på xxl går de ned til 27-30, og på europris finner jeg ikke noen på nettJa sjekk det ut.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
på xxl går de ned til 27-30, og på europris finner jeg ikke noen på nettJa sjekk det ut.![]()
Joa men så lenge han gjør det en gang imellom er det nok det snuppa di vil huske og det er det viktigste etterhvert ;-)Ja det er grett. Bare synd det bruker å være lenge mellom hver gang![]()
Joa men skal vente et år nå så tar det kanskje et år før vi da har en baby om ikke lengre og jeg nekter å ha to tette så da går åreneRekker mange barn på 9 år
Hehe...3 er et fint tall![]()
Gjør vist detUff da...stakkars lille
De begynner tidlig visst![]()
Er glad jeg ikke har vekt jegJepp...jeg skal ned de 3 kg jeg har lagt på meg i jula ihvertfall
![]()
Håper hun sovnet ganske fort da!Titter innom fra plassen min på badet..... trodde jeg slapp i dag sia hu la seg som en engel i går og at hu la seg relativt greit i kveld... men etter ei stund starta problemet. ...
Hvordan skal dette gå? :-o og jeg som kanskje skal på kiwi imorgen!!! Tenk om de har julemarsipan til halv pris! :-oSiste kvelden med snop![]()
Oi hvordan greier du det da? :-oInnom etter å ha bestilt klær for flere tusen![]()
Ja det kan jeg tro ;-)Ja nå var det to stk barn som gleda seg til bhg i morgen ;-)
Neimen er det mulig da? :-o hva hadde sjefene dine sagt om detja det er igrunnen knall godt, men syltetøy kjerringa hadde kun tyttebær syltetøy(som var skikkelig vare) og ei flaske squeezy bringebær lett..... så jeg må skaffe meg noe annet syltetøy![]()
Da får du iallefall vist viljestyrke ;-)så det får bare ligge i skapet, og skape en stor fristelse for meg![]()
Oi, ja da går det litt klær :-oIhvertfall mye nødvendig
Eldste ødelegger et par gensere i uka!han tygger på ermene og halsen....
![]()
Haha, det samme trodde jeg om storebror ;-)for det tror jeg kan være gøy, selv om hu hissigproppen min mest sannsynlig ikke har tålmodighet til å lære seg det![]()
Ja da blir de litt store.på xxl går de ned til 27-30, og på europris finner jeg ikke noen på nett![]()
Jeg angrer nemlig på at jeg satte inn batterier i vår nå i kveld :-oEr glad jeg ikke har vekt jegtrenger virkelig ikke vite hvor mye jeg har lagt på meg
![]()
Da må du reise god og mett på butikken, og ha viljestyrke til tusen :-DHvordan skal dette gå? :-o og jeg som kanskje skal på kiwi imorgen!!! Tenk om de har julemarsipan til halv pris! :-o
Hihi, så søt :-DJa det kan jeg tro ;-)
Her har jeg ei jente som har tydeligvis hatt det utrolig godt hjemmeskal ikke i barnehagen før torsdag da!
Møtte ei som jobber på avd hennes på butikken idag, snuppa var super blid og snakket til henne men hun skulle ikke i barnehagen nei!![]()
Haha...godt vi er flere som kan se oss selv i de småhaha er jo utstyrt med litt selvinnsikt da, selv om jeg ikke liker å innrømme det![]()
Vi bor desverre et stykke unna de fleste, så blir ikke så enkelt å leke på fritidenJa de savner nok lekekompiser.
Her har de merkelig nok ikke spurt etter noen ;-)
Det er sant...tiden flyr fortJoa men skal vente et år nå så tar det kanskje et år før vi da har en baby om ikke lengre og jeg nekter å ha to tette så da går årene![]()