Ja!ja vanskelig å si.. kommer litt ann på kvaliteten![]()
Nei det blir nok Silver.
Tror jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja!ja vanskelig å si.. kommer litt ann på kvaliteten![]()

Så morroDa har jeg bestilt ny vogn![]()
![]()
Håper den kommer fort, for nå er vi uten vogn![]()
Skal straks ut og gå kveldstur med lillesøs, men Lillebror er så urolig så jeg vet nesten ikke om jeg tør å gå så langt![]()
Aha =)
Men jeg synes uansett det er deilig å kunne bestemme selv når vi henter og leverer
Det sagt, så leverer vi som regel senest 9.30, selvom det ikke er noen regler på det. De starter som regel samling da, og T faller helt utenfor om han kommer midt i samling og ikke finner sin plass på en måte =)
i bhg hvor Emira går, så pleier de fleste barna som sover på dagtid, sove et sted fra kl 11-13.. og nesten alle vil helst sove i vogn.. selv Emira som ellers bare som 30 min i vogn ellers![]()
Hehe. Nei det klarer vi, har knapt brukt vogn siste ukenSå morrohadde ikke klart oss uten vogn en dag engang vi
med lille frøken vilikkesoveinnepådagen
*Surfer mobilt*
Da har jeg bestilt ny vogn![]()
Håper den kommer fort, for nå er vi uten vogn
Skal straks ut og gå kveldstur med lillesøs, men Lillebror er så urolig så jeg vet nesten ikke om jeg tør å gå så langt![]()
jeg skulle også ønske vi hadde ungene i vogn! Er mye sunnere å sove ute! ikke minst fordi Hermine bare sover i vogn på dagtid![]()
![]()
Jøss, kan du legge ut oppskrift?Har vært så irritert på Ella's for at alle morgonmumsene deres er med melk i! Så jeg har komponert to egne varianter
Så nå har jeg kokt 25 porsjoner fruktgrøt i kveld
De til høyre er med eple-, rosin-, fullkornsris og kanel.
De til venstre er nektarin-,havregryn og banan! Ble så godt at jeg måtte spise en porsjon selv
Vis vedlegget 18314
*Surfer mobilt*
Gratulerer med ny vognDa har jeg bestilt ny vogn![]()
![]()
Håper den kommer fort, for nå er vi uten vogn![]()
ja det er jo kjekt.. og når Emira var liten, så hadde jeg med min vogn til bhg sånn at hun kunne sove der mot ettermiddagen hvis hun trengte det, og da var det bare å trille hjem(tar maks 5 min å gå til/fra bhg)
Kan du ikke bestemme selv om hun skal sove i vogn eller ikke?
Jøss, kan du legge ut oppskrift?
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Åh <3*smelt* Hermine kaller på mamma når hun gråter nå!![]()
![]()
Hørte bare "sutre,sutre, mammaaaa, sutre" i babycallen nå!
![]()
TAKKGratulerer med ny vogn
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
nei, kan ikke detSelv om de har soveskur så er de ikke i bruk, det er ikke "dekning" for brannalarmene i de...akkurat som om det er noen stor sak å fikse!
*smelt* Hermine kaller på mamma når hun gråter nå!![]()
![]()
Hørte bare "sutre,sutre, mammaaaa, sutre" i babycallen nå!
![]()