Onsdag 5 feb.

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Heeeei dere! :D

Da var det morgen igjen og en ny dag;) og håper dere alle har hatt en fin natt og at dere får en bra dag:) <3

Jeg har akkurat starta opp fyringa og skal snart ta en kort hjemme-trenings-økt før jeg stuper inn i dusjen for å gi shampoo'n og balsamen litt selskap:P
Har litt lyst til å se etter klær til Leoh idag, men er vanskelig når han ikke vil ligge i vogn lenge:confused: Så blir vel sikkert bare en tanke:P haha..

Hva skal dere idag? Ingen planer så langt her, bare det vanlige husarbeid;)

God morgen:)
Er han en liten utålmodig kar i vogna?:p hehe, ikke så greit og få med seg alt det spennende som skjer utafor vogna;)

Idag skal vi i møte i bhgen og mannen skal på forelesningstudiekveld. Litt kjipt og ta unga aleine, men går nok greit. Har hatt magesmerter i 2 netter nå, og Emmeth var våken i natt. Så sovet lite. Er på grensen til ig apy pga kvalme, så bøtter innpå mes kaffe:D

•☆tastedingsen☆•

God morgen!!!
Hermine har såklart ikke hostet noe i natt når pappan kom hjem og kunne hjelpe meg :p Men hun spiste så lite i går at hun nok var sulten i 04-tida for da maste hun om "mekk" (melk) så pappan ga henne ei flaske :p :)
Så sov vi til 07.30, hadde ikke engang merka at mannen sto opp :eek: Men Hermine var veldig fornøyd når han var der da hun våkna! :)

Siden snups hadde feber i går kveld blir vi hjemme idag også, skal på senter sammen med mommo og olde ;) Hermine er jo frisk, men pga feberen i går må hun være hjemme...koselig det! ;)

Ha en fin dag! :)

Er han en liten utålmodig kar i vogna?:p hehe, ikke så greit og få med seg alt det spennende som skjer utafor vogna;)

Idag skal vi i møte i bhgen og mannen skal på forelesningstudiekveld. Litt kjipt og ta unga aleine, men går nok greit. Har hatt magesmerter i 2 netter nå, og Emmeth var våken i natt. Så sovet lite. Er på grensen til ig apy pga kvalme, så bøtter innpå mes kaffe:D

•☆tastedingsen☆•
Lykke til med møtet! Spennende! :)

Usj, håper formen kommer seg. Kanskje litt sjokkis kan hjelpe på? Er jo det man får i blodbanken for å ikke være så svimmel og kvalm etter blodtap :p

Er Emmeth bedre i pusten ennå?

Da var det morgen igjen og en ny dag;) og håper dere alle har hatt en fin natt og at dere får en bra dag:) <3

Jeg har akkurat starta opp fyringa og skal snart ta en kort hjemme-trenings-økt før jeg stuper inn i dusjen for å gi shampoo'n og balsamen litt selskap:P
Har litt lyst til å se etter klær til Leoh idag, men er vanskelig når han ikke vil ligge i vogn lenge:confused: Så blir vel sikkert bare en tanke:P haha..

Hehe, du får ta han i bæresela når han blir lei da :p ;)

•☆tastedingsen☆•

Hehe ja merker det nå som han har blitt mer våken at vogn er kjedelig :P vil helst "sitte" når han er på fanget å..akkurat som Liana var ;) bare at hun kunne sitte en veldig kort stund uten støtte når hun var 4 mnd:eek: fikk sjokk når jeg så bilder:P haha

Lykke til på møtet! Er så spent:P hehe.. hva skulle man gjort uten kaffe:eek::P håper formen din blir bedre utover dagen <3

God morgen!!!
Hermine har såklart ikke hostet noe i natt når pappan kom hjem og kunne hjelpe meg :p Men hun spiste så lite i går at hun nok var sulten i 04-tida for da maste hun om "mekk" (melk) så pappan ga henne ei flaske :p :)
Så sov vi til 07.30, hadde ikke engang merka at mannen sto opp :eek: Men Hermine var veldig fornøyd når han var der da hun våkna! :)

