Hihi...da må dere snart sette igang daJa den gjør det ;-)
Mannen nevnte at han kanskje ville ha 4 barnhaha ja da begynner vi nesten få hastverk
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi...da må dere snart sette igang daJa den gjør det ;-)
Mannen nevnte at han kanskje ville ha 4 barnhaha ja da begynner vi nesten få hastverk
![]()
Haha...liker vel tykke menn med skjeggJa så kan tro sjokket når hun så nissen på Facebook og skulle ha besøk av han! :-o
Jeg er jo en kontrollfreak jegHaha kan for det selv du da ;-)
Bedre å kaste vekta syns jeg ;-)
Nei, det har de vel ikke i SverigeJa det er nok lurt ;-)
Jeg har ikke fått spist jule marsipan heller!! For slike ting har de da ikke her!! :-o
Så blir hardt på kiwi ja! :-o
Kunne bestilt for dobbelt så mye, men må jo begrense meg littNei det er vel kanskje lettere da ja ;-)
God ettermiddag har det blittGod morgen søta :-D
Hadde du en fin dag på jobb?Titter innom etter første arbeidsdag i 2015. (Iallefall normal arbeidsdag)
Svarer her jeg for enkelte innlegg får jeg ikke quotet.... ja jeg hadde en fin dagTitter innom fra flyplassen![]()
Helt fantastisk å være tilbake på jobb synes jegSvarer her jeg for enkelte innlegg får jeg ikke quotet.... ja jeg hadde en fin daggrett å komme igang igjen også
Så braHelt fantastisk å være tilbake på jobb synes jeg
Elsker jobben!!
Kos deg hjemme i kveldInnom igjen før jeg pakker veska og drar hjem![]()
Hvordan gikk det idag???Titter innom fra plassen min på badet
Nye utfordringer er braSå braelsker vel kanskje ikke min så høyt. Men har blitt bedre med litt nye utfordringer
![]()
TakkKos deg hjemme i kveld![]()
Neida må ihvertfall vente et år nåHihi...da må dere snart sette igang da![]()