Onsdag 5 feb.

Vi tok buss til byen, Hermine fikk seg en dupp på bussen og var i slaget på shopping med mommo og olde! :D
Mommo kjøpte Hermine en sommerkjole til vi skal til syden, ballerinasko til sommeren, vindtett lue fra Polarn OG det beste av alt (syntes Hermine) smokker med Ole Bom og Apa (Tigergutt) på :p Koselig shopping og mamman har ikke brukt ei krone, kjekt det ;) Så har jeg henta ut mme og Neocate til Hermine, er spent på om hun blir å like det!!!
Vis vedlegget 49538

Spent på å høre om den nye melka falt i smak, kjøpte du den med smak også?

Så flott at alt gikk bra! :)
Bra han er på bedringens vei! Hermine er mye bedre, hoster nesten ikke, så medisinene virker her også :) Men hun har dårlig matlyst :confused: Er spent på om hun blir å like Neocate, da får jeg i henne ekstra næring via drikke iallfall! :)

Mamsen sliter ennå med hodepine og nakkevondt, skal bli greit å få hvile når Hermine skal i bhg i morra ;)

Så bra hu er blitt bedre, sånt liker vi:D
Ååh, jeg er skikkelig spent på om hu liker de drikkene;)? ÆSJ, er så vondt med hodepine og nakkevondt. Sliter med det selv og. CRAP! Å ta sol har hjulpet meg mye før i tia, fikk faktisk tipset av fysioterapeuten min. veldig god varme for stive og ømme muskler:) God bedring, snupp:) Blir godt og få litt hvile i morgen:)

Lagt inn en sak på secret:)

Hehe, ikke alltid lett når de blir nysgjerrige og ikke vil ligge i vogna:-) Dumt det ikke hjalp å ha han i bæresele, det pleier jo å gjøre susen:-) Håper du fikk en god treningsøkt i hvertfall.

Hehe ja man skulle tro det ville hjelpe, men neida!:P Liana var lik.. så får heller bare holde ut til sent på våren, så kan han sitte i sportsvogna :) hehe jo takk, var tungt!:P men godt også:)

Spent på å høre om den nye melka falt i smak, kjøpte du den med smak også?
Ja, det var to bokser naturell og en med solbær! Hun fikk smake den med solbær først, siden hun er litt skeptisk til annen drikke enn vann og juice, på kopp altså. Man blander den i kaldt vann og skal serveres kald! Først laga hun en priceless grimase men nå har hun drukket 150ml av Aventkoppen med sugerør :D Suksess! Men det ble som mellommål og ikke til mat da, for hun har ikke villet spise noe hele dagen ;)

Så bra hu er blitt bedre, sånt liker vi:D
Ååh, jeg er skikkelig spent på om hu liker de drikkene;)? ÆSJ, er så vondt med hodepine og nakkevondt. Sliter med det selv og. CRAP! Å ta sol har hjulpet meg mye før i tia, fikk faktisk tipset av fysioterapeuten min. veldig god varme for stive og ømme muskler:) God bedring, snupp:) Blir godt og få litt hvile i morgen:)
Du får se på svaret jeg ga Sukkersnusk, orker ikke skrive det samme to ganger ;) :p

Hehe, skull gjerne tatt sol men har solallergi så det blir så kjedelig etterpå :p

Ja, det var to bokser naturell og en med solbær! Hun fikk smake den med solbær først, siden hun er litt skeptisk til annen drikke enn vann og juice, på kopp altså. Man blander den i kaldt vann og skal serveres kald! Først laga hun en priceless grimase men nå har hun drukket 150ml av Aventkoppen med sugerør :D Suksess! Men det ble som mellommål og ikke til mat da, for hun har ikke villet spise noe hele dagen ;)

Så bra, skal høre med apoteket vårt om de har også:-)

Hehe, begynt og bli "stor gutt" nå vettu:p Skal få med seg alt som skjer rundt seg;) Ikke alltid like lett for mamma, men;)
Ojj, da var hu tidlig ute, ja:o:)
Takk, gikk bra synes jeg:)

Hehe ja, lille store gutten ;):)
Husker når Liana var 3 mnd, så ville hun sitte selv på fanget:P måtte bare støtte rundt beina ;) hahah.. men tok flere mnd før hun satt ordentlig selv da:)

Hehe ja, lille store gutten ;):)
Husker når Liana var 3 mnd, så ville hun sitte selv på fanget:p måtte bare støtte rundt beina ;) hahah.. men tok flere mnd før hun satt ordentlig selv da:)

Det går så innmari fort med de små altså:o Altfor fort til tider:o:p
Herre min, hu var tidlig ute;)

Du får se på svaret jeg ga Sukkersnusk, orker ikke skrive det samme to ganger ;) :p

Hehe, skull gjerne tatt sol men har solallergi så det blir så kjedelig etterpå :p

Hahaha,nei da blir det verre, gitt;) hvis du ikke liker og gå rundt og kø da, selvsagt?;) hehehe..
Så bar, hu supte det jo i seg virker det som:D

Det går så innmari fort med de små altså:o Altfor fort til tider:o:p
Herre min, hu var tidlig ute;)

Ja både gøy og trist at det går så fort! Hehe.. ja Liana har aldri hatt ro i rumpa:eek::P til og med når hun var i magen! Jeg sa det til alle, at den jenta der kommer til å bli aktiv:P hahahah..

Ja både gøy og trist at det går så fort! Hehe.. ja Liana har aldri hatt ro i rumpa:eek::p til og med når hun var i magen! Jeg sa det til alle, at den jenta der kommer til å bli aktiv:p hahahah..

Hahaha, akkurat som Nelly det;) Holdt på og sparke ribbeina ut på meg hu:p det var dritvondt:o Og som hu turna rundt og var så sterk i sparkene og;) Og Mathea var såå rolig og bedagelig<3 Likedan med Emmeth`n:) hehe..

Så bra, skal høre med apoteket vårt om de har også:-)
Apoteket her hadde det ikke inne, men de bestilte det inn for oss så fikk vi det etter noen dager ;) Men du må ha resept fra legen :)

Hahaha, akkurat som Nelly det;) Holdt på og sparke ribbeina ut på meg hu:p det var dritvondt:o Og som hu turna rundt og var så sterk i sparkene og;) Og Mathea var såå rolig og bedagelig<3 Likedan med Emmeth`n:) hehe..

Hahaha så morsomt! Hører stadig av folk jeg kjenner som har 3 barn, alle dem sier "det er alltid den mellomste":P hahaha..

Oooo spark i ribbeina er utrolig vondt! Merkelig at dem ikke brekker dem :P

Her var også Emira og Leoh rolige og sov mye i magen når jeg var i bevegelse, men Liana turna rundt uansett hu:eek: bortsett bra om nettene.. hehehe..

Apoteket her hadde det ikke inne, men de bestilte det inn for oss så fikk vi det etter noen dager ;) Men du må ha resept fra legen :)
Jeg har bare resept på althera, men har jo vedtak fra helfo, så betaler jo ingenting, må jeg endre resepten?

Jepp, du må ha blåresept på næringsmidler ;)

Helt blank på dette jeg, mener jeg kunne velge om jeg ville ha nutrimigen eller althera, det var opp til meg:-)

Back
Topp