Onsdag 22.01 :)

God morgen, damer!:)
Jenny våkna kl.04 og hadde bæsj OG en stor, mørk slimklatt i bleia. Det er ikke ofte jeg reagerer på bæsjelukt, men det greiene der gjorde meg kvalm.:confused: Etter skiftet fikk hun mme av pappaen og vi sov videre til 08.15 (ny forsovelse for pappaen sin del m.a.o.) :p

Hvis man skal bli norsklærer, så må man gjennom noen romaner og noveller i tillegg til vanlig pensumlitteratur - visst nok. Så dét skal jeg gjøre i dag: sitte i sofaen og lese ferdig Lyntyven.:p
Vis vedlegget 47917

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Usj for en nattableie! Men deioig at dere fikk sove igjen! Haha! Tror Jonathan ønsker seg vekkerklokke til bursdag/jul jeg ;-p kanskje en sånn som sier kykkeliky eller noe ;)

Den bika har jeg ikke lest eller hørt om...er den bra?

Når er det dere reiser hjemmefra om morran egentlig? Farlig tidlig?:)

Kjedelig å høre dyne og seng rope på den måten..Greit å ha litt god tid av og til da.:)
Så bra at Simone fikk sove hele natta. Deilig!
Lykke til i dag, snuppa!!:)

Flyet går kl 09.00, så vi reiser ca 07.30 :) jeg står opp senest kl 05.30, fordi at jeg elsker å ha god tid og hellerdusje, drikke litt kaffe og spise noe istedenfor å løpe rett ut døra :) kun e nok sovet lenger og fortsatt rukket flyet..hehe ;)

God morgen damer! :D
Ikke en god natt her, men nå må jeg slutte å klage over det :p
Får ikke gjort noe fra eller til…!
Vi skal snart levere T i barnehagen, Lillebror er helt frisk og var feberfri i går. Så da tror jeg vi våger oss ut i kulda, til og fra bussen, for å sosialisere oss litt på Barnetreffen, og gå en tur på senteret etterpå. Må bytte noen votter som er ødelagte, og bruke opp litt julegavepenger på en jerngryte. T og jeg skal nemlig bli "grytebrødmestere"! Så det blir nok litt titting på youtube i ettermiddag :D
T skal i bursdag i dag, så fetteren blir med hjem fra bhg og de sitter på med en nabo. Mannen har bilen frem til kl 18, så da har jeg sagt jeg kan hente ungene på bursdag når den er ferdig. Kjekt å samkjøre litt :D

Hmm..grutebrød høres spennende ut :) må man lage det i jerngryte? Det har vi ikke, men kanskje flott å ønske seg..sliter ofte med å finne ønsker ;)

Uff og uff! Stakkars Wael ;( håper dere slipper mer oppkast og at dere andre slipper unna! Bra han har fått i seg litt mat da! :)

Håper du får ordnet handlingen på et vis likevel. Skjønner at du ikke vil dra han ut i dag.

Jeg skal på behandling i dag. Ellers lite planer. Blir ganske sliten etterpå, så tipper hotellrommet blir bra i kveld! :)
Lykke til med behandlingen.. Forstår at det er veldig hardt for kroppen.. Håper du får hvilt def på hotellrommet :)
Og at du ikke får noen bivirkninger :)
Slik hadde jeg det med Mina og... Noen ganger jeg ikke kjente hun eller fikk respons... Men,UL viste at det gikk fint der inne :) det går nok bra... Bra du får sjekket idag :)

Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.

Lilla-87 : kan det være tenner? Da lukter bæsjen ganske ille her :(
Bra dere fikk sovet lenger enn kl.4..

Lykke til med lesingen idag :) så du skal bli Norsklærer? :)

Usj for en nattableie! Men deioig at dere fikk sove igjen! Haha! Tror Jonathan ønsker seg vekkerklokke til bursdag/jul jeg ;-p kanskje en sånn som sier kykkeliky eller noe ;)

Den bika har jeg ikke lest eller hørt om...er den bra?
Jah, fyffa'n..Den var nasty den bleia asså!! :(
Hahaaha..Ja, jeg lo faktisk når han kikka på klokka og sa "ånei, ikkje i dag au!" :p Han bruker en gammel og upålitelig mobil som vekkerklokke, for de andre (her er det snakk om flertall) er ødelagt. Han får dekt telefonene sine gjennom jobben og skulle få den nye i dag - heldigvis. :D

Joda, boka er grei. Lettlest, men ikke spesielt fengende for min del. Tror det er ei ungdomsbok og siden jeg raser mot mitt 27.leveår, kan jeg neppe omtales som ungdom lenger. :p Det er laget filmer av denne bokserien, så de skal jeg se en dag for å sammenligne bok/film (det står ikke på semesterplana at vi skal gjøre dette, men jeg anser meg selv som en engasjert elev som tar eget initiativ til læring! ) HOHO! :p

Last edited:
Lilla-87 : kan det være tenner? Da lukter bæsjen ganske ille her :(
Bra dere fikk sovet lenger enn kl.4..

