Onsdag 19.mars ♡

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Hei dere!
Her kommer det mer snø.. Alt gikk i igår,men nå kommer det tilbake. Grått og kaldt idag..

Våknet opp med DEN hodepinen og nakkesmerter:confused::confused:

Sjekket skatteetaten? Får igjen.. yeeey .. er veldig glad,for var sikker på jeg skulle få baksmell som i fjor. (NAV betalte meg foreldrepengene fra jobben,og da trakk de selvsagt feil skatt...)

Planene idag da? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Uff så dumt med hodepine og nakkesmerter:( god bedring <3 men hurra for skattepenger:D jeg har ikke fått sjekket enda :P jeg også fikk baksmell for noen år siden pga en feil staten hadde gjort:oops: de hadde bare endret på noe og gikk ut ifra at sånn var det:P man skulle fått slippe å betale når det er DEM som har gjort feil! Vi må straffes for dems feil lissom:confused:

Snø her også idag:eek::P
Merker jeg har litt vondt i hode nå.. håper det hjelper med en kaffe :) ellers får jeg ta meg noen paracet! Jeg tenkte egentlig at jeg skulle trille til butikken idag, men må se an på hvor vått det er;):) og jeg har rydde-i-lekene-til-Emira-planer idag :P men helst puslespillene! Må sorteres og legges en annen plass, for Liana elsker å åpne alle boksene og strø brikkene utover gulvet:eek::confused::p;) LITT lei av å plukke opp etter hun:P

Uff så dumt med hodepine og nakkesmerter:( god bedring <3 men hurra for skattepenger:D jeg har ikke fått sjekket enda :P jeg også fikk baksmell for noen år siden pga en feil staten hadde gjort:oops: de hadde bare endret på noe og gikk ut ifra at sånn var det:P man skulle fått slippe å betale når det er DEM som har gjort feil! Vi må straffes for dems feil lissom:confused:
Takk :-) Ga seg med en tablett:-)
Ja,det er såååå teit. Ifjor fikk jeg 8500kr i baksmell. Kan tro jeg var stresset da :eek::rolleyes:

Hva driver dere med ? Barna i b.hagen? :-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Takk :-) Ga seg med en tablett:-)
Ja,det er såååå teit. Ifjor fikk jeg 8500kr i baksmell. Kan tro jeg var stresset da :eek::rolleyes:

Hva driver dere med ? Barna i b.hagen? :-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Å så bra! Vanskelig å fungere med godt humør når man har vondt;)

Uff det er mye å måtte betale! Tror det var noe sånt hos meg å.. at dem ikke kan ta litt hensyn til ay folk faktisk har bruk for pengene til å overleve :P

Hehe ja jentene i bhgen, sambo på jobb, så jeg og Leoh ligger å sløver på sofan i hver vår pysj :P hehe.. skal straks inn å stelle han :) dere da? Er dere hos mora di?

Kompisen min:rolleyes::D:cool::p
1395216683273.jpg
1395216696237.jpg
1395216721064.jpg

Å så bra! Vanskelig å fungere med godt humør når man har vondt;)

Uff det er mye å måtte betale! Tror det var noe sånt hos meg å.. at dem ikke kan ta litt hensyn til ay folk faktisk har bruk for pengene til å overleve :P

Hehe ja jentene i bhgen, sambo på jobb, så jeg og Leoh ligger å sløver på sofan i hver vår pysj :P hehe.. skal straks inn å stelle han :) dere da? Er dere hos mora di?
Ja,de skjønner visst ikke det hehe.

Deilig å slappe av i sofaen. Samme her i joggeklær og usminka :-):-) skal spise litt snart.

Jepp,vi er hos mamma :-) blir du og L hjemme idag?:-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Ja,de skjønner visst ikke det hehe.

Deilig å slappe av i sofaen. Samme her i joggeklær og usminka :-):-) skal spise litt snart.

Jepp,vi er hos mamma :-) blir du og L hjemme idag?:-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hehe godt det ikke bare er meg som sløver uten sminke :P deilig for deg å være litt hos mamma:) trives ungene godt der å eller? :)

Tror vi må bli hjemme..bare snør og snør og snør! Men får se etterpå.. kan hende jeg kan sitte på med noen til butikken ;)

Så nydelig og fine klær da :-)
Glad lille Leoh ♡
Han er bare helt lik Emira hehe :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Takk :D haha ja han er veldig lik! Bare litt mer gutteaktig versjon av Emira :) begge er lik pappan sin..hehe.. men han har mørk blondt hår:P alle 3 har forskjellig hårfarge..haha :D

Hallo!
Grei natt hos oss, men altfor tidlig dag kl 06 :p Hermine ba kontant om "mekk" da hun våkna, og hadde ingen planer om å sove mer da melka var fortært, da ville hun opp å spise egg :eek: :P

Men det er jo SÅ kos å ha så god tid om morgenen :D Snuppa fikk seg grøt og se barne-tv og lekt alle lekene sine utover stua :P Jeg fikk spist god frokost med yoghurt, cottage cheese, havregryn, jordbær og valnøtter og drukket kaffe :) Og enda var vi i bhg 10 minutter før frokost så Hermine fikk lekt litt før mat :D Hun klamra seg ikke like fast til meg når hun fikk leke på gulvet førts, som når hun blir satt rett på stolen :) Så mulig at vi må begynne å komme ENDA tidligere :P

