Marian87 2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️ Aprillykke 2016 September 2012 Junilykke 2020 ♡ 6 Feb 2014 #61 sukkersnusk skrev: Helt blank på dette jeg, mener jeg kunne velge om jeg ville ha nutrimigen eller althera, det var opp til meg Klikk for å utvide … Er jo bare å spørre på apoteket det da, men tror ikke Neocate regnes som mme, men som et næringsmiddel
sukkersnusk skrev: Helt blank på dette jeg, mener jeg kunne velge om jeg ville ha nutrimigen eller althera, det var opp til meg Klikk for å utvide … Er jo bare å spørre på apoteket det da, men tror ikke Neocate regnes som mme, men som et næringsmiddel
sukkersnusk Fanget i babybobla:-) VIP 6 Feb 2014 #62 Marian87 skrev: Er jo bare å spørre på apoteket det da, men tror ikke Neocate regnes som mme, men som et næringsmiddel Klikk for å utvide … Kan høre, skal uansett til legen på mandag, så kan han skrive ut resept Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Marian87 skrev: Er jo bare å spørre på apoteket det da, men tror ikke Neocate regnes som mme, men som et næringsmiddel Klikk for å utvide … Kan høre, skal uansett til legen på mandag, så kan han skrive ut resept Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Marian87 2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️ Aprillykke 2016 September 2012 Junilykke 2020 ♡ 6 Feb 2014 #63 sukkersnusk skrev: Kan høre, skal uansett til legen på mandag, så kan han skrive ut resept Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Lurt!
sukkersnusk skrev: Kan høre, skal uansett til legen på mandag, så kan han skrive ut resept Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Lurt!