Onsdag morning:-)

God formiddag!
Hermine snorker ute i vogna nå mens jeg bøtter innpå med kaffe:p
Lite søvn i natt, både snuppas feil og min egen for at jeg ikke fikk sove når hun først sov :confused:
Idag får vi besøk av ei barndomsvenninne av meg som jeg ikke har truffet på 10 år! Fant akkurat ut at hun er hjemme i permisjon med ei lita på to måneder, så da inviterte jeg de på kaffe! Trenger sårt flere venner med barn;):p

Hermine fikk nektarin å sutte på etter frokost idag:)
Vis vedlegget 18206

*Surfer mobilt*

mmmm nektarin! :) hehe ser ut som om det falt i smak :)

Liana i sitt nye sommer-antrekk som jeg kjøpte igår :D
1371036836022.jpg1371036846345.jpg

*sender fra pipe-gjøken*

Jeg føler meg skikkelig lat som sitter inne mens mannen sliper platting :o
Men jeg har ventet lenge på at Lillebror skal våkne av bråket - han sover veldig lenge :o
Har lovet T å hente han tidlig (han foreslo "klokka EN"), så jeg håper Lillebror våkner snart slik at vi kan gjøre som lovet :D

Åh så herlig :D
Jeg fikk tak i noen sommershortser til Lillebror billig i går :D Må bare få vasket de før bruk,
Og vente på at sola skal komme tilbake :p :D

ja også så deilig når de ikke trenger så mye klær :) men det er sykt dårlig utvalg her vi bor :( det var en av veeeldig få sommer-antrekk jeg fant :eek: de får vel større utvalg til høsten :P haha

Godt å få tak i klær til en billig penge :D denne kosta vel 180, syns ikke det var så billig :P
får håpe sola kommer raskt da, sånn at han får testa ut shortsene sine :D hehe

ja også så deilig når de ikke trenger så mye klær :) men det er sykt dårlig utvalg her vi bor :( det var en av veeeldig få sommer-antrekk jeg fant :eek: de får vel større utvalg til høsten :p haha

Godt å få tak i klær til en billig penge :D denne kosta vel 180, syns ikke det var så billig :p
får håpe sola kommer raskt da, sånn at han får testa ut shortsene sine :D hehe
Jeg kjøpte brukt da, så fikk en liten haug med klær til 200 kroner :D

Nå ser det ut til at jeg kanskje får solgt vogna vår i kveld! Da blir det å bestille ny vogn i morgen :D :D

Jeg føler meg skikkelig lat som sitter inne mens mannen sliper platting :eek:
Men jeg har ventet lenge på at Lillebror skal våkne av bråket - han sover veldig lenge :eek:
Har lovet T å hente han tidlig (han foreslo "klokka EN"), så jeg håper Lillebror våkner snart slik at vi kan gjøre som lovet :D

hehe typisk at de sover lenge, når man venter på at de skal våkne! :P godt å bli hentet litt tidligere enn vanlig da :) Emira er ofte vanskelig å få med hjem før halv 4 :eek: hun elsker bhg :D så når jeg bestemmer meg for å være snill, og henter hun noen timer før.. så vil hun stort sett ikke bli med.. men kan ikke reise hjem uten hun heller og komme tilbake senere, for da blir det også galt :P

Jeg kjøpte brukt da, så fikk en liten haug med klær til 200 kroner :D

Nå ser det ut til at jeg kanskje får solgt vogna vår i kveld! Da blir det å bestille ny vogn i morgen :D :D

åja, men det er jo like greit å kjøpe brukt :D blir en del kroner billigere :P hehe hender jeg får klær til Liana fra en dame som også har barn i samme bhg som meg ;) :D

oj så moro! har du bestemt deg for åssen vogn du skal ha eller?

Da er jeg vel hjemme fra jobbe, godværet har holdt seg heldigvis, men det er ikke så varmt da:-)
Snuppa ligger å småkjefter litt i vogna si utenfor, prøver å få henne til å ta en dupp, men hun har andre planer :flower :fucyc

Da er jeg vel hjemme fra jobbe, godværet har holdt seg heldigvis, men det er ikke så varmt da:)
Snuppa ligger å småkjefter litt i vogna si utenfor, prøver å få henne til å ta en dupp, men hun har andre planer :flower :fucyc
Hehe, håper hun sover litt da :D

Sovnet endelig nå nettopp:)
Veldig fin barnevogn du skal kjøpe:)
Så godt da! :D
Takk, håper hun som skal komme i kveld vil kjøpe vogna da. JEg tør ikke handle ny vogn før jeg vet at jeg får solgt :p

Så godt da! :D
Takk, håper hun som skal komme i kveld vil kjøpe vogna da. JEg tør ikke handle ny vogn før jeg vet at jeg får solgt :p

Nei det skjønner jeg:-) Fikk lyst på ny vogn jeg også hehe:-)

Nei det skjønner jeg:) Fikk lyst på ny vogn jeg også hehe:)

Jeg er veldig spent på den da. Den blir nok "stivere" enn den vi har per i dag. Men nå som vi uansett har funnet ut at han sover best i seng på dagen, så kommer vi til å fortsette med det når vi likevel er hjemme. Ute på tur sover han ganske kort uansett, så da er en slik vogn og bæretøy tilstrekkelig føler jeg!
Så får vi hatt han mot oss når vi triller i parkene i sommer!!

Jeg er veldig spent på den da. Den blir nok "stivere" enn den vi har per i dag. Men nå som vi uansett har funnet ut at han sover best i seng på dagen, så kommer vi til å fortsette med det når vi likevel er hjemme. Ute på tur sover han ganske kort uansett, så da er en slik vogn og bæretøy tilstrekkelig føler jeg!
Så får vi hatt han mot oss når vi triller i parkene i sommer!!

Veldig kjekt med vogn som er vendt mot deg ja, den lille paraplytrilla er vendt andre veien, det er synd.
Men blir å ta med storvogna uansett til vestlandet i sommer, da hun sover best i den:-)
Håper dere får solgt den gamle.

mmmm nektarin! :) hehe ser ut som om det falt i smak :)

joda, det var "nam-nam", men den var litt umoden så hun fikk ikke til å bite av den, så det blei til at hun bare sutta på den :P

Jeg føler meg skikkelig lat som sitter inne mens mannen sliper platting :eek:
Men jeg har ventet lenge på at Lillebror skal våkne av bråket - han sover veldig lenge :eek:

hehe, slår aldri feil at de små sover leeenge når man venter på at de skal våkne. Mens når man vil at de skal sove lenge så våkner de altfor fort! :P
Hehe, i barnehagen der jeg jobber ønsker vi at de ikke blir hentet før etter hviletid kl 13.30 ;) ...er umulig å få ungene til å hvile/sove når noen blir hentet midt i seansen :P

Back
Topp