Lykke til med lesingen idag :) så du skal bli Norsklærer? :)

Ja, tanken om at det kan være tenner på vei har slått meg. Jeg kan ikke se/kjenne noe som er på vei ut, men de ligger vel og gnisser litt oppi der da.:)

Ja, jeg skal bli norsklærer - blant annet. Om man vil undervise i norsk eller matte på ungdomsskolen, så kreves det 60 studiepoeng i disse fagene, i motsetning til de fleste andre fag som "kun" krever 30stp.
Jeg valgte norsk og har fordypning i dette, noe jeg angrer litt på titt og ofte, for det er heftig!! :p Skulle tro jeg kunne morsmålet mitt bedre!

Hallo gjengen! :)

Natten har vært fin:) la meg kl 23 igår og sovnet vel innen 23:30:) men ble vekket av Emira kl 5:30 (kjedelig når vi står opp rundt halv 7) hun måtte på do å tisse, men godt hun hadde bleie på sier jeg bare :P

Nå skal jeg stelle Leoh og dusje meg selv :) så må jeg ringe nav, for jeg har bare fått penger fra 1 januar til den 17:S

Måtte dere få en fin dag! :)

Takk :) det er kaldt her oppe hos dere! ;)

Deilig med en hjemmedag i dag da :) kanskje hun sover bedre i natt etter en litt avslappende dag :) spørst om jeg må teste ut dromedar på sikt ;) ha en finfin dag i dag! Synd vi er så nært men likevel så opptatt!

Det er veldig kaldt ja hehe, var verre i går, ned til 11-:-) Ja det må du, spesielt den søte chilikaffen, jeg og nasse har ikke dratt enda, men tror det blir en tur:-)
Vi får se om det blir en dag, hvis ikke kanskje på barsel:D

Usj. Nattebæsj hos dere også, ja.:confused: Heldigvis skjer det ikke så ofte! :)
Kos dere hjemme/på bytur i dag.
(Mm..Chilikaffe...) :)

Nei, bank i bordet hehe:-)
Takk for det, vi drar snart siden nasse nektet å sove lur:-)

Bébbe: lykke til med behandling! ;) såååå kjedelig å høre vekkerklokka eller se på klokka når man tror man skal få flere timer med søvn :P men greit å ha god tid som du sier :) også så fint av Simone sov så godt og lenge :))

Sukkersnusk: Ønsker dere en fin jentetur ut hvis det blir noe av :) hørtes spennede ut med chillikaffe:D har ikke smakt det før ;)

Fru H: Herlig at Eskilgutten er feberfri og frisk:)) så får dere kose dere masse på treffen og ikke minst med å bli grytebrødmestere!:D haha..

Marian87: Så deilig med en lang og fin natt! Mulig du har sovet for mye eller? Håper formen blir bedre etterhvert! ;) masse lykke til med intervju:) mmmmm te med melk oppi, det fikk jeg lyst på nå!:P

Lennypenny: Stakkars lillegutt som er syk :( håper dere slipper mer oppkast! Bra han har fått i seg litt mat, og håper formen hans blir bedre så han får spist enda mer;) god bedring til Wael!;):)

Lilla-87: aff! Er sååå kjedelig å måtte stå opp på natta for å skifte bleie!:eek: men jammen godt hun sovnet igjen:D litt riski det der når dem må ha sånt stell når morgen næææærmer seg :P

Det er veldig kaldt ja hehe, var verre i går, ned til 11-:-) Ja det må du, spesielt den søte chilikaffen, jeg og nasse har ikke dratt enda, men tror det blir en tur:-)
Vi får se om det blir en dag, hvis ikke kanskje på barsel:D

Barsel it is :) jeg skal ha keisersnitt 19 februar :) da er jeg 32+2 uker på vei, så jeg rekna nok litt feil da jeg sa vi skulle ha ssmme uka ;)

Lykke til med behandlingen.. Forstår at det er veldig hardt for kroppen.. Håper du får hvilt def på hotellrommet :)
Og at du ikke får noen bivirkninger :)
Slik hadde jeg det med Mina og... Noen ganger jeg ikke kjente hun eller fikk respons... Men,UL viste at det gikk fint der inne :) det går nok bra... Bra du får sjekket idag :)

Takk :) er ferdig med behandlingen allerede ;) skulle bare ha 5 minutter cellegift intravenøst pluss en halvtime saltvann, og sprøyta var ikke i spinalvæska, men d var ei sprøyte med cellegift i hofta ;) så nå er det to timer observasjon i tilfeløe allergisk reaksjon på den sprøyta bare :) jeg er visst ikke flink å lese og forstå meg på det arket med behandlingsplanen min ;-p

Nå sparker han i vei som bare det, så kanskje han liker cellegift ;-p eller kakaoen jeg nettopp drakk ;) bra at alt var fint da du gikk med Mina! Man blir for bekymret om noe er unormalt! Glad jeg kjenner mye nå så kan jeg vente med ul til i morgen når jeg likevel skal ;)

