om mannen din fikk tilbud

vil ikke barna glemme han om han er borte en mnd?Når de er så små altså

ORIGINAL: *Mama*

ORIGINAL: Tammis

Jeg hadde pakket kofferten hans og sagt hadet!

Signerer her jeg!

jepp[8D]

Hadde blitt kjempe glad på hans vegner, og ønskt han god tur[:D]

Har selv en mann som reiser ute og har pr i dag samme turnus som er tilbudt din mann. OG jeg kunne ikke tenkt meg å ha det annerledes[:D]

[8D]

ORIGINAL: Beta

Da hadde han tatt den jobben, enten han ville eller ei[:D]

Med sså små barn, ville jeg nok kanskje prøvd å bli med å bodd der nede sammen med han. Går jo an å prøve det en periode hvertfall[:)]

jeee god tur... i hverfall i noen mnd da vi sliteter litt økonomisk for tiden

For å være helt ærlig - så hadde jeg ikke orket å være alene med 3 barn en hel måned. Jeg har hatt en mann som har jobbet i nordsjøen - og de to ukene alene ble litt vell lange. Jeg har store barn som trenger leksehjelp, og som skal kjøres hit og dit - så det blir litt annerledes enn om jeg bare hadde hatt en liten å ta hensyn til.

For oss er penger ikke alt - mannen min jobber nå vanlig dagtid, og det trives hele familien vår med. Og mannen min trives også best i en slik jobb. Så han hadde ganske sikkert ikke takket ja til et slikt tilbud heller[;)]

Men, nå har jo dere mulighet for å flytte ned ilag med mannen - så da blir jo situasjonen litt annerledes.

Det er faktsik ikke noe problem å ha småbarn mens pappa'en reiser såpass mye.
Barna husker han de, tro meg[:)]

Morgan har aldri glemt pappa'en sin[:)][:)][:)][:)]

Jeg hadde tatt utfordringen og blitt med! Ikke bare for penga sin del, men opplevelsen...

Har selv bodd litt rundt om kring i verden pga gubbens arbeid, og det er kjempespennende. Slipper å jobbe selv også da :-) Bor faktisk ute nå...

Eneste minus er at jeg savner den nærmeste familien... men de forsvinner jo ikke, og det går faktisk helt fint det og :-)

kjenner ei så tok med seg jenta deres på 1 år og flytta avgårde sammen med mannen:) de var der i 6 mnd:)

Jeg hadde sagt NEI!!
Ikke faen om jeg hadde sendt sambo til kina annenhver mnd! Ikke for 500.000 i mnd engang!
Så pengegrisk er jeg ikke altså.

God tur og kos deg kjære!! hadde jeg sagt....men jeg hadde nok satt en grense for hvor lenge han kunne gjort det (eller jeg og jeg...vi hadde skullet bli enig om for hvor lenge han maks skulle gjøre dette...alt etter hva som føltes riktig...6mnd, 1 år, 2år, 5år for den saks skyld..... men sett en grense!!!!)

ORIGINAL: TativiJenta.

Jeg hadde sagt NEI!!
Ikke faen om jeg hadde sendt sambo til kina annenhver mnd! Ikke for 500.000 i mnd engang!

er ikke snakk om å være pengegrisk[8|]

ORIGINAL: GuttasMamma!

ORIGINAL: TativiJenta.

Jeg hadde sagt NEI!!

er ikke snakk om å være pengegrisk[8|]

Nei sikkert ikke, men det virker sånn på masse av det de andre har skrevet[8|]

Vet han aldri hadde tog jobben.
Penger er ikke alt. Men familie er alt.
For han å meg er det viktigere å få se ungene kver dag å få se di voksa opp uten å musta noe.

ORIGINAL: *bondekone*

Jeg tror jeg hadde altt ham fått lov hvis han ville det selv, tror ikke jeg ville hatt på samvitighetten seinere at jeg hadde nektet ham en slik utfordring og mulighett.
tror også vi andre hadde blitt med for å oppleve kina litt også,så lenge de ikke er i skolealder
lykke til med valget

Sign!

Tror ikke vi hadde flytta med han, men kunne nok godt reist nedover på besøk.

Og dessuten så er jo teknologien der at man kan snakke sammen på nettet med web camera feks[:)] 
Det kommer veldig an på hvilket forhold dere har også. Noen kan være fra hverandre, andre ikke.
Jeg syns bare det er godt hvis han reiser bort ei helg[8D] (en mnd er jo noe lengre da[8|])

Uansett, så blir det en vanesak. Han kommer til å være borte når han er borte, mens når han er hjemme så har han bare deg og ungene å fokusere på[:)] Da har dere han hos dere 100%[:D]

Haha, som om jeg skulle sagt det selv [8D]

Back
Topp