Onsdag 19.mars ♡

God ettermiddag:-)

Her karret vi oss opp klokken ti, men var oppe og fikk hadetkos av nasse kvart på sju:-)
Natta gikk fint denne gangen også heldigvis, herlig:-) Men får ikke lagt meg til å sove før midnatt da, så da er det godt å sløve ut på formiddagen:-)

Her snør det enda....men i dag orker jeg ikke å gå ut, fikk så vondt i bekkenet i går. Følte jeg måtte dra med meg den ene foten. Så nå har jeg vasket all klesvasken, og driver å sorterer i kommoden til nasse innimellom ammingen:p Hvis ikke lillesøster har vært så full av utslett skulle jeg ha lagt med et bilde, men jeg hadde ikke villet at noen skulle delt sånne bilder av meg, så lar det være til det er borte:-)

Ha en fin dag alle sammen:-)

Så bra at denne natten også var fin :D sånn var det med meg og Leoh å! Kunne ikke legge meg før mellom kl 24 og 2 på natta, og gikk å la meg etter at de andre dro:)

Hei :)
Dere har skravlet mye i det siste. Jeg har lest men ikke hatt tid til å være aktiv.
Jeg reiste til Trondheim igjen i dag og skal starte ny runde med høydose cellegift i morgen tidlig. Det var tungt å reise fra alle sammen men det er nå for en god sak ;-p
Simone kom hjem fra bhg uten stemme i går, og hosta masse i natt og i dag tidlig. Formen hennes var på topp og ingen feber og hun hosta ikke etter at hun hadde fått melka si i dag tidlig og stemma var tilbake, så vi sendte hun i bhg og sa at de bare måtte ringe om de syns hun ble verre.
Pappan skulle hente Nathaniel hjem fra sykehuset i dag, men siden Simone er så forkjøla så vil de at han skal være der iallefall til i morgen. De er veldig redde for at han skal få Rs-virus, for det er det veldig mange som har nå. Så da skal de se an formen til simone i morgen. Foreldrene mine kommer dit i morgen og kan passe Simone så sambo får bo på sykehuset evt hjelpe til hjemme om Nathaniel får komme hjem :) gleder meg skikkelig til å komme hjem etter denne runda altså! :)

Det er så deilig med babyer at jeg kunne fått 10 stykker om jeg slapp å gå gravid, hadde stort nok hus, nok energi og tid til å følge opp alle sammen og bra nok økonomi :-D ....er ikke sikkert jeg er av samme oppfatning dersom det blir mange våkenetter da men ;-p

Kjøpte fingermaling-sett til Simone her om dagen. Noen som har prøvd det? Er litt usikker på om det blir suksess eller katastrofe ;-p

Sent from my iPhone using BV Forum
Hva slags fingermaling kjøpte du? HAr hatt lyst til det jeg også!
Han har malt med vanlig maling, bare med fingrene, og liker det godt :D

Jeg er nesten sluttet å spise brød siden jeg prøver å gå ned i vekt og får endel luft i magen av gjæra, så da må man være litt kreativ ;)

Det er supert å ikke spise brød! :D Både gjær og lyst mel tuller til magen min :p Alt mel egentlig...

Jeg må bare ærlig innrømme at jeg ikke klarer å svare alle sammen alltid. Men jeg leser, altså :D
Nå har vi fått hentet T i bhg og begge gutta har prøvd og godkjent de nye skoenen sine!
Fantasifull som jeg er har jeg kjøpt pølser vi skal steke i dag :p Vet ikke egentlig om vi har noe tilbehør..
HVa skal dere i ettermiddag?

Ja sant det, jeg ble ikke aktiv her før noen uker etter nasse ble født selv, bare tittet innom av og til:-)
Nå føler jeg at dere har blitt venninner selv om jeg aldri har møtt dere hehe:-)
Sånn føler jeg også :-) Skikkelig rart hehe.

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Samme her :D enda jeg kom lenge etter dere :P alle skulle bodd nærmere hverandre :) hehe..