Jah, fyffa'n..Den var nasty den bleia asså!! :(
Hahaaha..Ja, jeg lo faktisk når han kikka på klokka og sa "ånei, ikkje i dag au!" :p Han bruker en gammel og upålitelig mobil som vekkerklokke, for de andre (her er det snakk om flertall) er ødelagt. Han får dekt telefonene sine gjennom jobben og skulle få den nye i dag - heldigvis. :D

Joda, boka er grei. Lettlest, men ikke spesielt fengende for min del. Tror det er ei ungdomsbok og siden jeg raser mot mitt 27.leveår, kan jeg neppe omtales som ungdom lenger. :p Det er laget filmer av denne bokserien, så de skal jeg se en dag for å sammenligne bok/film (det står ikke på semesterplana at vi skal gjøre dette, men jeg anser meg selv som en engasjert elev som tar eget initiativ til læring! ) HOHO! :p

Uff ja sånne bleie kan vente til litt utpå dagen! ;-p jeg har ikke skifta bleie på Simone siden tidlig i desember faktisk! Litt slitsomt når hun ikke ligger i ro og mamman har lite energi, men husker veeeeldig godt de ekle bleiene da Simone fikk de første tennene..har ikke hatt ekle bleie med resten av tennene faktisk, men er overbevist om at det var en sammenheng ;)
Hihi ;) så bra at han får ny tlf! Kan være kjekt å ha!

Haha! Kan være fordi at jeg også er begynnt å dra på åra at jeg ikke har hørt om boka ,-p måtte bare spørre, for jeg leser (leste mye før Simone kom til verden ihvertfall...) mye :) men kjekt at du får se filmen også selv om det ikke er obligatorisk :)

Uff ja sånne bleie kan vente til litt utpå dagen! ;-p jeg har ikke skifta bleie på Simone siden tidlig i desember faktisk! Litt slitsomt når hun ikke ligger i ro og mamman har lite energi, men husker veeeeldig godt de ekle bleiene da Simone fikk de første tennene..har ikke hatt ekle bleie med resten av tennene faktisk, men er overbevist om at det var en sammenheng ;)
Hihi ;) så bra at han får ny tlf! Kan være kjekt å ha!

Haha! Kan være fordi at jeg også er begynnt å dra på åra at jeg ikke har hørt om boka ,-p måtte bare spørre, for jeg leser (leste mye før Simone kom til verden ihvertfall...) mye :) men kjekt at du får se filmen også selv om det ikke er obligatorisk :)
Kjekt å ha en fungerende mobil, ja. Han bruker den jo i jobbsammenheng og får dekt både den, mobil-og internettregninga.:)

Så bra at du har fri resten av dagen nå. Godt å få slappa av litt..Greit at K-E er med da, slik at du har litt selskap. :)

Satser på at evt tenner som er på vei kommer ut snart. Ikke noe særlig med stinky slimepoop. *blæh* Men det hører vel med det også!:p

Jeg er ingen leser egentlig..Finner ikke bøker som interesserer meg liksom. Også skjønner jeg ofte hva som kommer til å skje tidlig i boka (sånn er jeg med filmer også), så da er det ikke noe spennende. Liker bedre å skrive selv!;)
MEN jeg leste en amasonetriologi på vgs og den anbefaler jeg virkelig. Handler om et fiktivt verdensbilde før religion og mannsdominansen slo inn - den tiden da kvinnen var kjønnet av høyeste rang og var krigere og jegere, mens mennene var hjemmeværende, og homofile partnerskap var "ekte kjærlighet" fremfor "biologiske hetrofile" partnerskap. Hehe..Skrevet av en mannlig forfatter faktisk! :p

Keg finner ikke gryte :-o
Så en på Jernia men fikk søren meg aldri hjelp!
Nå skal vi hjem og hente T og fetteren på veien! Blir full fres hjemme før de skal i bursdag.

Barsel it is :) jeg skal ha keisersnitt 19 februar :) da er jeg 32+2 uker på vei, så jeg rekna nok litt feil da jeg sa vi skulle ha ssmme uka ;)

Da er du litt foran meg:-) Da får vi se om dere er på sykehuset enda:-)

Da har jeg og nasse akkurat kommet hjem fra bytur, hun sovnet endelig på bussen, og jaggu fikk jeg ikke lirket henne inn i gangen uten at hun våknet. Håper hun sover en liten stund til:-)

Jeg fikk kjøpt den sengekanten som var nedsatt til 350,- de hadde 1 igjen:D

Så dro vi en tur på cafe Dromedar, og mor fikk seg chilikaffe, og nasse fikk seg smoothie og fruktstang.
Den er så go den kaffen, kunne drukket meg fordervet hehe:p

Hallo gjengen! :)

Natten har vært fin:) la meg kl 23 igår og sovnet vel innen 23:30:) men ble vekket av Emira kl 5:30 (kjedelig når vi står opp rundt halv 7) hun måtte på do å tisse, men godt hun hadde bleie på sier jeg bare :p

Nå skal jeg stelle Leoh og dusje meg selv :) så må jeg ringe nav, for jeg har bare fått penger fra 1 januar til den 17:S

Måtte dere få en fin dag! :)

Håper det ordnet seg med nav:-)

Back
Topp