Hvor har det blitt av Shauri? Lenge siden hun var innom
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Tenkte akkurat på det samme en dag, men tror hun sa fra en gang at hun ikke skulle innom noe mer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor har det blitt av Shauri? Lenge siden hun var innom
Kålormen Wael 14.10.11♡
Hallo!
Snø her også og et par minusgrader.
Mannen reiste bort i dag og blir borte til lørd/søndag.
Lillebror og jeg Har vært på treff og ordnet med sko. Han sover i vogna mens jeg har lånt et par bøker til T på biblioteket. Vi tok bil i dag, så jeg må la han sove litt før vi kjører hjem igjen.
Rolig ettermiddag i dag! Enkel middag og sofakos med ungene :-D
Surfer mobilt!
Greit å ta det med ro om bekkenet krangler jaGod ettermiddag
Her karret vi oss opp klokken ti, men var oppe og fikk hadetkos av nasse kvart på sju
Natta gikk fint denne gangen også heldigvis, herligMen får ikke lagt meg til å sove før midnatt da, så da er det godt å sløve ut på formiddagen
Her snør det enda....men i dag orker jeg ikke å gå ut, fikk så vondt i bekkenet i går. Følte jeg måtte dra med meg den ene foten. Så nå har jeg vasket all klesvasken, og driver å sorterer i kommoden til nasse innimellom ammingenHvis ikke lillesøster har vært så full av utslett skulle jeg ha lagt med et bilde, men jeg hadde ikke villet at noen skulle delt sånne bilder av meg, så lar det være til det er borte
Ha en fin dag alle sammen![]()
Deilig med babyer,at man kan slumre utover morgen/formiddagGod ettermiddag
Her karret vi oss opp klokken ti, men var oppe og fikk hadetkos av nasse kvart på sju
Natta gikk fint denne gangen også heldigvis, herligMen får ikke lagt meg til å sove før midnatt da, så da er det godt å sløve ut på formiddagen
Her snør det enda....men i dag orker jeg ikke å gå ut, fikk så vondt i bekkenet i går. Følte jeg måtte dra med meg den ene foten. Så nå har jeg vasket all klesvasken, og driver å sorterer i kommoden til nasse innimellom ammingenHvis ikke lillesøster har vært så full av utslett skulle jeg ha lagt med et bilde, men jeg hadde ikke villet at noen skulle delt sånne bilder av meg, så lar det være til det er borte
Ha en fin dag alle sammen![]()
Ah,det kan være ja.. mange som bare ble borteTenkte akkurat på det samme en dag, men tror hun sa fra en gang at hun ikke skulle innom noe mer.
Deilig med babyer,at man kan slumre utover morgen/formiddagSavner det hehe.
Storebror sover ikke på dagen,med mindre vi kjører på langtur.. Så har ikke muligheten til å sove så mye mer hehe..
Gleder meg til å se et bilde,når hun blir utslettfri
Kålormen Wael 14.10.11♡
Greit å ta det med ro om bekkenet krangler ja
HÅper det gir seg snart da..
Ah,det kan være ja.. mange som bare ble borte
Kålormen Wael 14.10.11♡
Sånn føler jeg ogsåJa sant det, jeg ble ikke aktiv her før noen uker etter nasse ble født selv, bare tittet innom av og til
Nå føler jeg at dere har blitt venninner selv om jeg aldri har møtt dere hehe![]()
Ja, jeg er litt nervøs for det der altså. Når det har gått seks uker, skal jeg ringe fysioen min for å høre om det er noe jeg kan gjøre med det![]()
Lykke til i morgen Camilla ♡Hei![]()
Dere har skravlet mye i det siste. Jeg har lest men ikke hatt tid til å være aktiv.
Jeg reiste til Trondheim igjen i dag og skal starte ny runde med høydose cellegift i morgen tidlig. Det var tungt å reise fra alle sammen men det er nå for en god sak ;-p
Simone kom hjem fra bhg uten stemme i går, og hosta masse i natt og i dag tidlig. Formen hennes var på topp og ingen feber og hun hosta ikke etter at hun hadde fått melka si i dag tidlig og stemma var tilbake, så vi sendte hun i bhg og sa at de bare måtte ringe om de syns hun ble verre.
Pappan skulle hente Nathaniel hjem fra sykehuset i dag, men siden Simone er så forkjøla så vil de at han skal være der iallefall til i morgen. De er veldig redde for at han skal få Rs-virus, for det er det veldig mange som har nå. Så da skal de se an formen til simone i morgen. Foreldrene mine kommer dit i morgen og kan passe Simone så sambo får bo på sykehuset evt hjelpe til hjemme om Nathaniel får komme hjemgleder meg skikkelig til å komme hjem etter denne runda altså!
![]()
Det er så deilig med babyer at jeg kunne fått 10 stykker om jeg slapp å gå gravid, hadde stort nok hus, nok energi og tid til å følge opp alle sammen og bra nok økonomi :-D ....er ikke sikkert jeg er av samme oppfatning dersom det blir mange våkenetter da men ;-p
Kjøpte fingermaling-sett til Simone her om dagen. Noen som har prøvd det? Er litt usikker på om det blir suksess eller katastrofe ;-p
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er nesten sluttet å spise brød siden jeg prøver å gå ned i vekt og får endel luft i magen av gjæra, så da må man være litt kreativHøres ut som en fin startHer våkner snuppa alltid klokka seks nå
Den frokosten høres utrolig digg ut, du er så kreativ, her blir det alltid kjedelig brødskive.
Hallo!
Grei natt hos oss, men altfor tidlig dag kl 06Hermine ba kontant om "mekk" da hun våkna, og hadde ingen planer om å sove mer da melka var fortært, da ville hun opp å spise egg
![]()
![]()
Men det er jo SÅ kos å ha så god tid om morgenenSnuppa fikk seg grøt og se barne-tv og lekt alle lekene sine utover stua
Jeg fikk spist god frokost med yoghurt, cottage cheese, havregryn, jordbær og valnøtter og drukket kaffe
Og enda var vi i bhg 10 minutter før frokost så Hermine fikk lekt litt før mat
Hun klamra seg ikke like fast til meg når hun fikk leke på gulvet førts, som når hun blir satt rett på stolen
Så mulig at vi må begynne å komme ENDA tidligere
![]()
Her snør det, er -6 og suuur vind!Men jeg gikk likevel den 25 minutter lange veien til Uit
Senere har jeg synstest og skal kjøpe meg nye briller, det blir morro!![]()
Hehe. Hørt det er mange som har 3 barn og forskjelligwøe hårfarger hehe. Rart![]()
Koselig å se likheter
Kålormen Wael 14.10.11♡
Skjønner godt du er lei av å plukke opp, samme problemet her![]()
Lykke til i morgen Camilla ♡
Krysser fingrene for at du slipper unna kvalmen.
Kan N komme hjem nå snart da? Så herlig
Hvor kjøpte du fingermalingen?
Tenkte å kjøpe det selv til barna her og
Kålormen Wael 14.10.11♡