Lilla-87
Forumet er livet
De gror fast pittelitt ja..Oooh, yum! Tror det blir morrabrød på lørdag, humhum!![]()
Hehe, ja, kan tenke meg at brødet gror fast i gryta om man ikke smører den?![]()
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De gror fast pittelitt ja..Oooh, yum! Tror det blir morrabrød på lørdag, humhum!![]()
Hehe, ja, kan tenke meg at brødet gror fast i gryta om man ikke smører den?![]()
Hehe, kan forstå det jaJeg føler jeg får lest så innmari mye på dagtid, siden det er "jobben" min, at om kvelden vil jeg ha hjernedød underholdning![]()
Stakkars Wael..Fortsatt sykt barn her... nekter å spise...
Tørr bleie i 7timer... ingen feber lenger. Takk og lov... blir å ringe legen på fredag om han ikke er bedre da... vært inne å trøstet han 3 ganger allerede
Mina er i fin form daSover... enn så lenge hehe..
.gjør dere noe spennende ikveld da?![]()
![]()
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Nei, den må nok smøres den også vil jeg tro!De gror fast pittelitt ja..Sikkert litt anna med keramikkgryte?
Hahaha, så herlig! Hun nyter iallfall maten sin![]()
SOM dere har skravla idag![]()
Jeg har hodepine, så orker ikke å lese alt
Skal ta meg en kopp te og hvile på sofaen tenker jeg, mannen forsøker å roe ned lille skravle som ikke vil tie stille lenge nok til å finne roen til å sovne![]()
![]()
Hun er blitt så urolig på kveldene, sutrer og spør stadig etter en av oss. Hun har alltid lagt seg uten problem, men nå må vi helst stå ved sengen til hun sovnerNoen ganger godtar hun at vi er på utsiden av rommet og svarer når hun roper, men ikke alltid at det er godt nok...snodig!
Hehe, det er det mannen tror for jeg nevner den kaffen hver dag
Aner ikke, men den er søt og go, med futt i![]()
Mannen hadde spist på jobbFint for oss begge!
TakkStakkars Wael..![]()
Håper han sover godt i natt og får i seg tilstrekkelig med væske i løpet av morgendagen. ♡
Ikke noe spennende som skjer her. Vi skal spise grandis og ser Sleepy Hollow. OG jeg stikker. Multitasking indeed.
Han liker ikke mme lenger........Stakkars liten daFår du i han drikke? Kanskje litt mme junior? Masse næring
![]()
Jo,det er det som er rart.. Drikker bra,men lite tiss ... Hmm...Uff stakars litenVil han ikke drikke noe særlig enda?
Ikke noe spennende her. Jeg slakter på sofaen og skal snart legge meg!
Mamman er vel innlagt sålenge babyen er innlagt, uavhengig av hvilken avdeling du er på?![]()
Håper du får en stor og sterk gutt! ...men har du sett preemie klærne de har på Barnas Hus? De er såååå småååååå![]()
Han skal ikke så langtCold response?det er vel i disse tider...
Huff, styrer E så mye på natta ennå?
Men sånn er det her også. Eskil er jo frisk nå, men spiser fortsatt ikke som før. Han drikker greit, men også litt mindre enn ellers. Mye tørrere bleier altså.Jo,det er det som er rart.. Drikker bra,men lite tiss ... Hmm...
God natt til detalt bra med Eskil og T?
Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.
Oi, skumle ting å bli for gla iHaha du finner ut om det er en gravidting eller ikke, etter fødsel
Har du noe annet merkelige ting du liker nå for tiden da?
Med både Liana og Leoh syns jeg sterke lukter var sååå godt! Som drivstoff, sterke såper (spesielt glass spray av en eller annen grunn), eksos, lakk og maling osv..hahaha..
Legen min fortalte at når søsteren hans var gravid, så fylte hun opp bare litt bensin på bilen, sånn at hun kunne fylle på hver dag og stå der å lukte på bensinluktahahaha..
jeg bare klipper bort litt når jeg quoter degJa for oss blir det sikkert slik at jeg enten er innlagt for behandling, eller så blir jeg flytta til pasienthotellet når jeg er bra nok til detsambo får rom på hotellet. Der er familierom på nyfødtintensiven for de som kan ha barna boende inne med seg, men i starten så må barna ligge på ett av fire intensivrom, der rom nr 1 er for de som trenger mest hjelp og rom 4 for de som trenger minst hjelp. Men det er sambo som blir "hovedforsørger" eller hva jeg nå skal kalle det, for jeg kan bli innlagt veldig lenge i perioder og...
...Ah! Blir så langt når jeg skal skrive noe! ;-p nå skal jeg prøve å sove!!!! Elsker de tablettene som gir meg økt matlyst altså, men hater de for at jeg ikke trenger mye søvn ;-p var asiatisk buffet her i dag. Nyyyyyyydelig mat og deilige desserter! Men jeg turte ikke å prøve sushi...kan gravide spise det mon tro? Haha! Komisk at jeg spør kanskje siden jeg går på cellegift ;-p tror de bruker å ha litt rester av middagen dagen før til lunsjen, så håper på litt asiatisk i morgen![]()
hehe, men slik er det ofte her også, det er melk som gjelder for å finne søvn og natteroHan skal ikke så langt
Ja vi har ikke morsomme netter nå. Går greit så lenge jeg slenger ut puppen. Hvis jeg så mye som nevner vannflaska hyler han og slenger seg rundt i senga :-o
Stemmer! Hun var 2130gr og hadde sikkert vekstavvik pga at jeg var sjuk. Vi kjøpte Jona sine ullklær i str.44 og det var for stort, men vi fikk brukt dem likevel. Luer i ull/passende str var ikke å finne i str.32, så jeg holder på å strikke prematur hjelmlue til N.jeg bare klipper bort litt når jeg quoter deg![]()
![]()
Jeg har funnet preemieklær helt ned i str 38 på Barnas Hus![]()
DET er sååå lite! Mannen her var født i uke 33, han var da faktisk 2kg. Så han var i grunnen ikke spesielt liten. Tror Jenny var drøye 2kg da hun ble født?
![]()
Mannen var på sykehus i 6 uker etter fødsel, men behøvde aldri pustemaskin e.l. så noen små er sterke og klarer seg fint så tidlig![]()
Og JA du KAN spise sushi!!! Jeg spiste MASSE sushi som gravid!All fisk har vært froset i over 2 døgn før det lages sushi av her i Norge, så eventuelle bakterier er drept av det
![]()
Men det er jo kjempebra at du har fått matlysten tilbake!...selv om det betyr mindre søvnbehov. Jeg ville glatt valgt mat over søvn da jeg var gravid
Når man passerer uke 30 er det jo likevel så ubehagelig å ligge i senga
![]()
![]()
Synes det virker som om dere har en god plan for oppfølgingen av barna den neste tiden. Det viktigste er jo at de har èn omsorgsperson som er der mesteparten av tiden, og det kan jo like gjerne være pappa som mamma![]()
Får mannen hele foreldrepermisjonen siden du er sykemeldt da? Så han får hele barseltiden hjemme sammen med mini?
Joda, men tre ganger mellom kl 24 og 6 er litt mye synes jeghehe, men slik er det ofte her også, det er melk som gjelder for å finne søvn og nattero![]()
jo, det skjønner jeg! Men det blir vel hos dere som her, i perioder er de urolig og krever plutselig endel mer på natta for å finne roen enn vanligvisJoda, men tre ganger mellom kl 24 og 6 er litt mye synes jegSpesielt siden han har klart seg uten flere netter!