Onsdag

God morgen! Snuppa sover og jeg skal gjøre klart til å reise til byn sammen med ei veninne og barna hennes. Det blir kafebesøk og litt shopping. Skal endelig få somla meg til å handle hirse så jenta får sukkerfri grøt. Dere må kose dere i dag :)
Høres ut som en FLOTT dag! :D Ha det fint :D

hmmm...kanskje noe i skulderhøyde med litt oppklipt bak??? Du burde iallfall levne litt av lengda, sånn at man kan ha det i strikk å få det bort fra ansiktet når det er behov for det ;=

Ikke klipp for kort ihvertfall! Det er greit å kunne sette det opp :-)

hehe, så søt han er! Mannen er likedan her :p
Hva gjør du med Eskil mens du er ho frisøren da?
Kjører han til eldste søs :D
Har tatt ut litt melk så de kan øve litt =)

Så deilig! Her er det et tynt skylag!
Skulle gjerne gått til byen etterpå, men må levere Lille til søs før frisøren, så jeg er nødt til å ta bilen..

Håper det varer, men er meldt godt noen dager fremover nå:-) Tenker du gleder deg til å få rotet i håret nå :dance018
ret nå

Så herlig at de kommer på besøk! De virker veldig snille =)
Håper du får gjort litt du ønsker, og kanskje får slappet av litt også :D
lov å håpe ;) Ja, hun har litt barnepass å ta igjen for, for å si det sånn da :p ;) Men vet de planlegger nr 2 og er veldig gira på å kose med baby ;) Føler meg ganske uthvilt idag egentlig, deilig å få sove så lenge :rolleyes:

lov å håpe ;) Ja, hun har litt barnepass å ta igjen for, for å si det sånn da :p ;) Men vet de planlegger nr 2 og er veldig gira på å kose med baby ;) Føler meg ganske uthvilt idag egentlig, deilig å få sove så lenge :rolleyes:
Å kose med baby kan gjøre godt for babyplanleggingen da ;)
Bra du føler deg uthvilt! Den følelsen er utrolig digg!

hmmm...lurer på om Hermine kan ha fått trøske o_O :eek: Hun har hvitt belegg inni kinnene, på leppa og på tunga :(

Så godt du er i god form:-) Blir kjekt med barnepass:-)

hmmm...lurer på om Hermine kan ha fått trøske o_O :eek: Hun har hvitt belegg inni kinnene, på leppa og på tunga :(

Oi, huff da, det er ikke noe gøy. Det var jeg sikker på vi skulle få her også, siden jeg bruker skjold, gått greit enda heldigvis.

Oi, huff da, det er ikke noe gøy. Det var jeg sikker på vi skulle få her også, siden jeg bruker skjold, gått greit enda heldigvis.
Er det lettere å få det med skjold?

hvorfor er det større sjanse når man bruker skjold? Her går det jo mest i flasker o_O

Er det lettere å få det med skjold?

Noen har fortalt meg det ja, men aner ikke hvorfor, kanskje på grunn av at mange ikke tror det må rengjøres så ofte.

Back
Topp