om mannen din fikk tilbud

tja, ikke godt å si, er mye penger, og vi hadde hatt stort behov for det nå

Hadde lett klart meg 1 mnd uten han for 160 000 pr mnd... LETT!!!!!!![;)]

Hadde gladlig sent han dit! Min man jobber av og til  3 uker borte , og har på langt nær den lønna! Jobber han på plattform? Det gjør min!

ORIGINAL: Tammis

Jeg hadde pakket kofferten hans og sagt hadet!
jeg også [8|][8D]

ORIGINAL: Tammis

Jeg hadde pakket kofferten hans og sagt hadet!

Signerer her jeg!

Jeg ville oppfordret til å ta jobben..

ikke no problem får er vant med at han er borte 5 uker å hjemme i 5 uker fra før så..

Da hadde han måtte ta den jobben altså, ellers hadde jeg gjort det![8D][:D] hihi
Neida, hadde sikkert vært tøft den mnd han er borte, men er vant med at han er borte 5 dager i uka for myyyye mindre penger, så hadde nok gått bra[:)]

Hvis det er en jobb han trives i, og et prosjekt han vil være med på, og som går over en periode, så hadde det være helt greit. Men ikke for alltid da [;)]
Men nå har jeg en sambo som har vært mye vekke i jobben, så jeg er vandt til at han er mye borte, hvis dere ikke har vært mye borte fra hverandre så kan det nok bli en tøff innkjøringsperiode.

Det var jo en bra månedslønn. Regner med at jeg hadde bakket han opp til å ta den jobben. 

ORIGINAL: GuttasMamma!

Om å jobbe en mnd på og en mnd av i Kina for 160 000pr mnd han jobber.Hvordan hadde dere reagert?

sagt halleluja og feiret at han fikk 4/4 turnus i steden for 6/6 med langt bedre lønn [8D]

ORIGINAL: gira

Hadde pakka snippeska og dratt sammen med gubben 1 år[:D]
Er ikke redd for slike utfordinger jeg, så min avgjørelse hadde vært lett[;)]

Signerer[:)]

Ønska han god tur og bedt han kjøpe med seg noe pent hjem...
Det er rett og slett for gode penger til å avslå. I allefall over en periode på 1-3 år

For den mndsummen hadde jeg nok sterkt oppfordret han til å ta jobben ja!

Han hadde nok sliti med å skulle reise, kjenner jeg han rett. Så hadde ungene vært under skolealder hadde vi muligens blitt med om det var det som skulle til få ta jobben.

Et år i den jobben hadde jo gjort under for økonomien!

da hadde jeg sagt adios amigo, ut i jobb med deg[:D]

Jeg hadde ønsket han en god tur[;)]
Hadde ikke vært et spørsmål en gang, tenk deg for en mulighet da, og spare opp penger,betale ned gjeld osv?

Nei, et forhold har bare godt av at man savner hverandre litt[:D][;)]

Pakka baggen hans og lurt på når han ska dra![:D][8D]

Nei altså...vanskelig og si..
men jeg tror nok at om han selv hadde ønsket og ta jobben,
så hadde jeg støttet han i det...

Hadde vært rart og vært uten han så lenge,men
hadde jo vært allá det samme om han hadde hatt et slikt skift på båt da..

Hadde syntes det var helt greit jeg da [:D]

Men hadde nok ikke flytta dit, siden han jobber så lange dager blir det mye alene tid i et helt fremmed land med ungene...[;)]

Solgt!! Hehe.. lenge en mnd uten, men så får han jo en hel mnd fri også.

Back
Topp