Ja det kan jo hendeNoen har fortalt meg det ja, men aner ikke hvorfor, kanskje på grunn av at mange ikke tror det må rengjøres så ofte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det kan jo hendeNoen har fortalt meg det ja, men aner ikke hvorfor, kanskje på grunn av at mange ikke tror det må rengjøres så ofte.

Ja det kan jo hende![]()

Åååå som jeg hater trønderværet, så begynte det seff å storhagle igjen![]()
Haha, ja, like greit da!Nå synes jeg det er likegreit å bruke det, siden hun biter litt![]()
Haha, ja, like greit da!
Husker med skrekk de gangene T bet meg!
Men det skjedde kun når jeg prøvde iherdig å amme han når han egentlig ikke hadde tid. Så jeg måtte bare lese signalene hans litt bedre!
Det er gjerne her det "nappes" litt da og!Berta her gjør det kun om natta når hun er ferdig med å spise og har sovnet igjen![]()
Blir ingen fargingTa av 10cm på lengden og litt på det som er klipt opp fra før, lang skrålugg og evt friske opp fargen (kastanje eller noe. )![]()
Hm.. Ser du har tykt hår ja. om du lar være så er du på den sikre siden iallfall, men om de klipper det rett så skal det gå. Ikke la dem røre håret med kniven iallfall! De må slice det.Blir ingen farging![]()
Skrålugg har jeg fundert på lenge, men håret mitt kruser seg så innmari, så jeg vet ikke om jeg tør![]()
Vil ikke ha noen kniving av håret mitt hvertfall!Hm.. Ser du har tykt hår ja. om du lar være så er du på den sikre siden iallfall, men om de klipper det rett så skal det gå. Ikke la dem røre håret med kniven iallfall! De må slice det.![]()
Har time kl 14. må dra en stund før. Først på posten, og så levere LillebrorNår drar du til frisøren?
Nei, men jeg har vært hos de før.Bruker du fast frisør? Jeg ser klokka nærmer seg vaksine tid her..huff
Burde egentlig fått meg en fast frisør, for jeg blir ikke alltif fornøyd med sveisen når de ikke kjenner håret mitt!
Det er helt sant!Jeg bruker alltid fast frisør, har veldig tykt hår selv, ikke mange som klarer å klippe det fint![]()