Onsdag 5 feb.

God morgen:)
Er han en liten utålmodig kar i vogna?:p hehe, ikke så greit og få med seg alt det spennende som skjer utafor vogna;)

Idag skal vi i møte i bhgen og mannen skal på forelesningstudiekveld. Litt kjipt og ta unga aleine, men går nok greit. Har hatt magesmerter i 2 netter nå, og Emmeth var våken i natt. Så sovet lite. Er på grensen til ig apy pga kvalme, så bøtter innpå mes kaffe:D

•☆tastedingsen☆•

Huff stakkars deg, håper kvalmen gir seg, så fælt at du skal ha det sånn synes jeg. Lykke til på møtet i dag i alle fall:-)

God morgen!!!
Hermine har såklart ikke hostet noe i natt når pappan kom hjem og kunne hjelpe meg :p Men hun spiste så lite i går at hun nok var sulten i 04-tida for da maste hun om "mekk" (melk) så pappan ga henne ei flaske :p :)
Så sov vi til 07.30, hadde ikke engang merka at mannen sto opp :eek: Men Hermine var veldig fornøyd når han var der da hun våkna! :)

Siden snups hadde feber i går kveld blir vi hjemme idag også, skal på senter sammen med mommo og olde ;) Hermine er jo frisk, men pga feberen i går må hun være hjemme...koselig det! ;)

Ha en fin dag! :)

Typisk at det roer seg når avlastningen kommer:-) Kos dere masse med mommo og olde:-)

God morgen!
Jenny var ikke helt i form før leggetid i går og våkna non ganger i natt. Kl.04 ga vi mme og lurte henne til å sove litt lenger, og en time senere havna hun i senga vår, hvor vi lå til 07.50.

I dag er det nok ei økt med selvstudier. Jeg var ikke særlig effektiv i går, så i dag skal jeg ikke multitaske med BV.;)

Ønska dåkkår enj knakende fin dag!!
*over og ut* :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Stakkars lita, håper hun er bedre nå:-) Kos deg med selvstudier:D

Hei.
Helt ok natt her. Ble 1 før jeg sovnet.
Kommet litt snø i natt. Vil ha vår jeg nå! :)
Mamma skal kjøre søsteren min til Norge nå og Wael blir med. Så da skal jeg sove litt når Mina tar seg en lur :)

Hva skal dere? :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Jeg vil også ha vår:-)
Håper du får hvilt deg litt i dag:-)

Lykke til med møtet! Spennende! :)

Usj, håper formen kommer seg. Kanskje litt sjokkis kan hjelpe på? Er jo det man får i blodbanken for å ikke være så svimmel og kvalm etter blodtap :p

Er Emmeth bedre i pusten ennå?

Det gikk veldig bra,oppdaterer dere på secret etterpå;) Jeg orker ikke smaken av søtt, men skal lage fruktsalat og strø litt hakka sjokolade over med en liten dæsj vaniljekesam;) hehe... Emmeth er ikke helt i slaget og hoster litt, men er helt klart bedre i lungene etter vi begynte med forstøver maskina:) Hvordan er formen til lillemor, og storemams for den saks skyld?:)

Hehe ja merker det nå som han har blitt mer våken at vogn er kjedelig :p vil helst "sitte" når han er på fanget å..akkurat som Liana var ;) bare at hun kunne sitte en veldig kort stund uten støtte når hun var 4 mnd:eek: fikk sjokk når jeg så bilder:p haha

Lykke til på møtet! Er så spent:p hehe.. hva skulle man gjort uten kaffe:eek::p håper formen din blir bedre utover dagen <3

Hehe, begynt og bli "stor gutt" nå vettu:p Skal få med seg alt som skjer rundt seg;) Ikke alltid like lett for mamma, men;)
Ojj, da var hu tidlig ute, ja:o:)
Takk, gikk bra synes jeg:)

God morgen!
Jenny var ikke helt i form før leggetid i går og våkna non ganger i natt. Kl.04 ga vi mme og lurte henne til å sove litt lenger, og en time senere havna hun i senga vår, hvor vi lå til 07.50.

I dag er det nok ei økt med selvstudier. Jeg var ikke særlig effektiv i går, så i dag skal jeg ikke multitaske med BV.;)

Ønska dåkkår enj knakende fin dag!!
*over og ut* :D

Stakkars minstemor, hvordan er formen hennes nå da? Dumme, dumme tennene:(
Ha en god studiedag;)^^

Hei.
Helt ok natt her. Ble 1 før jeg sovnet.
Kommet litt snø i natt. Vil ha vår jeg nå! :)
Mamma skal kjøre søsteren min til Norge nå og Wael blir med. Så da skal jeg sove litt når Mina tar seg en lur :)

Hva skal dere? :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Ja heller vår enn høst iallfall;)
Stakkars, blitt mye av lite søvn på deg:(
Viktig og sove når du har mulighet vettu<3

