Onsdag

Åååå som jeg hater trønderværet, så begynte det seff å storhagle igjen :mumum

Nå synes jeg det er likegreit å bruke det, siden hun biter litt :smiley-angry026
Haha, ja, like greit da!
Husker med skrekk de gangene T bet meg!
Men det skjedde kun når jeg prøvde iherdig å amme han når han egentlig ikke hadde tid. Så jeg måtte bare lese signalene hans litt bedre!

Haha, ja, like greit da!
Husker med skrekk de gangene T bet meg!
Men det skjedde kun når jeg prøvde iherdig å amme han når han egentlig ikke hadde tid. Så jeg måtte bare lese signalene hans litt bedre!

Berta her gjør det kun om natta når hun er ferdig med å spise og har sovnet igjen:-)

Ta av 10cm på lengden og litt på det som er klipt opp fra før, lang skrålugg og evt friske opp fargen (kastanje eller noe. ) ;)

Ta av 10cm på lengden og litt på det som er klipt opp fra før, lang skrålugg og evt friske opp fargen (kastanje eller noe. ) ;)
Blir ingen farging :o
Skrålugg har jeg fundert på lenge, men håret mitt kruser seg så innmari, så jeg vet ikke om jeg tør :D

Blir ingen farging :o
Skrålugg har jeg fundert på lenge, men håret mitt kruser seg så innmari, så jeg vet ikke om jeg tør :D
Hm.. Ser du har tykt hår ja. om du lar være så er du på den sikre siden iallfall, men om de klipper det rett så skal det gå. Ikke la dem røre håret med kniven iallfall! De må slice det.;)

Hm.. Ser du har tykt hår ja. om du lar være så er du på den sikre siden iallfall, men om de klipper det rett så skal det gå. Ikke la dem røre håret med kniven iallfall! De må slice det.;)
Vil ikke ha noen kniving av håret mitt hvertfall!

Når drar du til frisøren?

Bruker du fast frisør? Jeg ser klokka nærmer seg vaksine tid her..huff

Burde egentlig fått meg en fast frisør, for jeg blir ikke alltif fornøyd med sveisen når de ikke kjenner håret mitt!

Burde egentlig fått meg en fast frisør, for jeg blir ikke alltif fornøyd med sveisen når de ikke kjenner håret mitt!

Jeg bruker alltid fast frisør, har veldig tykt hår selv, ikke mange som klarer å klippe det fint:-)

Back
Topp