Onsdag 22.01 :)

Oooh, yum! Tror det blir morrabrød på lørdag, humhum! :D :p

Hehe, ja, kan tenke meg at brødet gror fast i gryta om man ikke smører den? :p
De gror fast pittelitt ja..:) Sikkert litt anna med keramikkgryte?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg føler jeg får lest så innmari mye på dagtid, siden det er "jobben" min, at om kvelden vil jeg ha hjernedød underholdning :p
Hehe, kan forstå det ja:) Når jeg studerte leste jeg kun feelgood pocket for å koble av, da funket det ikke med tungleste romaner. Så kan jeg bli skikkelig hekta på serier på nettet, som dexter.

Fortsatt sykt barn her... nekter å spise...
Tørr bleie i 7timer... ingen feber lenger. Takk og lov... blir å ringe legen på fredag om han ikke er bedre da... vært inne å trøstet han 3 ganger allerede :(:(
Mina er i fin form da :-) Sover... enn så lenge hehe..
.gjør dere noe spennende ikveld da? :-) :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Stakkars Wael..:(
Håper han sover godt i natt og får i seg tilstrekkelig med væske i løpet av morgendagen. ♡

Ikke noe spennende som skjer her. Vi skal spise grandis og ser Sleepy Hollow. OG jeg stikker. Multitasking indeed.:p

SOM dere har skravla idag :eek: :p
Jeg har hodepine, så orker ikke å lese alt :p

Skal ta meg en kopp te og hvile på sofaen tenker jeg, mannen forsøker å roe ned lille skravle som ikke vil tie stille lenge nok til å finne roen til å sovne :p ;)

Hun er blitt så urolig på kveldene, sutrer og spør stadig etter en av oss. Hun har alltid lagt seg uten problem, men nå må vi helst stå ved sengen til hun sovner :confused: Noen ganger godtar hun at vi er på utsiden av rommet og svarer når hun roper, men ikke alltid at det er godt nok...snodig!

Vet du hva, sånn har plutselig Liana blitt nå også:eek::confused: hun "gråter" når vi går ut av rommet.. og kaster smokken på gulvet sånn at vi MÅ inn :P men skravler når vi står ved senga..så må stå der uten å gi noe blikk-kontakt eller svare på det hun sier, for at hun skal legge seg ned å sove :P

Hehe, det er det mannen tror for jeg nevner den kaffen hver dag:D
Aner ikke, men den er søt og go, med futt i:D:p

Haha du finner ut om det er en gravidting eller ikke, etter fødsel ;)
Har du noe annet merkelige ting du liker nå for tiden da?

Med både Liana og Leoh syns jeg sterke lukter var sååå godt! Som drivstoff, sterke såper (spesielt glass spray av en eller annen grunn), eksos, lakk og maling osv..hahaha..
Legen min fortalte at når søsteren hans var gravid, så fylte hun opp bare litt bensin på bilen, sånn at hun kunne fylle på hver dag og stå der å lukte på bensinlukta :P hahaha..

Mannen hadde spist på jobb :D Fint for oss begge!

Hehe noen dager passer det midt i blinken :D hehe.. mannen tok med noe fra varmdisken på meny + salat.. så tok jeg opp kjøttdeig i tomatsaus fra fryseren (fra sist vi spiste det), til jentene..kokte bare pasta ;):)

Stakkars Wael..:(
Håper han sover godt i natt og får i seg tilstrekkelig med væske i løpet av morgendagen. ♡

Ikke noe spennende som skjer her. Vi skal spise grandis og ser Sleepy Hollow. OG jeg stikker. Multitasking indeed.:p

Takk :)
Håper jeg og...

Kos dere med grandis :) og strikking hehe...

Mina har vært våken i en time,og sutret...uff ikke lett.... Og han våken 2 ganger til :(

Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.

Stakkars liten da :( Får du i han drikke? Kanskje litt mme junior? Masse næring ;)
Han liker ikke mme lenger........ :( sluttet med det for mange mnd siden...
Drikker kumelk/saft nå... Håper han spiser i morgen..
Alt bra med Hermine? :)

Uff stakars liten :( Vil han ikke drikke noe særlig enda?
Ikke noe spennende her. Jeg slakter på sofaen og skal snart legge meg!
Jo,det er det som er rart.. Drikker bra,men lite tiss ... Hmm...

