Ja, de fleste er nok litt skeptiskGjør vist detMen hører jo nesten bare om de som er redd julenissen jo
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de fleste er nok litt skeptiskGjør vist detMen hører jo nesten bare om de som er redd julenissen jo
![]()
Hehe...best å ikke viteEr glad jeg ikke har vekt jegtrenger virkelig ikke vite hvor mye jeg har lagt på meg
![]()
Ja da blir det fort litt kjedelig.Vi bor desverre et stykke unna de fleste, så blir ikke så enkelt å leke på fritiden
Og dermed blir de ganske lei av hverandre![]()
Oi, det hadde jeg helt glemt?!Hvordan skal dette gå? :-o og jeg som kanskje skal på kiwi imorgen!!! Tenk om de har julemarsipan til halv pris! :-o
Ikke noe problem når man bestiller til 4 barnOi hvordan greier du det da? :-o
Ja, det er utrolig kjiptOi, ja da går det litt klær :-o
Hvorfor gjør han det???
Så heldige dere er daJa da blir det fort litt kjedelig.
Her bor jo mange i nabolaget nesten.
God morgenGod morgen :-D
Jeg er oppe før ungene![]()
Og frøkna har sovet hele natta i sin seng uten en lyd :-D
Begynt å lage litt lyd nå da, så våkner nok nå. Så da må jeg nok også vekke storebror sånn at han kan holde henne med selskap når jeg er i dusjen![]()
Du må bare få kastet den vekta altså ;-)Jeg angrer nemlig på at jeg satte inn batterier i vår nå i kveld :-o
Gått opp altfor mye siden sist gang jeg veide meg :-o
Eh ja! Eller håpe jeg ikke får inn penger idagDa må du reise god og mett på butikken, og ha viljestyrke til tusen :-D
Ja godt det men skal bli utrolig godt å få henne litt ut av leiligheten også daHihi, så søt :-D
Godt hun koser seg hjemme da om ikke annet ;-)
Ja den gjør det ;-)Det er sant...tiden flyr fort![]()
Ja så kan tro sjokket når hun så nissen på Facebook og skulle ha besøk av han! :-oJa, de fleste er nok litt skeptisk![]()
Haha kan for det selv du da ;-)Hehe...best å ikke vite
MÅ vite jeg![]()
Ja det er nok lurt ;-)Oi, det hadde jeg helt glemt?!
Må holde meg unna butikker denne uka jeg...![]()
Nei det er vel kanskje lettere da ja ;-)Ikke noe problem når man bestiller til 4 barn![]()
God morgen :-D høres ut som om dere har hatt en fin natt da :-DGod morgen :-D
Jeg er oppe før ungene![]()
Og frøkna har sovet hele natta i sin seng uten en lyd :-D
Begynt å lage litt lyd nå da, så våkner nok nå. Så da må jeg nok også vekke storebror sånn at han kan holde henne med selskap når jeg er i dusjen![]()
God morgen søta :-DGod morgen søte jenter![]()