Onsdag morning:-)

Lillebror spiste så lite mat i dag, og ville ikke ha middag eller kvelds, så han har bare spist morsmelk siden kl 14 i dag.
Dermed har han allerede puppet to ganger siden leggetid kl 18 :p
Men han romlet i magen stakar!

Så kjedelig, håper virkelig at det ikke blir en slitsom natt for deg da:oops:;) men kansje han spiser bedre imårra:D

*sender fra pipe-gjøken*

Så kjedelig, håper virkelig at det ikke blir en slitsom natt for deg da:oops:;) men kansje han spiser bedre imårra:D

*sender fra pipe-gjøken*
Det går seg til =)

Hehe ja det gjør det alltid ;) heldigvis:p

*sender fra pipe-gjøken*

Det er det som er så fint med det meste :D
Jeg lot T styre nattamming (og amming generelt), og han sluttet jo av seg selv til slutt ;)

Det er det som er så fint med det meste :D
Jeg lot T styre nattamming (og amming generelt), og han sluttet jo av seg selv til slutt ;)

ja de fleste gjør nok det :) Emira sluttet selv med mme.. når hun var litt over 1 år, så fikk hun litt som kveldskos etter maten helt til hun ikke var interesert lenger :) tenkte at det er jo veldig næringsrikt, så derfor bare ga jeg hun det..

Må bare slenge inn et felles
HURRAAAA for Simone og Jenny som er 9mnd i dag.:)
♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Hurra hurra hurra! <3 <3 <3

Simone har feira med juice og kjeks til ettermiddagssnacks ;-)

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

HURRA for Simone og Jenny! :D

ja de fleste gjør nok det :) Emira sluttet selv med mme.. når hun var litt over 1 år, så fikk hun litt som kveldskos etter maten helt til hun ikke var interesert lenger :) tenkte at det er jo veldig næringsrikt, så derfor bare ga jeg hun det..
Ja, de kan jo få MME enda lenger enn det også, om de vil =)
Jeg ammet T i 14 månder, på natt hele veien. Men da han begynte å sove natten igjennom uten å ammes, så ble det tomt, og da var han ikke interessert ellers gitt :P

uff da :( også man klarer så lite når man har vondt i nakken :( er det ikke noe du kan gjøre mot det da? håper det ;)
Synd du ikke får reist på besøk da.. men er vel greit å føle seg litt bedre i kroppen når man først skal noe sånt ;) :)

Vi har ikke møttes på 7 år nesten, så veldig kjedelig nakken min klikka helt nå:mad: virker som jeg bare kan finne fram nakkekragen min, for snart låser den seg, kjennes dessverre sånn ut. Får pinik forte og betennelses dempende for det, men når nakken låser seg tar det gjerne ei uke før den blir bedre igjen:( reiser på ferie på mandag, så passer sinnsykt dårlig akkurat nå:p:oops: har gått til fysioterapeut, hjelper litt. Sov fra 10 til halv 4 idag. Måtte bare legge meg pga smerter. Har slitt med nakke og skuldre nye de siste 3 ukene. Så mulig jeg ringer kiropraktor i morgen.

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Huuuurraaaa:D♥♡♥♡♥♡♥☆★☆

Ja, de kan jo få MME enda lenger enn det også, om de vil =)
Jeg ammet T i 14 månder, på natt hele veien. Men da han begynte å sove natten igjennom uten å ammes, så ble det tomt, og da var han ikke interessert ellers gitt :p

hehe nei det er rart at nattamming skal ha så mye å si.. her sluttet dem begge å "spise" på natten når de var rundt 3 mnd eller noe.. og det gikk voldsomt utover produksjonen :eek: men er jo bare å holde på som du gjør, til de ikke er interessert mer :)

hehe nei det er rart at nattamming skal ha så mye å si.. her sluttet dem begge å "spise" på natten når de var rundt 3 mnd eller noe.. og det gikk voldsomt utover produksjonen :eek: men er jo bare å holde på som du gjør, til de ikke er interessert mer :)
Det holder ope produskjonen om ikke annet :p

Vi har ikke møttes på 7 år nesten, så veldig kjedelig nakken min klikka helt nå:mad: virker som jeg bare kan finne fram nakkekragen min, for snart låser den seg, kjennes dessverre sånn ut. Får pinik forte og betennelses dempende for det, men når nakken låser seg tar det gjerne ei uke før den blir bedre igjen:( reiser på ferie på mandag, så passer sinnsykt dårlig akkurat nå:p:oops: har gått til fysioterapeut, hjelper litt. Sov fra 10 til halv 4 idag. Måtte bare legge meg pga smerter. Har slitt med nakke og skuldre nye de siste 3 ukene. Så mulig jeg ringer kiropraktor i morgen.

ja det var jo veldig kjedelig da! høres veeeeldig vondt ut :( sender masse klemmer til deg! ;)
håper det er bedre til mandagen da hvertfall, og det er nok lurt å kontakte kiropraktor.. er dette noe du har slitet med tidigere å eller? 3 uker er lenge nok med smerter:eek: godt en har søvn som kan "hjelpe" litt :)
God bedring!

Uff, stakkars deg :(

huff, kjenner igjen det der med vond nakke! Er selv kronisk plaga, det går i perioder. Og i de dårlige periodene er det lett for å bli deprimert altså, for man får absolutt ingenting overskudd og går med konstante smerter :(
Her hjelper ikke fysio e.l. så jeg dropper bare det :P Knasker paracet til det gir seg i stedet ;)

Jeg knasker pinex forte:oops: hjelper litt, men ikke all verden.. har du også vært plaget av det lenge? Har vært plaget av nakken siden jeg var liten.. huff. Ja, det tar så på kreftene så har ikke overskudd til noen ting:oops: måtte legge meg kl 10 og sov til halv 4. Hvordan går det med deg? Har tenkt mye på deg de siste dagene. Sender deg en stor varm klem♥♡♥

ja det var jo veldig kjedelig da! høres veeeeldig vondt ut :( sender masse klemmer til deg! ;)
håper det er bedre til mandagen da hvertfall, og det er nok lurt å kontakte kiropraktor.. er dette noe du har slitet med tidigere å eller? 3 uker er lenge nok med smerter:eek: godt en har søvn som kan "hjelpe" litt :)
God bedring!

Har ikke sovet så mye de siste 3 ukene pga smerter, så var skikkelig digg og sove og ikke kjenne smerter. Har vært plaget siden jeg blei født med nakken og magen. Så var innlagt på sjukhus pga når jeg var lita. Nakke og skuldre blir verre dess mer stressa jeg er, men altså sånn er det bare og går som regel fint for det, bare det når den låser seg jeg sliter mye, for får ikke gjort noen ting annet enn og sitte eller ligge rett opp. Mhm, skal ringe i morgen:);)

Back
Topp