Så bra at denne natten også var fin :D sånn var det med meg og Leoh å! Kunne ikke legge meg før mellom kl 24 og 2 på natta, og gikk å la meg etter at de andre dro:)

Må nok bare finne meg i at det blir slik en stund ja:-)

Jeg må bare ærlig innrømme at jeg ikke klarer å svare alle sammen alltid. Men jeg leser, altså :D
Nå har vi fått hentet T i bhg og begge gutta har prøvd og godkjent de nye skoenen sine!
Fantasifull som jeg er har jeg kjøpt pølser vi skal steke i dag :p Vet ikke egentlig om vi har noe tilbehør..

Jeg skjønner deg godt, har det på samme måte:-)

Her ble det også stekte pølser, med stekt egg:-)

Uff så dumt at du fortsatt sliter med det ;( sikkert lurt å ringe fysioterapeuten og komme igang med trening eller behandling eller noe slikt. Svigerinna mi gikk til fysioterapeut og osteopat etter svangerskapene og ble helt bra. Osteopaten er jeg ikke sikker på hva gjør egentlig. Jeg har vært hos en selv pga ryggplager, men syns det var ganske likt fysioterapeut. Jeg ble ihvertfall bra i ryggen så det funket ;-)

Ja, jeg håper jeg også blir kvitt det, for hvis ikke spøker det for yrket jeg har valgt:(
Ikke helt sikker på hva en osteopat gjør jeg heller i grunn:D

God tur til Trondheim, synd at vi har så dårlig vær å tilby deg, og masse lykke til i morgen:-)

Jeg er nesten sluttet å spise brød siden jeg prøver å gå ned i vekt og får endel luft i magen av gjæra, så da må man være litt kreativ ;)

Ja det skjønner jeg:-) Mannen har det på samme måte, men han sverger til god dag frokostmusli og skummet melk, det synes jeg er så kjedelig:p

Ja det skjønner jeg:-) Mannen har det på samme måte, men han sverger til god dag frokostmusli og skummet melk, det synes jeg er så kjedelig:p
Jeg er ikke noe glad i slike frokostblandinger, de blir fort enten for tørr, for søt eller smakløs :p Og jeg tåler fersk melk også dårlig :p Men er mett kjempelenge av den yoghurt/cottage cheese/havregryn miksen :D blir tamt uten bær eller friskt syltetøy da ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Haha, samme her, svarer noen her og der når jeg er innom :p

Det er supert å ikke spise brød! :D Både gjær og lyst mel tuller til magen min :p Alt mel egentlig...
Jeg spiser brød innimellom altså, og tåler grytebrødet mye bedre enn annet brød, spesielt kjøpebrød er verst! Men før spiste jeg gjerne 2 brødskiver 3 ganger daglig :eek: nå er det ikke hver dag jeg spiser ei skive engang :) Men når grytebrødet er heeelt ferskt og varmt klarer jeg ikke å motstå fristelsen :p Spiser mer knekkebrød :)

Jeg spiser brød innimellom altså, og tåler grytebrødet mye bedre enn annet brød, spesielt kjøpebrød er verst! Men før spiste jeg gjerne 2 brødskiver 3 ganger daglig :eek: nå er det ikke hver dag jeg spiser ei skive engang :) Men når grytebrødet er heeelt ferskt og varmt klarer jeg ikke å motstå fristelsen :p Spiser mer knekkebrød :)

Grytebrød med lite gjær er genialt da :D
Jeg har så mye eksem jeg nå, spesielt i ansiktet. Har spist rugsprø jevnt i ca 1,5 uke. Tåler det dårlig :(

Ja sant det, jeg ble ikke aktiv her før noen uker etter nasse ble født selv, bare tittet innom av og til:-)
Nå føler jeg at dere har blitt venninner selv om jeg aldri har møtt dere hehe:-)
Jeg var helt lik, og føler det samme!