God natt til det :) alt bra med Eskil og T? :)

Mamman er vel innlagt sålenge babyen er innlagt, uavhengig av hvilken avdeling du er på? ;)

Håper du får en stor og sterk gutt! ...men har du sett preemie klærne de har på Barnas Hus? De er såååå småååååå :rolleyes:

Ja for oss blir det sikkert slik at jeg enten er innlagt for behandling, eller så blir jeg flytta til pasienthotellet når jeg er bra nok til det :) sambo får rom på hotellet. Der er familierom på nyfødtintensiven for de som kan ha barna boende inne med seg, men i starten så må barna ligge på ett av fire intensivrom, der rom nr 1 er for de som trenger mest hjelp og rom 4 for de som trenger minst hjelp. Men det er sambo som blir "hovedforsørger" eller hva jeg nå skal kalle det, for jeg kan bli innlagt veldig lenge i perioder og jeg kan også trenge å bli isolert om immunforsvaret blir veldig lavt og jeg får infeksjoner. Så det kan hende Nathaniel etter hvert blir flyttet til Ålesund, om jeg f.eks er veldig bra og kan være hjemme periodevis. Vi kan ihvertfall ikke være så veldig lenge vekke fra Simone i gangen begge to (merk sambo ihvertfall), for hun trenger foreldrene sine selv om hun har snille og gode besteforeldre på begge sider som er stabile barnevakter, og hun koser seg sammen med de.

Litt spesiell situasjon det her ;) men det viktigste er at Simone har det bra, at Nathaniel får det bra og den behandlingen han trenger. Og at jeg får komme igang med den sterke cellegifta så jeg slipper å få tilbakefall og kan være der for barna mine og sambo og bli frisk på den minst humpete måten ;) så får jeg heller tåle at barna blir aller mest knyttet til sambo i de neste to åra og at jeg må være en del borte. Det er for en god sak, og barna har det like godt når pappan tar den rollen som vi hadde tiltenkt meg ;) derfor tenker jeg at dersom Nathaniel er i fin form og etter hvert får tilbud om å flytte til Ålesund, så er kanskje ikke det så dumt, for sambo er jo i stand til å besøke han og kose med han, og det er resten av familien også, mens jeg mest sannsynlig kan være mye med han, men jeg kan også risikere at jeg ikke kan det i perioder, og da er det bedre fo han p gatantert få kos av familien :)

Har kikka litt på prematurklær, men bare på nettet ;) skal kike i butikkene også tenkte jeg :) ser st de starter på str 44...vi fikk ikke på Simone str 50 engang! Tror nok jeg blkr overrasket over hvor liten han er selv om jeg vet sånn ca ;) masse søte og fine premsturklær på nettet og mange med litt sterke farger også. Lurer på å handle noen søte antrekk og noen lystige med sterke, klare farger, men vil vente litt for å se om de kan estimere litt str når det nærmer seg, og finne ut om han får bruke egne klær i starten :) tror det for det sto i brosjyra men vil dobbeltsjekke :)

Ah! Blir så langt når jeg skal skrive noe! ;-p nå skal jeg prøve å sove!!!! Elsker de tablettene som gir meg økt matlyst altså, men hater de for at jeg ikke trenger mye søvn ;-p var asiatisk buffet her i dag. Nyyyyyyydelig mat og deilige desserter! Men jeg turte ikke å prøve sushi...kan gravide spise det mon tro? Haha! Komisk at jeg spør kanskje siden jeg går på cellegift ;-p tror de bruker å ha litt rester av middagen dagen før til lunsjen, så håper på litt asiatisk i morgen :)

Cold response? ;) det er vel i disse tider...

Huff, styrer E så mye på natta ennå?
Han skal ikke så langt :-)
Ja vi har ikke morsomme netter nå. Går greit så lenge jeg slenger ut puppen. Hvis jeg så mye som nevner vannflaska hyler han og slenger seg rundt i senga :-o

Jo,det er det som er rart.. Drikker bra,men lite tiss ... Hmm...

God natt til det :) alt bra med Eskil og T? :)

Men sånn er det her også. Eskil er jo frisk nå, men spiser fortsatt ikke som før. Han drikker greit, men også litt mindre enn ellers. Mye tørrere bleier altså.

Haha du finner ut om det er en gravidting eller ikke, etter fødsel ;)
Har du noe annet merkelige ting du liker nå for tiden da?

Med både Liana og Leoh syns jeg sterke lukter var sååå godt! Som drivstoff, sterke såper (spesielt glass spray av en eller annen grunn), eksos, lakk og maling osv..hahaha..
Legen min fortalte at når søsteren hans var gravid, så fylte hun opp bare litt bensin på bilen, sånn at hun kunne fylle på hver dag og stå der å lukte på bensinlukta :P hahaha..
Oi, skumle ting å bli for gla i:-) Kjenner ei som måtte bare spise litt sand:D
Jeg må ha nugatti hehe, jeg som trodde jeg skulle slippe sjokkishungeren denne gangen;)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Ja for oss blir det sikkert slik at jeg enten er innlagt for behandling, eller så blir jeg flytta til pasienthotellet når jeg er bra nok til det :) sambo får rom på hotellet. Der er familierom på nyfødtintensiven for de som kan ha barna boende inne med seg, men i starten så må barna ligge på ett av fire intensivrom, der rom nr 1 er for de som trenger mest hjelp og rom 4 for de som trenger minst hjelp. Men det er sambo som blir "hovedforsørger" eller hva jeg nå skal kalle det, for jeg kan bli innlagt veldig lenge i perioder og...
...Ah! Blir så langt når jeg skal skrive noe! ;-p nå skal jeg prøve å sove!!!! Elsker de tablettene som gir meg økt matlyst altså, men hater de for at jeg ikke trenger mye søvn ;-p var asiatisk buffet her i dag. Nyyyyyyydelig mat og deilige desserter! Men jeg turte ikke å prøve sushi...kan gravide spise det mon tro? Haha! Komisk at jeg spør kanskje siden jeg går på cellegift ;-p tror de bruker å ha litt rester av middagen dagen før til lunsjen, så håper på litt asiatisk i morgen :)
jeg bare klipper bort litt når jeg quoter deg :P ;)

