Hei
Dere har skravlet mye i det siste. Jeg har lest men ikke hatt tid til å være aktiv.
Jeg reiste til Trondheim igjen i dag og skal starte ny runde med høydose cellegift i morgen tidlig. Det var tungt å reise fra alle sammen men det er nå for en god sak ;-p
Simone kom hjem fra bhg uten stemme i går, og hosta masse i natt og i dag tidlig. Formen hennes var på topp og ingen feber og hun hosta ikke etter at hun hadde fått melka si i dag tidlig og stemma var tilbake, så vi sendte hun i bhg og sa at de bare måtte ringe om de syns hun ble verre.
Pappan skulle hente Nathaniel hjem fra sykehuset i dag, men siden Simone er så forkjøla så vil de at han skal være der iallefall til i morgen. De er veldig redde for at han skal få Rs-virus, for det er det veldig mange som har nå. Så da skal de se an formen til simone i morgen. Foreldrene mine kommer dit i morgen og kan passe Simone så sambo får bo på sykehuset evt hjelpe til hjemme om Nathaniel får komme hjem

gleder meg skikkelig til å komme hjem etter denne runda altså!
Det er så deilig med babyer at jeg kunne fått 10 stykker om jeg slapp å gå gravid, hadde stort nok hus, nok energi og tid til å følge opp alle sammen og bra nok økonomi :-D ....er ikke sikkert jeg er av samme oppfatning dersom det blir mange våkenetter da men ;-p
Kjøpte fingermaling-sett til Simone her om dagen. Noen som har prøvd det? Er litt usikker på om det blir suksess eller katastrofe ;-p
Sent from my iPhone using BV Forum