Vi får besøk av Tea og Eskil neste helg, det blir morro :D

Grytebrød med lite gjær er genialt da :D
Jeg har så mye eksem jeg nå, spesielt i ansiktet. Har spist rugsprø jevnt i ca 1,5 uke. Tåler det dårlig :(
Så hvorfor i alle dager spiser du det da? :p Er det ikke bedre å spise noe du tåler bedre? :)

Hei :)
Dere har skravlet mye i det siste. Jeg har lest men ikke hatt tid til å være aktiv.
Jeg reiste til Trondheim igjen i dag og skal starte ny runde med høydose cellegift i morgen tidlig. Det var tungt å reise fra alle sammen men det er nå for en god sak ;-p
Simone kom hjem fra bhg uten stemme i går, og hosta masse i natt og i dag tidlig. Formen hennes var på topp og ingen feber og hun hosta ikke etter at hun hadde fått melka si i dag tidlig og stemma var tilbake, så vi sendte hun i bhg og sa at de bare måtte ringe om de syns hun ble verre.
Pappan skulle hente Nathaniel hjem fra sykehuset i dag, men siden Simone er så forkjøla så vil de at han skal være der iallefall til i morgen. De er veldig redde for at han skal få Rs-virus, for det er det veldig mange som har nå. Så da skal de se an formen til simone i morgen. Foreldrene mine kommer dit i morgen og kan passe Simone så sambo får bo på sykehuset evt hjelpe til hjemme om Nathaniel får komme hjem :-) gleder meg skikkelig til å komme hjem etter denne runda altså! :)

Det er så deilig med babyer at jeg kunne fått 10 stykker om jeg slapp å gå gravid, hadde stort nok hus, nok energi og tid til å følge opp alle sammen og bra nok økonomi :-D ....er ikke sikkert jeg er av samme oppfatning dersom det blir mange våkenetter da men ;-p

Kjøpte fingermaling-sett til Simone her om dagen. Noen som har prøvd det? Er litt usikker på om det blir suksess eller katastrofe ;-p

Lykke til på behandling! Håper ikke du blir like syk denne gangen!

Tenk at han er klar for hjemreise allerede :D lille tøffingen! :)

Haha, spørs om du ville sagt det samme om babyer etter 3-4 timer med skriking en kveld :p Men det er bra han er så god at du gjerne vil ha en hel haug på en gang ;)

Vi har ikke prøvd fingermaling, men akrylmaling. Hermine elsker å male, men hun liker ikke å putte fingrene i malinga :p

Jeg fikk kjøt meg nye briller og solbriller med styrke, og synstest som var helt bortkastet for synet mitt var det samme :p
3100kr :eek: Jeg ble helt svett av å betale :p

Så møtte jeg mannen i byen til sushimiddag :D Hermine ble hentet av svigers idag i bhg, de hadde vekt henne fordi de hentet henne så tidlig :eek: Jeg må be de om å ikke være så ivrig neste gang, og heller hente henne litt seinere så hun får sovet seg ferdig :p Nå venter jeg bare på at lillemor skal komme hjem :) Mannen blir nok ikke å komme fra jobb før seeeeint i kveld, så det blir tv og alenekos på meg i kveld. Kanskje noen episoder fødeavdelingen, for det nekter mannen å se på sammen med meg:p

Så hvorfor i alle dager spiser du det da? :p Er det ikke bedre å spise noe du tåler bedre? :)

Ehm jo, jeg gjorde det ikke med vilje da.
Men glutenfrie knekkebrød er så dyre, og jeg har ikke vært i slaget for å lage egne. Rugsprø er billig og jeg har tålt det før.

Jeg var helt lik, og føler det samme!

Vi får besøk av Tea og Eskil neste helg, det blir morro :D

Det blir nok veldig koselig:-) Håper det blir treff en gang i Trondheim også, synd vi har så liten plass ellers skulle jeg gjerne hatt overnattingsbesøk jeg også:-)

Back
Topp