om mannen din fikk tilbud

med tanke på den erfaringen og utfordringen mannen min da sannsynligvis hadde fått, og alle opplevelsene vi som familie hadde fått oppleve, hadde jeg pakket for oss alle sammen, leid ut huset og dratt med en gang!!!

få oppleve et helt annet land, ungene får lære et nytt språk og ny kultur å kjenne, og ja,- pengene kommer godt med også...[;)]
men ville ikke flyttet for godt, vil hjem til ungene skal begynne på skolen..

Jeg hadde latt han dra hvis jeg fikk halvparten av lønna[8D][8D]

min samboer hadde ikke trivdes i en sånn ordning.. har får helt fnatt om han må være borte fra snuppa mer enn 1 natt. Han har allerede valgt bort en jobb med god lønn for å være i nærheten av oss, og jeg tror nok at han hadde glatt gjort det igjen...

Selv syns jeg også det er best å ha han tilstede, spise middag sammen hver dag, legge oss sammen, stå opp sammen osv. [:)] Syns de små øyeblikkene i hverdagen er svært verdifulle og kan ikke måles i penger.

Så som en liten oppsummering, du ser ikke min mann i en slik turnus i Kina...

penger er ikke alt, synes det er viktigere at sønnen vår har pappan sin tilstede[:)]

ORIGINAL: Mrs.B

oii.. det er mye penger det.
Hadde glatt sagt ja!!
hadde vell blitt glad, men utrooolig vanskelig å være 1 måned uten han da[:o]
men man klarer å inrette seg etter det meste..

Eg har ein mann som har reist til Sør-Korea i over 1,5 år. Det har vært harde måneder altså når han har vært vekke..[8|] Greitt at det er veldig gode penger, i og med at han tjente nærmere en million i fjor. Men. Det tar på at han er vekke så mykje som han er. Han må jo i tillegg reise i friperioden, så mister 2-3 dager av heile friperioden. Dermed er han vekke 7 mnd i året, og heime i berre 5.. Om du rekner totalen.. Men, no blir det nok slutt til sommeren da. Siden eg er gravid. Vil heller at han skal få seg jobb i nordsjøen her om det går an. Å så kan me heller sjå når små'n er blitt året, kanskje 2, om det då kan være aktuelt for han å reise ned igjen..[:)]

jg hadde sagt penger er IKKEalt...
åå at om han vurderte de , såå enter flytter vi med. ellers såå ja.

nei vanskelig greier duu. men jg er av den oppfatninga av at penger ikke er alt, og at ungene trenger en far.
har jobba i en klasse på en skole hvor flere av foreldrene jobbet borte, og for å si de slik man såå hvor leie seg de ble når pappa reiste på jobb.
fordi han kom ikke igjenn på LEEENge.

Vanskelig spørsmål, må nesten være i den situasjonen før man kan si verken ja eller nei.[&:]

jg hadde flyttet med en gang.....

Hadde vært fullstendig uaktuelt for oss, med mindre vi kunne reist ned alle sammen. Vil heller leve på brødsmuler enn å miste 50 % av tiden med mannen min.. Han fikk tilbud om en lignende ordning (bare i Brüssel) og takket nei uten å engang høre med meg, tiden vår sammen er verdt mer enn alle penger i verden.. [:)]

gode penger i hvert fall ;) vet om en som har en  sambo som jobber sånn, men de har ingen barn enda da

Den hadde han glatt tatt, men vi hadde nok dratt dit sammen med ham. Og så kunne vi bodd der ett par år og spart en masse penger [:)]

D vil æg si hadd vært som å vinn i Lotto!
Hadd blitt me mann min t Kina når han jobbe der.
Skikkeli once in a lifetime mulihet d der altså! [:D]

Tror jeg hadde bedd mannen takke ja jeg gitt om han hadde lyst til å prøve selv selvfølgelig. [:)] Han kan jo søke permisjon i et år, å bare prøve det året. Då risikerer han jo ikke noe heller, og så kunne dere hvert med en mnd innimellom for å bo der. Så når han er hjemme, så er han jo virkelig hjemme som noen over her sa.
Pengene var jo veldig bra, men det er jo ikke alt.....men det hjelper jo på og for å se det positive i det så kan dere legge dere opp litt penger det året om han bare prøver. Ble langt dette, men min eks fikk et lignende tilbud da vi var sammen. Om jobb i Kina altså. [;)]

Back
Topp