om mannen din fikk tilbud

ORIGINAL: GuttasMamma!

ORIGINAL: Bitzyh

hadde han fått den jobben hadde han takket ja (stooore drømmen å være hjemme lenge av gangen)....! jeg hadde vel lært å leve med det men det hadde nok vært tøft i begynnelsen

hva er det for en jobb?

Data,it ansvarlig i ett eller annet firma jeg ikke har hørt om.

aj, så kult for dere da[:)] om det blir så han drar, med tanke på at han tjener så bra... [:)]
Hvor jobber han nå da?[:)]

Hadde pakka kofferten hans med det samme, å ønska han god tur[;)] Hehe!
Hvis dette er hva han selv også vill, så jippi[:D]

ORIGINAL: Beautiful Nightmare

ORIGINAL: Bitzyh

hadde han fått den jobben hadde han takket ja (stooore drømmen å være hjemme lenge av gangen)....! jeg hadde vel lært å leve med det men det hadde nok vært tøft i begynnelsen

hva er det for en jobb?

Data,it ansvarlig i ett eller annet firma jeg ikke har hørt om.

aj, så kult for dere da[:)] om det blir så han drar, med tanke på at han tjener så bra... [:)]
Hvor jobber han nå da?[:)]

it i norgen pr dags dato[:)]

oj ja det var en del penger...
det er jo sikkert en unik mulighet for han..
men det ville jo være hardt for han, meg og barna, og være så lenge borte i fra hverandre..men sikkert for en periode hadde det jo gått ann. eller som du sier, når barna er så små så kunne man jo flyttet dit..[:)] lykke til med valget!!

da hadde jeg først tenkt neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei..... så hadde jeg tenkt at å savne hverandre kan vær bra oxo og at de pengene hadde kommet veldig godt med for og betale lån osv....når da lån osv var betalt ned hadde jeg illet at han skulle funnet seg en jobb i norge:)

ORIGINAL: FjerneErna

Hvor mange timer i døgnet må han jobbe den mnd han jobber da?

340 t pr mnd[X(]

Det var mye.. Hvis han tar en dag fri i uka blir det 13 timers dager [&o] 
Orker han det da? Hvis han har kapasitet til det og dere tror at dere takler turnusen er det jo veldig mye penger det er snakk om.

Hadde ikke vært meg imot akkurat...
I hvert fall for en periode!

Er jo ikke uvanlig at en partner jobber skift og er borte en mnd av gangen, så om han er i Kina eller på sjøen er ett fett på en måte...... (men er egentlig veldig glad for at mannen min har en 8-16 jobb...)

ORIGINAL: Tammis

Jeg hadde pakket kofferten hans og sagt hadet!

*fnis*hadde nok gjort det samme[:D]

samme her[;)] men bare for en periode da

ORIGINAL: Mrs.B

oii.. det er mye penger det.
hadde vell blitt glad, men utrooolig vanskelig å være 1 måned uten han da[:o]
men man klarer å inrette seg etter det meste..

Ja,er mye penger.Og vi kunne jo faktisk flyttet dit alle mann siden barna er så små enda[8|]Men er ikke helt fortrolig med tanken enda[8|]

det høres jo digg ut da[:D]

Faktisk veldig usikker! Jeg tror helt ærlig jeg heller ville hatt mindre penger enn
å være borte fra sambo en mnd i slengen. Jeg synes det blir veldig lenge i grunn [8|]
Men det er meg da, og vi har nesten aldri vært ordentlig borte fra hverandre.. Så
det kan jo være det!

Men som du selv sier, jeg ville ikke satt en prislapp på den hjelpen jeg får her hjemme heller!
Jeg synes det er fantastisk å ha han her til å hjelpe meg når det er slitsomme dager, eller man
ikke er i form .. Eller hva det måtte være!

Dere får tenke nøye gjennom for og imot [:)] For noen er det sikkert supert å leve slik [:)]

Hehehe ja ihvertfall for så mye penger, bare deilig å være litt borte fra hverandre[:D].

Hadde absolutt slått til jeg.. Det er jo bare til å flytte sammen med han dit. Har selv bodd i utlandet fordi faren min fikk sjangsen til å jobbe i utlandet og vi har kun gode opplevelser av det[:)][:)]

Eg hadd latt han gjort det ja. Å sørga førr at han betalt nokk skatt såpass at han ikke fikk baksmell;) Hves eg ikke hadd barn sku eg ha vøre ilamme han de mnt han va der nede:P

Jeg tror nok jeg hadde bedt mannen om å ta den jobben et års tid. Det hadde jo gjort masse for økonomien!

Men klart det hadde vært vanskelig for alle parter å være uten hverandre

Jeg ville blitt med og latt det bli for en begrenset periode.

Penger er tross alt ikke alt her i verden, selv om det var mye penger det var snakk om.

Back
Topp