Overhode ikke. Det er en fantastisk sjarmerende alder
Godt å vite

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Overhode ikke. Det er en fantastisk sjarmerende alder

Da flyr i det minste uka for degDenne uka blir så hektisk! Må stå opp senest 5:30 hver dag, levere gutten i barnehagen akkurat 07:00 så vi må gå hjemmefra senest 06:30. Rekke en buss som går 07:13, for så ha jobbpraksis til 16:30, så hjemme 17:00! Kan ikke skjønne hvordan denne uka skal gå rundt
Ingen tvil! Er sikkert i seng sammen med guttungen 19:30 disse dageneDa flyr i det minste uka for deg![]()
Hehe det er fullt lov da jaIngen tvil! Er sikkert i seng sammen med guttungen 19:30 disse dagene![]()
Nwåå ♡Så altoppslukende denne graviditeten er. Jeg tenker seriøst ikke på noe annet. Jeg skal faen meg få en baby i juni! EN BABY! Tenk at jeg får oppleve dette igjen som voksen!Og jeg kommer til å få så sabla fin baby. Mannen er fra Colombia
![]()

Hehe det er looov ♡ zZzEr det lov å legge seg før kl 20?
Jeg la meg kl 18Er det lov å legge seg før kl 20?

Er det lov å legge seg før kl 20?
Det er et godt tegn da. Mine dyr skal også oppå magen nå fortiden. Har vært sånn de 2 andre gangene ogsåHunden min er så klengete om dagen! Og skal ligge på magen min![]()
Legger meg alltid 20. Må opp 04.30 da.