen for å forhindre at hun turner seg på gulvet :eek:
Snart kommer søstra mi og jenta hennes på 3 som er på besøk fra Tønsberg (de bor hos min mor da) og skal se litt til Hermine mens jeg får meg en dusj og så skal vi på bytur :) Blir nok lite skravlings fra meg i formiddags også :oops:

Håper du får tatt deg en god avslappende dusj, men søstern passer på Herminemor:) Håper dere får en koselig shoppetur:) Blir lite skravlings fra meg idag på dagen også, skal til helsestasjonen med emmeth og han skal ha vaksine idag! Får ta igjen skravlingen ikveld:)

God morgen:) Blir mannen lenge borte? Spennende med frisørtime, gleder meg masse til og se resultatet:D Synes du er nydelig på før-bildet og jeg:p<3 Idag skal vi på helsestasjonen med Emmeth og ta 3mndervaksinen(endelig, men gruer meg veldig) Nå er han endelig frisk og null feber, fin form også skal han ha vaksinen så han kanskje blir dårlig igjen. Får vondt av han, må innrømme det:(
Til over helgen.
Håper han ikke reagerer så veldig da :)

Håper ikke jeg gikk glipp av noe nå som jeg skippet helt til slutten av alle disse innleggene! Dere har vært flinke skravlere mens jeg har vært ute

Skal hu ha sprøyte idag hu også? :( Emmeth skal og ha den idag. Såent på hvor mye han veier, sist veide han 7350 gram, og det er 2 mnder siden.. Så han er nok godt over 8 kg nå;):) Vi skal være der 14.30:)

Det ble sprøyte ja, hun har bare lagt på seg 200 gram ca på en måned, men fulgte fremdeles kurven sin:-) Håper det går bra med Emmeth:-)

ImageUploadedByBV Forum1362579750.902335.jpg

Her er meg :)
Beholdt endel av lengden men fikk fjernet masse hår!! ;)
Fornøyd nå ja!

Lurt å ta det fort, og at begge fullfører behandling for å få bukt med det!
Får ringe legekontoret i morra tidlig å få akuttime, merker jeg begynner å bli sår på puppene :eek:

Det høres ut som trøske, ja:( Kan hende det plager henne også, for kan gjøre vondt. Kjøp vanlig Fariis og smør på med q-tips, husk og smøre brystvortene også, det smitter! Det skal funke ganske så kjapt:)
må teste, men har bare farris med lime smak nå da :p :eek: Foreløbig virker det ikke som at det plager henne heldigvis! :)

Håper du får tatt deg en god avslappende dusj, men søstern passer på Herminemor:) Håper dere får en koselig shoppetur:) Blir lite skravlings fra meg idag på dagen også, skal til helsestasjonen med emmeth og han skal ha vaksine idag! Får ta igjen skravlingen ikveld:)
fikk han endelig 3 måneders vaksinen????
Har kjøpt Althera mme, er spent på å prøve for å se om den smaker noe bedre enn Nutramigen ;)
Er du gått over til Nutramigen 2 nå???

Til over helgen.
Håper han ikke reagerer så veldig da :)

Okei, det er jo bra:)
Ja, han har ikke hatt noen reaksjon hittil, så håper det holder seg sånn;)

må teste, men har bare farris med lime smak nå da :p :eek: Foreløbig virker det ikke som at det plager henne heldigvis! :)

Haha, typisk;) Skal være vanlig Farris, aner ikke hva det er som gjør at det funker på trøske, men mange har brukt det mot det, men gode resultater:) Uff, hvis du begynner og få vondt er det jo ikke noe særlig:( Godt hu ikke merker noe til det:)

Det ble sprøyte ja, hun har bare lagt på seg 200 gram ca på en måned, men fulgte fremdeles kurven sin:) Håper det går bra med Emmeth:)

Det er jo bra deg synes jeg, så lenge hu følger sin kurve er det jo det viktigste:) Ja, virker som det går veldig bra med han, ikke vært noe ennå, så:) Håper de begge slipper feber:) Reagerte hu på sprøyta siste gang?

Det er jo bra deg synes jeg, så lenge hu følger sin kurve er det jo det viktigste:) Ja, virker som det går veldig bra med han, ikke vært noe ennå, så:) Håper de begge slipper feber:) Reagerte hu på sprøyta siste gang?

Nei ingenting sist gang, men i kveld fikk hun feber :smiley-ashamed004 Bra det gikk fint med gutten din:-) :happy7 :happy8

Back
Topp