Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var da ikke koselig å høre!God morgen! Drittnatt, enough saidI dag skal vi handle til helga og så skal vi til brodern og gratulere han med dagen
![]()
Fader! Jeg ble så kvalm at jeg spydde i sted
Håper ikke omgangen kommer hit nå, det har jeg virkelig ikke tid til!! Men er vel typisk det at navnefesten blir ødelagt
Krysser fingrene for at det bare var hodepinen og spenninger i kroppen som gjorde det....
Nå skal jeg legge meg og sove, god natt![]()
Har ikke spydd mer iallefall. Men fortsatt hodepine.Uff... Så kjedelig! Satser på at det var en engangshendelse og at formen din er tipptopp i dag![]()
Har ikke spydd mer iallefall. Men fortsatt hodepine.
Men storebror virker ikke helt i form heller... så er spent på hvordan dette blir...
Min spiste 3 små biterTitter innom i frokosten! Lillegutt driver å spiser brødskiven sin, og det er ikke fort gjort! Nå driver pus å spiser makrell i tomat fra gulvet![]()
Min spiste 3 små biter
Da koser sikkert pus seg![]()
Usj! Ikke preggis altså?Har ikke spydd mer iallefall. Men fortsatt hodepine.
Men storebror virker ikke helt i form heller... så er spent på hvordan dette blir...
Nå jenter åssen mål skal vi ha idag?![]()
Høres bra utHva med 16200?
deilig daGo morgen.vi har sovet helt til nå :-O
Så bramorn morn jenter
Da er det pakking som står på agendaen!Barna gleder seg til vi skal dra og! For mormor og morfar er mye snille enn oss
![]()
Jeg er sikkert her ?Håper noen er her inne i ettermiddag nå daFor vi skal kjøre til trondheim senere
![]()
Go morgen.vi har sovet helt til nå :-O
Skal være sannSå braskal være litt sånn at de blir litt skjemt bort av besteforeldre ;-)