tja det tok vel ca 1 time og 15 minÆsj :-(
Hvor lang tid tok det?
Frøkna sovna greit her i kveld. Våkna en time tidligere i morges, det hjalp nok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tja det tok vel ca 1 time og 15 minÆsj :-(
Hvor lang tid tok det?
Frøkna sovna greit her i kveld. Våkna en time tidligere i morges, det hjalp nok.
Gjør jo det om man passer seg littde fordufter nok igjen også![]()
Nei er bare storebror som fikk til jul. Men hun vil gjerne ha hun ogfikk brukt opp litt energi dahar dere kjøpt skøyter til vesla?
Du får fortelle om den funkerJa helsekost. Har ikke smakt den, men lukter godt da ;-)
får igrunnen tro det, men hu er ei stri lita dame, så det er utrolig hvor mye hu holder ut om hu kan terge megDa kan det nok hende det endrer seg![]()
Ja han mente det :-ohaha, så nå skal du spise opp alt det resterende ?
Joda, har det...men merker at ungene begynner å bli rastløseJa det skal bli godt ;-)
Selv om det har vært godt med fri og tid med ungene :-D
kunne tenkt meg å prøvd det på hu her også, men da må jeg komme over noen brukte, orker ikke å gi flere 100 kr for noe som blir brukt så liteNei er bare storebror som fikk til jul. Men hun vil gjerne ha hun og![]()
Synes det var mye på 14 dager, jeg???Bare 3???
Jeg har ikke turt å sjekke jeg![]()
Ja jeg regner med at det blir noen dager med gretne unger på ettermiddagen nåtja det tok vel ca 1 time og 15 minvåknet 1 time før enn hu har gjort siste uke hu her å, men det hjalp ikke noe
men blir nok trøtt i morgen
![]()
Hihi...jeppHahahahahahahah, ja sånn kan det sies![]()
Det skal jeg gjøre ;-)Du får fortelle om den funker![]()
haha, her er skapene fulle( og fullere ble dom etter xen kom igjen fra danmark i dagJa han mente det :-o
Legge på meg et par kg til i kveld liksom![]()
Så "snill" han er da!!Her er det altfor mye snop igjen :-o
Og samboer har lagt seg og overlatt spisinga til meg :-o
jeppGjør jo det om man passer seg litt![]()
Var bare til barna!!Oi :-o
Send noen hit ;-)
Jeg venter med handling til jeg har gått ned i vekt jeg ;-)
det har je trua på også, denne uka blir nok heftigJa jeg regner med at det blir noen dager med gretne unger på ettermiddagen nå![]()
Ja det har vi merka her i helga og, særlig i dag.Joda, har det...men merker at ungene begynner å bli rastløse![]()
Haha...ei sta lita frøkenfår igrunnen tro det, men hu er ei stri lita dame, så det er utrolig hvor mye hu holder ut om hu kan terge meg![]()
Gleder megDet skal jeg gjøre ;-)