Her snør det, er -6 og suuur vind! :eek: Men jeg gikk likevel den 25 minutter lange veien til Uit :D

Senere har jeg synstest og skal kjøpe meg nye briller, det blir morro! :D

Hehe godt det ikke bare er meg som sløver uten sminke :P deilig for deg å være litt hos mamma:) trives ungene godt der å eller? :)

Tror vi må bli hjemme..bare snør og snør og snør! Men får se etterpå.. kan hende jeg kan sitte på med noen til butikken ;)
Nå har det sluttet å snø her. Takk og lov :-)

Ja,de trives godt. Mamma og Wael er ute å leker i snøen. Mina våknet akkurat,så sitter med hun på iPaden og ser på katten Tom :-):-)

Håper du kommer deg på butikken og at noen kan kjøre deg :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Takk :D haha ja han er veldig lik! Bare litt mer gutteaktig versjon av Emira :) begge er lik pappan sin..hehe.. men han har mørk blondt hår:P alle 3 har forskjellig hårfarge..haha :D
Hehe. Hørt det er mange som har 3 barn og forskjelligwøe hårfarger hehe. Rart :-)
Koselig å se likheter :-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hallo!
Grei natt hos oss, men altfor tidlig dag kl 06 :p Hermine ba kontant om "mekk" da hun våkna, og hadde ingen planer om å sove mer da melka var fortært, da ville hun opp å spise egg :eek: :P

Men det er jo SÅ kos å ha så god tid om morgenen :D Snuppa fikk seg grøt og se barne-tv og lekt alle lekene sine utover stua :P Jeg fikk spist god frokost med yoghurt, cottage cheese, havregryn, jordbær og valnøtter og drukket kaffe :) Og enda var vi i bhg 10 minutter før frokost så Hermine fikk lekt litt før mat :D Hun klamra seg ikke like fast til meg når hun fikk leke på gulvet førts, som når hun blir satt rett på stolen :) Så mulig at vi må begynne å komme ENDA tidligere :P

Her snør det, er -6 og suuur vind! :eek: Men jeg gikk likevel den 25 minutter lange veien til Uit :D

Usj,det var kaldt.... skikkelig vinter hos dere da.
Her har det gitt seg med å snø. Heldigvis.

Tidlig oppe idag Hermine da :-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hvor har det blitt av Shauri? Lenge siden hun var innom :rolleyes:

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hallo!
Snø her også og et par minusgrader.
Mannen reiste bort i dag og blir borte til lørd/søndag.
Lillebror og jeg Har vært på treff og ordnet med sko. Han sover i vogna mens jeg har lånt et par bøker til T på biblioteket. Vi tok bil i dag, så jeg må la han sove litt før vi kjører hjem igjen.
Rolig ettermiddag i dag! Enkel middag og sofakos med ungene :-D

Surfer mobilt!

Hei dere!
Her kommer det mer snø.. Alt gikk i igår,men nå kommer det tilbake. Grått og kaldt idag..

Våknet opp med DEN hodepinen og nakkesmerter:confused::confused:

Sjekket skatteetaten? Får igjen.. yeeey .. er veldig glad,for var sikker på jeg skulle få baksmell som i fjor. (NAV betalte meg foreldrepengene fra jobben,og da trakk de selvsagt feil skatt...)

Planene idag da? :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡[/quot

Så herlig at du fikk igjen på skatten:-) Jeg har ikke registrert meg elektronisk, så må vente til 1.april:confused:

Enda bra hodepinen gikk vekk med en tabbis, det er så irriterende å våkne opp med sånt.

Snø her også idag:eek::p
Merker jeg har litt vondt i hode nå.. håper det hjelper med en kaffe :) ellers får jeg ta meg noen paracet! Jeg tenkte egentlig at jeg skulle trille til butikken idag, men må se an på hvor vått det er;):) og jeg har rydde-i-lekene-til-Emira-planer idag :p men helst puslespillene! Må sorteres og legges en annen plass, for Liana elsker å åpne alle boksene og strø brikkene utover gulvet:eek::confused::p;) LITT lei av å plukke opp etter hun:p

Skjønner godt du er lei av å plukke opp, samme problemet her:p

Hallo!
Grei natt hos oss, men altfor tidlig dag kl 06 :p Hermine ba kontant om "mekk" da hun våkna, og hadde ingen planer om å sove mer da melka var fortært, da ville hun opp å spise egg :eek: :p

Men det er jo SÅ kos å ha så god tid om morgenen :D Snuppa fikk seg grøt og se barne-tv og lekt alle lekene sine utover stua :p Jeg fikk spist god frokost med yoghurt, cottage cheese, havregryn, jordbær og valnøtter og drukket kaffe :) Og enda var vi i bhg 10 minutter før frokost så Hermine fikk lekt litt før mat :D Hun klamra seg ikke like fast til meg når hun fikk leke på gulvet førts, som når hun blir satt rett på stolen :) Så mulig at vi må begynne å komme ENDA tidligere :p

Høres ut som en fin start:-) Her våkner snuppa alltid klokka seks nå:D Den frokosten høres utrolig digg ut, du er så kreativ, her blir det alltid kjedelig brødskive.

Back
Topp