Onsdag morning:-)

Da har jeg bestilt ny vogn :D :D
Håper den kommer fort, for nå er vi uten vogn :p
Skal straks ut og gå kveldstur med lillesøs, men Lillebror er så urolig så jeg vet nesten ikke om jeg tør å gå så langt :p

Har vært så irritert på Ella's for at alle morgonmumsene deres er med melk i! Så jeg har komponert to egne varianter:p
Så nå har jeg kokt 25 porsjoner fruktgrøt i kveld:D
De til høyre er med eple-, rosin-, fullkornsris og kanel.
De til venstre er nektarin-,havregryn og banan! Ble så godt at jeg måtte spise en porsjon selv:p
1371061712702.jpg

*Surfer mobilt*

Skal straks ut og gå kveldstur med lillesøs, men Lillebror er så urolig så jeg vet nesten ikke om jeg tør å gå så langt :p
Så morro:D hadde ikke klart oss uten vogn en dag engang vi:p med lille frøken vilikkesoveinnepådagen;)

*Surfer mobilt*

Aha =)
Men jeg synes uansett det er deilig å kunne bestemme selv når vi henter og leverer :)
Det sagt, så leverer vi som regel senest 9.30, selvom det ikke er noen regler på det. De starter som regel samling da, og T faller helt utenfor om han kommer midt i samling og ikke finner sin plass på en måte =)

hehe, er lov å hente før men bhg har sendt ut ønske om at man leverer før 10 og henter etter 13.30 ;) Hvis vi drar på impulsturer så er det kl 10 ;)

i bhg hvor Emira går, så pleier de fleste barna som sover på dagtid, sove et sted fra kl 11-13.. og nesten alle vil helst sove i vogn.. selv Emira som ellers bare som 30 min i vogn ellers :p

jeg skulle også ønske vi hadde ungene i vogn! Er mye sunnere å sove ute! ikke minst fordi Hermine bare sover i vogn på dagtid ;) :P

Så morro:D hadde ikke klart oss uten vogn en dag engang vi:p med lille frøken vilikkesoveinnepådagen;)

*Surfer mobilt*
Hehe. Nei det klarer vi, har knapt brukt vogn siste uken :-p
Men det føltes plutselig litt rart å ikke ha muligheten!

Grattis med ny vogn :P

jeg skulle også ønske vi hadde ungene i vogn! Er mye sunnere å sove ute! ikke minst fordi Hermine bare sover i vogn på dagtid ;) :p

ja det er jo kjekt.. og når Emira var liten, så hadde jeg med min vogn til bhg sånn at hun kunne sove der mot ettermiddagen hvis hun trengte det, og da var det bare å trille hjem :) (tar maks 5 min å gå til/fra bhg) ;)
Kan du ikke bestemme selv om hun skal sove i vogn eller ikke?

Har vært så irritert på Ella's for at alle morgonmumsene deres er med melk i! Så jeg har komponert to egne varianter:p
Så nå har jeg kokt 25 porsjoner fruktgrøt i kveld:D
De til høyre er med eple-, rosin-, fullkornsris og kanel.
De til venstre er nektarin-,havregryn og banan! Ble så godt at jeg måtte spise en porsjon selv:p
Vis vedlegget 18314

*Surfer mobilt*
Jøss, kan du legge ut oppskrift?:p:cool:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Gratulerer med ny vogn:cool:

ja det er jo kjekt.. og når Emira var liten, så hadde jeg med min vogn til bhg sånn at hun kunne sove der mot ettermiddagen hvis hun trengte det, og da var det bare å trille hjem :) (tar maks 5 min å gå til/fra bhg) ;)
Kan du ikke bestemme selv om hun skal sove i vogn eller ikke?

nei, kan ikke det o_O Selv om de har soveskur så er de ikke i bruk, det er ikke "dekning" for brannalarmene i de...akkurat som om det er noen stor sak å fikse!

Jøss, kan du legge ut oppskrift?:p:cool:

Det kan jeg! :D
Legger ut i barnemattråden når jeg får tid ;) Nå er det køya før jobb i morra :cool:

*smelt* Hermine kaller på mamma når hun gråter nå! :D :rolleyes: :P Hørte bare "sutre,sutre, mammaaaa, sutre" i babycallen nå! :)

Så koselig! :) Gleder meg til det kommer bevisste ord her også!

nei, kan ikke det o_O Selv om de har soveskur så er de ikke i bruk, det er ikke "dekning" for brannalarmene i de...akkurat som om det er noen stor sak å fikse!

Ja ikke sant:confused: dem kunne fiksa det da, for er jo mange barn sov sover mye bedre ute, så det burde være et valg foreldrene kan ta..så lenge det ikke er for kaldt eller varmt da;) har Hermine fått plass i den bhg eller?

*sender fra pipe-gjøken*

*smelt* Hermine kaller på mamma når hun gråter nå! :D :rolleyes: :P Hørte bare "sutre,sutre, mammaaaa, sutre" i babycallen nå! :)

Så søt! Liana gjør det også når hun helst vil bli tatt opp..og igår når pappan skiftet bleie på hun, så kom jeg inn, og med engang hun så meg så sa hun mamma:D:rolleyes::)

*sender fra pipe-gjøken*

Lillebror spiste så lite mat i dag, og ville ikke ha middag eller kvelds, så han har bare spist morsmelk siden kl 14 i dag.
Dermed har han allerede puppet to ganger siden leggetid kl 18 :p
Men han romlet i magen stakar!

Back
Topp