Huff stakkars deg, håper kvalmen gir seg, så fælt at du skal ha det sånn synes jeg. Lykke til på møtet i dag i alle fall:)

Møtet gikk veldig fint synes jeg:)
Går fint med meg altså:);););)

Hun var i fin form i dag tidlig, så hun dro til dagmamma. Tror ikke det var tennene som gjorde henne pjusk denne gangen, men ja - de er dumme.;)

Å? Holder hu på og bli syk, tror du?
Så bar ormen var fin igjen:) Håper vi det fortsetter sånn og at dere får rolige netter:)

Å? Holder hu på og bli syk, tror du?
Så bar ormen var fin igjen:) Håper vi det fortsetter sånn og at dere får rolige netter:)
Hun kasta opp/gulpa litt og var ikke heeelt i 100. Tror ikke hun brygger på noe, for hun har ingen andre symptomer på sykdom. Bare litt uggen i går.:) Som regel er det tennene som klør, men nettene har gått greit i det siste likevel. Tror ikke vi har det værst med tanke på sykdom av gjengen her inne.

Håper formen din blir bedre snart også! Har du fått tak i kosttilskudd?:)

Ja heller vår enn høst iallfall;)
Stakkars, blitt mye av lite søvn på deg:(
Viktig og sove når du har mulighet vettu<3
Ja,men overlever ;)
Skal legge meg tidlig idag haha,prøve,iallefall..
Hvordan går det med Emmeth?

Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.

Hun kasta opp/gulpa litt og var ikke heeelt i 100. Tror ikke hun brygger på noe, for hun har ingen andre symptomer på sykdom. Bare litt uggen i går.:) Som regel er det tennene som klør, men nettene har gått greit i det siste likevel. Tror ikke vi har det værst med tanke på sykdom av gjengen her inne.

Håper formen din blir bedre snart også! Har du fått tak i kosttilskudd?:)

Nope, hakke tid til og kjøre på apoteket idag, så MÅ vente til i morgen. Mannen skal snart dra på kveldsskole(crap) MÅ innrømme jeg angrer på at jeg sa det var ok han tok utdannelse akkurat nå, for jeg er så sliten!

Stakkars, noen basselusker som har trengt seg på, bar hu fikk dem ut igjen:) Håper bare hu fikk ut alt;):) Men tennene er uansett noe herk og få og man får lissom ikke hjulpet de små så mye heller da:(

Ja,men overlever ;)
Skal legge meg tidlig idag haha,prøve,iallefall..
Hvordan går det med Emmeth?

Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.

Så godt og høre:)
Ja, men gjelder det og faktisk legge seg tidlig og-gjøre det:) Beste med kvelden er aleinetid, men MÅ faktisk ha søvn og:)
Emmeth er litt dårlig virker det som, så han sutrer en del, men ellers går det greit:)

...det går til hælvetteeeee!!!
Får ikke tak i faglærer, får ikke installert endnote, pc'en krasja, og pensum til i morra er SÅ kjedelig, så alt er noe dritt i dag.
Nå tar jeg lunsj og vurderer å vaske huset i stedet. Hah!:)

Tja, sålenge i gjør NOE produktivt så kan det vel ikke spille noen rolle hva ;) Endnote er tricky ja, men så fantastisk når man har fått alt i orden :)

Vi tok buss til byen, Hermine fikk seg en dupp på bussen og var i slaget på shopping med mommo og olde! :D
Mommo kjøpte Hermine en sommerkjole til vi skal til syden, ballerinasko til sommeren, vindtett lue fra Polarn OG det beste av alt (syntes Hermine) smokker med Ole Bom og Apa (Tigergutt) på :P Koselig shopping og mamman har ikke brukt ei krone, kjekt det ;) Så har jeg henta ut mme og Neocate til Hermine, er spent på om hun blir å like det!!!
ImageUploadedByBV Forum1391609006.270484.jpg

Det gikk veldig bra,oppdaterer dere på secret etterpå;) Jeg orker ikke smaken av søtt, men skal lage fruktsalat og strø litt hakka sjokolade over med en liten dæsj vaniljekesam;) hehe... Emmeth er ikke helt i slaget og hoster litt, men er helt klart bedre i lungene etter vi begynte med forstøver maskina:) Hvordan er formen til lillemor, og storemams for den saks skyld?:)
Så flott at alt gikk bra! :)
Bra han er på bedringens vei! Hermine er mye bedre, hoster nesten ikke, så medisinene virker her også :) Men hun har dårlig matlyst :confused: Er spent på om hun blir å like Neocate, da får jeg i henne ekstra næring via drikke iallfall! :)

Mamsen sliter ennå med hodepine og nakkevondt, skal bli greit å få hvile når Hermine skal i bhg i morra ;)

Back
Topp