Om du titter innom

Ja det er grett. Bare synd det bruker å være lenge mellom hver gang :p
Joa men så lenge han gjør det en gang imellom er det nok det snuppa di vil huske og det er det viktigste etterhvert ;-)
Vet om mange jeg som ikke ville gjort noe sånt ;-)

Titter innom fra plassen min på badet..... trodde jeg slapp i dag sia hu la seg som en engel i går og at hu la seg relativt greit i kveld... men etter ei stund starta problemet. ...
Håper hun sovnet ganske fort da!

Ja nå var det to stk barn som gleda seg til bhg i morgen ;-)
Ja det kan jeg tro ;-)
Her har jeg ei jente som har tydeligvis hatt det utrolig godt hjemme :-P skal ikke i barnehagen før torsdag da!
Møtte ei som jobber på avd hennes på butikken idag, snuppa var super blid og snakket til henne men hun skulle ikke i barnehagen nei! :-P

ja det er igrunnen knall godt, men syltetøy kjerringa hadde kun tyttebær syltetøy(som var skikkelig vare) og ei flaske squeezy bringebær lett..... så jeg må skaffe meg noe annet syltetøy :P
Neimen er det mulig da? :-o hva hadde sjefene dine sagt om det :-P

for det tror jeg kan være gøy, selv om hu hissigproppen min mest sannsynlig ikke har tålmodighet til å lære seg det :p
Haha, det samme trodde jeg om storebror ;-)
Han er nemlig skikkelig utålmodig på ski :-P

Men skøyter var visst veldig poppis :-D

Har forresten sett at noen små barn har sånne skøyter med to "meier" på liksom, sånn at de er mye mer stødige. Men det er kanskje gamle skøyter?
Mener det var noe sånt da jeg var lita?

på xxl går de ned til 27-30, og på europris finner jeg ikke noen på nett :p
Ja da blir de litt store.

Husker ikke str på Europris jeg, men mener jeg tenkte at her var det jammen skøyter til frøkna hvis det var nødvendig. Men kanskje det bare var nå før jul? De hadde iallefall her borte hos oss.

Ja det kan jeg tro ;-)
Her har jeg ei jente som har tydeligvis hatt det utrolig godt hjemme :-P skal ikke i barnehagen før torsdag da!
Møtte ei som jobber på avd hennes på butikken idag, snuppa var super blid og snakket til henne men hun skulle ikke i barnehagen nei! :-P
Hihi, så søt :-D

Godt hun koser seg hjemme da om ikke annet ;-)

Back
Topp