om mannen din fikk tilbud

x1x*Ammeliten*

Gift med forumet
Om å jobbe en mnd på og en mnd av i Kina for 160 000pr mnd han jobber.Hvordan hadde dere reagert?

ORIGINAL: Mrs.B

oii.. det er mye penger det.
hadde vell blitt glad, men utrooolig vanskelig å være 1 måned uten han da[:o]
men man klarer å inrette seg etter det meste..

Ja,er mye penger.Og vi kunne jo faktisk flyttet dit alle mann siden barna er så små enda[8|]Men er ikke helt fortrolig med tanken enda[8|]

Vet du hva, jeg vil faktisk gjerne ha en mann som jobber en mnd og er hjemme en mnd jeg!![8D] Kan høres rart ut, men det er slik jeg er oppvokst.. Altså med en far som jobber annenhver mnd..

Ja, du blir jo alene med barna en hel mnd i strekk, men det klarer du! Samtidig; når mannen først er hjemme, så er han virkelig hjemme også!! Jeg har ihvertfall erfaring med at min pappa alltid var tilstede når han var hjemme, og hadde alltid god tid til oss. Her jeg er oppvokst er nesten samtlige mannfolk borte annenhver mnd, og jeg kan ærlig talt ikke komme på mer enn 1 skilsmisse her ute siden jeg ble født! Tror det er veldig godt for forholdet også altså, å få tid til å savne hverandre litt!:) Men dette er MEG da, folk er forskjellige. Og den lønna er jo bare en superbonus!!!:)

hadde han fått den jobben hadde han takket ja (stooore drømmen å være hjemme lenge av gangen)....! jeg hadde vel lært å leve med det men det hadde nok vært tøft i begynnelsen

hva er det for en jobb?

må tenke nøye igjennom dette ja.Tenker mest på ungene jeg da.Tenk en hel mnd uten pappa(eller barn for hans del)

jeg har sikkert godt av å savne han,men føler liksom at man erstatter tiden man har sammen med penger.Tjener jo bra nok fra før liksom[8|]

ORIGINAL: Bitzyh

hadde han fått den jobben hadde han takket ja (stooore drømmen å være hjemme lenge av gangen)....! jeg hadde vel lært å leve med det men det hadde nok vært tøft i begynnelsen

hva er det for en jobb?

Data,it ansvarlig i ett eller annet firma jeg ikke har hørt om.

ORIGINAL: Mrs.B

ORIGINAL: Beta

Da hadde han tatt den jobben, enten han ville eller ei[:D]

jepp[:D]
må liksom fø mor med masse shoppepenger[:-][:D] haha

hehe,men den hjelpa jeg får her hjemme klarer jeg ikke sette en prislapp på.Bare det å kunne legge oss sammen osv.Nei,vanskelig dette her

men hva slags jobb er det? salgsjobb?

Er it.Han har master i noe javagreier.

Hvor mange timer i døgnet må han jobbe den mnd han jobber da?

ORIGINAL: egirl

Hadde blitt kjempeglad så lenge han ønsket det da. Kunne blitt kvitt mye gjeld da!!

hehe,ja,kvitt all gjeld på en mnd[:D]

ORIGINAL: FjerneErna

Hvor mange timer i døgnet må han jobbe den mnd han jobber da?

340 t pr mnd[X(]

ORIGINAL: GuttasMamma!

men hva slags jobb er det? salgsjobb?

Er it.Han har master i noe javagreier.

oi sry, så ikke du hadde svart en gang før...[:D]

Men altså du kan jo prøve det... fungerer det ikke så kan han kjapt finne seg noe annet?[:)] HVIS du er åpen for ideen[:)]

huff jeg hadde ikke takla det tror jeg.. men hvis jeg kunne blitt med så hadde det jo gått helt greit.. deilig med en hel måned fri annenhver også da.. hmm.. vanskelig valg..

ORIGINAL: Tammis

Jeg hadde pakket kofferten hans og sagt hadet!

dumpa han om han hadde tatt jobben eller sendt han på kinaekspressen?[8|]

Penger får være penger så lenge jeg har han hjemme synes jeg. Jeg er veldig avhengig av mannen min og synes ikke det er bare pengene som teller. Men hadde ikke hatt noe imot det så klart. Vi har skikkelig dårlig råd og har hatt det i noen år nå, og vet det blir enda verre etter nestemann kommer, så trenger virkelig penger, men jeg tror jeg heller ville ha hatt ham hjemme. Kunne kanskje gjort det for en enkelt måned, men ikke lenger. Liker å ha noen å dele jobben med hjemme og aner virkelig ikke hvordan vi skulle klart oss uten ham. Liker ikke en gang at han jobber turnus med vakter 12.30(13)-20(20.30) et par-tre kvelder i uka.

Hadde pakka snippeska og dratt sammen med gubben 1 år[:D]
Er ikke redd for slike utfordinger jeg, så min avgjørelse hadde vært lett[;)]

da hadde vi takka ja! Ser han bare annenhver uke nå, så tror ikke d hadde utgjort sååå stor forskjell igrunnen.....og pengene hadde kommet VELDIG godt med!!

Hadde ikke vært i tvil!
Selvsagt hadde han fått takke ja til tilbudet[;)]

Har vært samboer med en sjømann i 7-8 år nå, og han har hatt turnus på varierende 6-4 uker, alt etter hvor i verden han har oppholdt seg.
Det går faktisk kjempe fint, og det er veldig beroligende med god inntekt[;)]

Back
Topp