Siden snups hadde feber i går kveld blir vi hjemme idag også, skal på senter sammen med mommo og olde ;) Hermine er jo frisk, men pga feberen i går må hun være hjemme...koselig det! ;)

Ha en fin dag! :)

Hehe supert at det var en hostefri natt :D nå må det bare fortsette sånn ;) greit å ha hun hjemme når hun hadde feber kvelden før;) man vet jo aldri om den kommer tilbake! Men kos dere massr idag:D

Hehe, du får ta han i bæresela når han blir lei da :p ;)

Han er lei den å:eek: haha.. bare vrir hodet fram og tilbake og klager :P samme i vogn.. han skal bli holdt skjønner du, med ansiktet ut mot utsikten :P hehe

God morgen!
Jenny var ikke helt i form før leggetid i går og våkna non ganger i natt. Kl.04 ga vi mme og lurte henne til å sove litt lenger, og en time senere havna hun i senga vår, hvor vi lå til 07.50.

I dag er det nok ei økt med selvstudier. Jeg var ikke særlig effektiv i går, så i dag skal jeg ikke multitaske med BV.;)

Ønska dåkkår enj knakende fin dag!!
*over og ut* :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen!
Jenny var ikke helt i form før leggetid i går og våkna non ganger i natt. Kl.04 ga vi mme og lurte henne til å sove litt lenger, og en time senere havna hun i senga vår, hvor vi lå til 07.50.

I dag er det nok ei økt med selvstudier. Jeg var ikke særlig effektiv i går, så i dag skal jeg ikke multitaske med BV.;)

Dakkar Jenny:( hvordan er formen hennes nå da?

Ha en fin studieøkt idag!:) flink du er!

God morgen!

Er Jenny bedre? Håper det :-) Er det tenner? Lykke til med lesingen idag :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Hei.
Helt ok natt her. Ble 1 før jeg sovnet.
Kommet litt snø i natt. Vil ha vår jeg nå! :-)
Mamma skal kjøre søsteren min til Norge nå og Wael blir med. Så da skal jeg sove litt når Mina tar seg en lur :-)

Hva skal dere? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Lagt inn noe på secret... sjekk ut hvis dere orker :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Er Jenny bedre? Håper det :-) Er det tenner? Lykke til med lesingen idag :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
I går gulpa hun/kasta opp litt middag, så det kan ikke skyldes på tennene tror jeg, men det er nok noe som rører seg oppe i tannkjøttet i tillegg, ja.:)

Takk for det!:)

I går gulpa hun/kasta opp litt middag, så det kan ikke skyldes på tennene tror jeg, men det er nok noe som rører seg oppe i tannkjøttet i tillegg, ja.:)

Takk for det!:)

Stakkars.. :(
Deilig at tennene kommer ut hehe..

Kålormen Wael 14.10.11♡

God morgen!

Lykke til med effektiv studiedag! :)

Lykke til med effektiv studiedag! :)
...det går til hælvetteeeee!!!
Får ikke tak i faglærer, får ikke installert endnote, pc'en krasja, og pensum til i morra er SÅ kjedelig, så alt er noe dritt i dag.
Nå tar jeg lunsj og vurderer å vaske huset i stedet. Hah!:)

Hun var fin igjen til morgenen, så da blei det dagmammabesøk i dag også.:)

Så bra hun var fin igjen idag :D håper det fortsetter sånn også!;)

Jeg har akkurat starta opp fyringa og skal snart ta en kort hjemme-trenings-økt før jeg stuper inn i dusjen for å gi shampoo'n og balsamen litt selskap:p
Har litt lyst til å se etter klær til Leoh idag, men er vanskelig når han ikke vil ligge i vogn lenge:confused: Så blir vel sikkert bare en tanke:p haha..

Hehe, ikke alltid lett når de blir nysgjerrige og ikke vil ligge i vogna:-) Dumt det ikke hjalp å ha han i bæresele, det pleier jo å gjøre susen:-) Håper du fikk en god treningsøkt i hvertfall.

Back
Topp