Vi kosa ossDet er veldig vondt, tatt meg litt ut i dag, men verd det for nasses skyld
![]()
Ja skjønner den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kosa ossDet er veldig vondt, tatt meg litt ut i dag, men verd det for nasses skyld
![]()
Ja, det er ganske ubehagelig, men jeg får tatt det igjen når de andre har dratt avgårde. Kjedelig å sove vekk dagen da menJa skjønner dengjorde ofte sånt selv.. gikk turer med Emira (når jeg var gravid med Liana) enda jeg visste bekkenet kom til å gjøre vondt
åssen er det med søvn å sånt? Blir du ofte vekket av bekkenet eller?
Jeg bruker en 3-liters.Ja, like greet å vent![]()
Men hvor stor er den du bruker?
Hehe. Liana DIGGER pasta![]()
Vi spiste kjapt en fiskekake hver før T og fetteren ble sendt i bursdag. Spørs om mannen ahr tenkt på noe middag til han kommer hjem nå snart. Jeg har ikke vært i stand til å tenke i dag![]()
Søta! Ser ut som om fruktstang var godt!
Hahaha, så herlig! Hun nyter iallfall maten sinSå fiiiiine og herlige barn her idag
Kan slenge med noen bilder jeg ogsåLiana koste seg med pasta idag
valgte å spise med henda og hele ansiktet enda hun hadde to skjeer
Vis vedlegget 47974
Vis vedlegget 47975
Vis vedlegget 47976
Vis vedlegget 47977
Jeg vurderte å prøve sånn grytebrød...skal tro om jeg ikke bare kan bruke keramikkgryta til det???Vi bruker ei vanlig srålgryte med lokk til grytebrødene. Funker helt fint.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hahaha, aner jeg en pregnogreie med den kaffen eller?Da har jeg og nasse akkurat kommet hjem fra bytur, hun sovnet endelig på bussen, og jaggu fikk jeg ikke lirket henne inn i gangen uten at hun våknet. Håper hun sover en liten stund til
Jeg fikk kjøpt den sengekanten som var nedsatt til 350,- de hadde 1 igjen
Så dro vi en tur på cafe Dromedar, og mor fikk seg chilikaffe, og nasse fikk seg smoothie og fruktstang.
Den er så go den kaffen, kunne drukket meg fordervet hehe![]()
Oioi, spennende å ha fått datoen allerede!!!Barsel it isjeg skal ha keisersnitt 19 februar
da er jeg 32+2 uker på vei, så jeg rekna nok litt feil da jeg sa vi skulle ha ssmme uka
![]()
Litt av et tettpakket program du!Hehe..ja det var litt kjipt ;-p
I dag skal jeg på time med legen min (starter alltid med det etter blodprøver), så skal jeg ha ei sprøyte med 10 dråper cellegift i ryggen og 20 dråper spinalvæske ut (de gjør det vel i omvendt rekkefølge tror jeg kanskje), så en kur med 5minutters cellegift og en annen cellegift på ca 1-1,5 time pluss at de kjører saltvann gjennom for å få cellegifta raskt gjennom kroppenog jeg må drikke ca to liter væske hver dag for å skylle nyrene..i morgen er det ultralyd og fødselslege
føler jeg kjenner lite liv i dag og i går, så er litt bekymra, men har kjent han, og har morkaka på framsida, så prøver å ikke bli stressa
men skal si det til legen ihvertfall. Har ikke hatt stemme siden torsdag, så håper legen kanskje kan gjøre noe men tviler..det er virus, og jeg er ikke veldig rød i halsen, men halsen er sliten pga lang tid med luftveisinfeksjoner til/fra *dagens klaging*
![]()
Joda, keramikkgryte kan du også bruke, så lenge den har lokk. Det gjør iallfall mammaen min.Jeg vurderte å prøve sånn grytebrød...skal tro om jeg ikke bare kan bruke keramikkgryta til det???
Hvilken oppskrift bruker du?
Oooh, yum! Tror det blir morrabrød på lørdag, humhum!Joda, keramikkgryte kan du også bruke, så lenge den har lokk. Det gjør iallfall mammaen min.![]()
Jeg bruker denne oppskrifta, men vet at det finnes enklere oppskrifter som krever mindre heving:
* Gjær på str med ei ert (jeg bruker tørrgjær og har i ca.1/5ts)
* 625gr hvetemel
* 2ts salt
* 5d vann
1. Hvis du bruker ferskgjær, løser du opp denne i vann først og hvis du bruker tørrgjær så har du den i boller sammen med melet (for ordens skyd)
2. Bland alt i en bolle og la den stå til heving på kjøkkenbenken i 12t. (Noen timer fra eller til gjør ikke så mye - tror jeg)
3. Hell den rennende deigen ut på et melunderlag og "brett" den sammen i noen runder.
4. La deigen etterheve i 2t.
5. Sett ovnen på 250º og forvarm keramikkgryta di (den må kanskje stå i vann i forkant?)
6. Tøm deigen over i gryta og dryss over evt havregryn/frø etter ønske, og sett den til steking med lokk i 30min.
7. Skru ned til 230º, ta av lokket og la brødet steke ytterligere 15min.
Hvis man bruker vanlig stålgryte, så anbefaler jeg på det VARMESTE å smøre den med olje før steking.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Da er du litt foran megDa får vi se om dere er på sykehuset enda
![]()
Ja jeg blor her lenge da slik jeg har forstått. Legen sa at jeg måtte hvile kroppen en uke ca før jeg fikk sterkere cellegift, så da blir jeg først på barsel/evt barselhotellet og så blir jeg etter plana innlagt på avd for blodsykdommer der jeg "hører til". Tror jeg..blir nok litt størrelsesforskjell på babyene våre da! Litt rart å se de nyfødte her nede i restauranten!
Hehe, det er det mannen tror for jeg nevner den kaffen hver dagHahaha, aner jeg en pregnogreie med den kaffen eller?
Hva har de i den?
Hun blir helt gal når hun får øye på den heheSøta! Ser ut som om fruktstang var godt!![]()
Mannen hadde spist på jobbHaha ja det er nok en av favorittenemen hun er også glad i det meste med brun saus
Nei huff, middag er ikke like lett å finne på heller bestandig![]()