Jeg har funnet preemieklær helt ned i str 38 på Barnas Hus :eek: ;) DET er sååå lite! Mannen her var født i uke 33, han var da faktisk 2kg. Så han var i grunnen ikke spesielt liten. Tror Jenny var drøye 2kg da hun ble født? ;)
Mannen var på sykehus i 6 uker etter fødsel, men behøvde aldri pustemaskin e.l. så noen små er sterke og klarer seg fint så tidlig ;)

Og JA du KAN spise sushi!!! Jeg spiste MASSE sushi som gravid! :D All fisk har vært froset i over 2 døgn før det lages sushi av her i Norge, så eventuelle bakterier er drept av det ;)
Men det er jo kjempebra at du har fått matlysten tilbake! :) ...selv om det betyr mindre søvnbehov. Jeg ville glatt valgt mat over søvn da jeg var gravid :P Når man passerer uke 30 er det jo likevel så ubehagelig å ligge i senga :P ;)

Synes det virker som om dere har en god plan for oppfølgingen av barna den neste tiden. Det viktigste er jo at de har èn omsorgsperson som er der mesteparten av tiden, og det kan jo like gjerne være pappa som mamma ;)
Får mannen hele foreldrepermisjonen siden du er sykemeldt da? Så han får hele barseltiden hjemme sammen med mini?

Han skal ikke så langt :)
Ja vi har ikke morsomme netter nå. Går greit så lenge jeg slenger ut puppen. Hvis jeg så mye som nevner vannflaska hyler han og slenger seg rundt i senga :-o
hehe, men slik er det ofte her også, det er melk som gjelder for å finne søvn og nattero ;)

jeg bare klipper bort litt når jeg quoter deg :P ;)

Jeg har funnet preemieklær helt ned i str 38 på Barnas Hus :eek: ;) DET er sååå lite! Mannen her var født i uke 33, han var da faktisk 2kg. Så han var i grunnen ikke spesielt liten. Tror Jenny var drøye 2kg da hun ble født? ;)
Mannen var på sykehus i 6 uker etter fødsel, men behøvde aldri pustemaskin e.l. så noen små er sterke og klarer seg fint så tidlig ;)

Og JA du KAN spise sushi!!! Jeg spiste MASSE sushi som gravid! :D All fisk har vært froset i over 2 døgn før det lages sushi av her i Norge, så eventuelle bakterier er drept av det ;)
Men det er jo kjempebra at du har fått matlysten tilbake! :) ...selv om det betyr mindre søvnbehov. Jeg ville glatt valgt mat over søvn da jeg var gravid :P Når man passerer uke 30 er det jo likevel så ubehagelig å ligge i senga :P ;)

Synes det virker som om dere har en god plan for oppfølgingen av barna den neste tiden. Det viktigste er jo at de har èn omsorgsperson som er der mesteparten av tiden, og det kan jo like gjerne være pappa som mamma ;)
Får mannen hele foreldrepermisjonen siden du er sykemeldt da? Så han får hele barseltiden hjemme sammen med mini?
Stemmer! Hun var 2130gr og hadde sikkert vekstavvik pga at jeg var sjuk. Vi kjøpte Jona sine ullklær i str.44 og det var for stort, men vi fikk brukt dem likevel. Luer i ull/passende str var ikke å finne i str.32, så jeg holder på å strikke prematur hjelmlue til N.:)

hehe, men slik er det ofte her også, det er melk som gjelder for å finne søvn og nattero ;)
Joda, men tre ganger mellom kl 24 og 6 er litt mye synes jeg :p Spesielt siden han har klart seg uten flere netter!

Joda, men tre ganger mellom kl 24 og 6 er litt mye synes jeg :p Spesielt siden han har klart seg uten flere netter!
jo, det skjønner jeg! Men det blir vel hos dere som her, i perioder er de urolig og krever plutselig endel mer på natta for å finne roen enn vanligvis ;)

Back
Topp