Onsdag, skravvel og bilder :D

God ettermiddag!
Jeg har hatt fri i dag og har virkelig kost meg i finværet!!:cool:
Dro på helsestasjonen sammen med mann og datter i dag tidlig, og tenkte oss innom Moldebadet etterpå, men de holdt stengt - så klart. Tok oss en liten handletur istedet, og fikk handla lette klær til vesla,silikonformer til is (har allerede fryst ned banan-og jordbær is til jenta), og en liten spidermanball (det var enten den eller hello kitty). Da vi kom hjem klipte jeg plen mens Jenny og pappa koste seg i skyggen. Gikk myyye bedre med en lettere solkrem på vesla, da vi har brukt Cosmica sin solkrem for barn med sf30.
Jeg sitter fortsatt ute og fregner meg i finværet og gleder meg til ei kald øl når lillemor har lagt seg.
Vis vedlegget 16734
Toes up!!

Hermine ville ikke ha den sunne pinneisen jeg laga, nesten så jeg tror hun skjønte det var noe muffens med den o_O :P Hun spiste mais i stedet o_O Ikke min unge det der! :P ;)

Ja, kan puste litt lettet ut nå, hun hadde kommet under kurva si.

i kveld har jeg tatt mål når jeg laga grøt! ;)
Brukte 50ml mm og 1ss olje, varma det ilag, rørte ut 3 strøkne ss musligrøt, og 1 beger fruktmos som jeg hadde varmet litt. (ikke varm det i begeret, da smelter det :eek: ) Hermine spiste bare halvparten da :p Men du kan sikkert lage mer grøt og ha mindre frukt i, om du vil ha en mindre fruktete grøt :p ;)

God kveld :)
Stakkars lille soppen! Hun har hatt en stri dag :( Sovet godt og vel 4 timer fordelt på 3 lurer. Våkna fra den siste luren over kl 18, men sovna i armene mine kl 20 likevel. Ikke lett å være så febersyk! Begynner å lure på om det kan være en barnesykdom hun har, siden hun har hatt feber i 2 dager nå uten andre symptomer på sykdom :confused:

Svigermor tilbød seg å passe Hermine litt i ettermiddag, så jeg og mannen fikk gått ut litt sammen. Det var deilig! Vi gikk godt og vel 1,5 time sporsøk med hunden i skogen, gjorde godt å være litt alene sammen med hunden, uten barn, og gi han masse oppmerksomhet! Og pølsebiter! :)

i kveld har jeg tatt mål når jeg laga grøt! ;)
Brukte 50ml mm og 1ss olje, varma det ilag, rørte ut 3 strøkne ss musligrøt, og 1 beger fruktmos som jeg hadde varmet litt. (ikke varm det i begeret, da smelter det :eek: ) Hermine spiste bare halvparten da :p Men du kan sikkert lage mer grøt og ha mindre frukt i, om du vil ha en mindre fruktete grøt :p ;)

Takk, det skal jeg prøve i morgen:-)

Stakkars lille soppen! Hun har hatt en stri dag :( Sovet godt og vel 4 timer fordelt på 3 lurer. Våkna fra den siste luren over kl 18, men sovna i armene mine kl 20 likevel. Ikke lett å være så febersyk! Begynner å lure på om det kan være en barnesykdom hun har, siden hun har hatt feber i 2 dager nå uten andre symptomer på sykdom :confused:

Svigermor tilbød seg å passe Hermine litt i ettermiddag, så jeg og mannen fikk gått ut litt sammen. Det var deilig! Vi gikk godt og vel 1,5 time sporsøk med hunden i skogen, gjorde godt å være litt alene sammen med hunden, uten barn, og gi han masse oppmerksomhet! Og pølsebiter! :)

ja sjansen er jo stor for at det en et av barnesykdommene.. men det ser du etterhvert ;) den kalles vel 3 dagers feberen :P håper hun er bedre imårra da ;)

Så godt med en tur hvor det bare er dere! :) blir lissom ikke så ofte med sånt.. hehe..

Hermine ville ikke ha den sunne pinneisen jeg laga, nesten så jeg tror hun skjønte det var noe muffens med den o_O :P Hun spiste mais i stedet o_O Ikke min unge det der! :P ;)
Hehe.. Mer til deg da, heldiggris!! ;) Hva laga du isen av? Blir spennende når hun her skal smake på sine pinneiser.. Rørte først kun jordbær med stavmixern, men det blei så surt at jeg slengte oppi en banan. DA blei det søtt og godt da.. ;)

ja sjansen er jo stor for at det en et av barnesykdommene.. men det ser du etterhvert ;) den kalles vel 3 dagers feberen :p håper hun er bedre imårra da ;)

Så godt med en tur hvor det bare er dere! :) blir lissom ikke så ofte med sånt.. hehe..

nei, som oftest er det bare en av oss og hunden, eller meg, Hermine og hunden eller oss alle 4 sammen ;) Han likte nok å få masse tid alene sammen med oss :)

Hehe.. Mer til deg da, heldiggris!! ;) Hva laga du isen av? Blir spennende når hun her skal smake på sine pinneiser.. Rørte først kun jordbær med stavmixern, men det blei så surt at jeg slengte oppi en banan. DA blei det søtt og godt da.. ;)

hehe, jeg brukte et par ulike ferdigbegre med frukt! En god med eple og bringebær, og en med aprikos og pære :) Så får jeg spise de da :P

nei, som oftest er det bare en av oss og hunden, eller meg, Hermine og hunden eller oss alle 4 sammen ;) Han likte nok å få masse tid alene sammen med oss :)

Hehe ja det gjorde han sikkert :) da ble plutselig alt som før :P

*sender fra mobil*

Poster enda mer bilder jeg :P (vært i ta-bilde-humør idag) :P

1369857467777.jpg

*sender fra mobil*

Hei:)

Så mange fine bilder:p:rolleyes:
Jeg har vært på helsestasjonen i dag og nasse har gått opp mer i vekt på ei uke enn hva hun har gjort på hel måned:D
Forrige uke veide hun 7970, nå veier hun 8120:D:D
Det var nok melkeallergien som gjorde at hun ikke la på seg.
Ellers en noe rar dag:confused:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Så fantastisk at hun går opp i vekt! :)
Hm.. Rar dag? Håper alt er bra!

Stakkars lille venn.
T har hatt den barnesykdommen! Etter tre dager feber kom utslettet - så var han frisk!
Heldige hunden :-D

ImageUploadedByBV Forum1369858063.264019.jpg
Langstrakt på sofaen etter en heftig treningsøkt!
Søs spurte om jeg ville være med på yoga i morgen tidlig... Da lo jeg bare :-p

Vis vedlegget 16764
Langstrakt på sofaen etter en heftig treningsøkt!
Søs spurte om jeg ville være med på yoga i morgen tidlig... Da lo jeg bare :p

flink du er :)
haha ja hadde også begynt å le, om jeg hadde fått det spørsmålet :P

Back
Topp