Om du titter innom...

Når ungene endelig begynner å roe ned etter 2 timer med energiutbridd :hilarious:

Og vi mangler nå under 700 innlegg for å få skjult :D idag har vi vært flinke

Som resten av uka - tilbrakt dagen på sofaen.. kun spydd to ganger! :dance008

Denne uka blir så hektisk! Må stå opp senest 5:30 hver dag, levere gutten i barnehagen akkurat 07:00 så vi må gå hjemmefra senest 06:30. Rekke en buss som går 07:13, for så ha jobbpraksis til 16:30, så hjemme 17:00! Kan ikke skjønne hvordan denne uka skal gå rundt
Da flyr i det minste uka for deg :)

Her er det jubel i stua fra samboern som følger godt med på fotballkampen MUN-LIV :p

Så altoppslukende denne graviditeten er. Jeg tenker seriøst ikke på noe annet. Jeg skal faen meg få en baby i juni! EN BABY! Tenk at jeg får oppleve dette igjen som voksen! :love7 Og jeg kommer til å få så sabla fin baby. Mannen er fra Colombia :laughing002

Så altoppslukende denne graviditeten er. Jeg tenker seriøst ikke på noe annet. Jeg skal faen meg få en baby i juni! EN BABY! Tenk at jeg får oppleve dette igjen som voksen! :love7 Og jeg kommer til å få så sabla fin baby. Mannen er fra Colombia :laughing002
Nwåå ♡
Vet, kjenner skikkelig på den følelsen jeg og i dag. Snart en liten baby igjen i hus! :love2

Fikk akutt lyst på taco :hilarious:
Men er hjemme alene med toåringen, så da må det nesten bli knekkebrød istedet :wacky:

Jeg har lydt på pizza med serranoskinke, parmesan, pinjekjerner og chilliolje... :wacky:

Vi skal ha kjøttkaker nå, men taco frister også så må det nok bli det en gang tidlig i neste uke :p

Hunden min er så klengete om dagen! Og skal ligge på magen min :)
Det er et godt tegn da. Mine dyr skal også oppå magen nå fortiden. Har vært sånn de 2 andre gangene også

Back
Topp