Onsdag morning:-)

Veldig kjekt med vogn som er vendt mot deg ja, den lille paraplytrilla er vendt andre veien, det er synd.
Men blir å ta med storvogna uansett til vestlandet i sommer, da hun sover best i den:)
Håper dere får solgt den gamle.

hehe, vi blir å ta med oss begge vognene på ferie :eek: :P Sportsvogna egner seg best på norgesferie, terrengbruk og til soving. Men trilla er kjekk på strandtur, shopping o.l. ;)

ÆSJ!
Hermine har blod i bæsjen idag, og skikkelig løs mage :eek: o_O Hun har altså fått i seg noe med melk i, og nå begynner den evinnelige summeringa av hva hun spiste i går/forgårs som kan være årsaken! :confused: *sukke*

hehe, slår aldri feil at de små sover leeenge når man venter på at de skal våkne. Mens når man vil at de skal sove lenge så våkner de altfor fort! :p
Hehe, i barnehagen der jeg jobber ønsker vi at de ikke blir hentet før etter hviletid kl 13.30 ;) ...er umulig å få ungene til å hvile/sove når noen blir hentet midt i seansen :p
Ingen regler på slikt hos oss, og det er jeg egentlig veldig glad for. Altså, vognene står jo midt der alle ungene løper og roper uansett? :p
Men vi pleier ikke å hente før kl 14 som regel da.

ÆSJ!
Hermine har blod i bæsjen idag, og skikkelig løs mage :eek: o_O Hun har altså fått i seg noe med melk i, og nå begynner den evinnelige summeringa av hva hun spiste i går/forgårs som kan være årsaken! :confused: *sukke*
Ånei :(

hehe, vi blir å ta med oss begge vognene på ferie :eek: :p Sportsvogna egner seg best på norgesferie, terrengbruk og til soving. Men trilla er kjekk på strandtur, shopping o.l. ;)

Blir nok lite strandliv og shopping på vestlandet på oss, men kan jo være lurt for sikkerhetsskyld:p

joda, det var "nam-nam", men den var litt umoden så hun fikk ikke til å bite av den, så det blei til at hun bare sutta på den :p

hehe ja de finner metoder uansett :P

Den så jo veldig fin og go ut da! også så kjekt med skydd som kan trekkes så langt ned :)
Ja, Babyjogger er unike på å lage kalesjer som dekker godt! :D
Hjulene på GT-versjonen er litt bedre enn de på bildet da. De er litt større og såkalt luftkanalhjul som er litt bedre enn hardgummihjul.
Tror jeg har bestemt meg for den fargen jeg linket til. Alternativet er svart - synes det fort kan bli varmt?

Ingen regler på slikt hos oss, og det er jeg egentlig veldig glad for. Altså, vognene står jo midt der alle ungene løper og roper uansett? :p
Men vi pleier ikke å hente før kl 14 som regel da.

hos oss er hvilinga inne på madrasser ;)

Ja, Babyjogger er unike på å lage kalesjer som dekker godt! :D
Hjulene på GT-versjonen er litt bedre enn de på bildet da. De er litt større og såkalt luftkanalhjul som er litt bedre enn hardgummihjul.
Tror jeg har bestemt meg for den fargen jeg linket til. Alternativet er svart - synes det fort kan bli varmt?

ja dette med hjulene vet jeg alt om! Har kombivogn og en sportsvogn med lufthjul og en sportsvogn med hardgummi.. syns den med hardgummi er mye mer tyngre å trille, må lissom dytte den mens de to andre går nesten av seg selv.. også kan jeg bruke de på vinteren :)
Ja syns jo den fargen du linket var fin da, ikke sååå vanlig lissom.. men er ikke sikkert det blir så varmt med svart, kommer helt ann på hvor "luftig" vogna er laget..

Aha =)
Men jeg synes uansett det er deilig å kunne bestemme selv når vi henter og leverer :)
Det sagt, så leverer vi som regel senest 9.30, selvom det ikke er noen regler på det. De starter som regel samling da, og T faller helt utenfor om han kommer midt i samling og ikke finner sin plass på en måte =)

ja dette med hjulene vet jeg alt om! Har kombivogn og en sportsvogn med lufthjul og en sportsvogn med hardgummi.. syns den med hardgummi er mye mer tyngre å trille, må lissom dytte den mens de to andre går nesten av seg selv.. også kan jeg bruke de på vinteren :)
Ja syns jo den fargen du linket var fin da, ikke sååå vanlig lissom.. men er ikke sikkert det blir så varmt med svart, kommer helt ann på hvor "luftig" vogna er laget..
Ja det er sant.
De har rød også, men jeg er redd rødt falmer veldig...
Ellers elsker jeg rød!

i bhg hvor Emira går, så pleier de fleste barna som sover på dagtid, sove et sted fra kl 11-13.. og nesten alle vil helst sove i vogn.. selv Emira som ellers bare som 30 min i vogn ellers :P

Aha =)
Men jeg synes uansett det er deilig å kunne bestemme selv når vi henter og leverer :)
Det sagt, så leverer vi som regel senest 9.30, selvom det ikke er noen regler på det. De starter som regel samling da, og T faller helt utenfor om han kommer midt i samling og ikke finner sin plass på en måte =)

ja sånn er Emira også.. hun må helst komme før 9, så hun får spist frokost der..ellers kan hun føle seg "utenfor" og det tar lenger tid før hun blir seg selv.. men noen ganger leverer vi hun 9:30 for dem begynner samling 10:15.. og det kan funke også.. men ikke hvis hun kommer midt i samling eller etter ;)

Ja det er sant.
De har rød også, men jeg er redd rødt falmer veldig...
Ellers elsker jeg rød!

ja vanskelig å si.. kommer litt ann på kvaliteten :P

Back
Topp