Ja, man kan jo ikke baaare henge herNei gjør jo ikke detviktig å følge med på andre ting også
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, man kan jo ikke baaare henge herNei gjør jo ikke detviktig å følge med på andre ting også
![]()
Haha, takk for det duDet gjør deg bare mer gal![]()
Hehe ja det hadde nok ikke hvert så populærtGodt ikke arbeidsgiver leser dette da....P
Nei kan jo ikke detJa, man kan jo ikke baaare henge her![]()
Krysser fingre for degFader! Jeg ble så kvalm at jeg spydde i sted
Håper ikke omgangen kommer hit nå, det har jeg virkelig ikke tid til!! Men er vel typisk det at navnefesten blir ødelagt
Krysser fingrene for at det bare var hodepinen og spenninger i kroppen som gjorde det....
Nå skal jeg legge meg og sove, god natt![]()
hadde nok blitt kalt inn på teppet da, jaHehe ja det hadde nok ikke hvert så populært![]()
Har hvert gal engang jeg ogsåHaha, takk for det du![]()
Går jo glipp av viktig info i andre tråderNei kan jo ikke det![]()
Huff håper det bare er litt stress som gjør det slik at det er over til imorgen!Fader! Jeg ble så kvalm at jeg spydde i sted
Håper ikke omgangen kommer hit nå, det har jeg virkelig ikke tid til!! Men er vel typisk det at navnefesten blir ødelagt
Krysser fingrene for at det bare var hodepinen og spenninger i kroppen som gjorde det....
Nå skal jeg legge meg og sove, god natt![]()
Det hadde jo vært super morsomtHar hvert gal engang jeg også
Hehe du får håpe jeg får kontor medarbeids jobben for da kan vi jo være her likt![]()
God natt og sov søtt!Nå må jeg ta nattasnakkes imorgen tidlig ;-)
Jups hadde detDet hadde jo vært super morsomt![]()
Sikkert mye ledig tid til babyverdenJups hadde det
De driver jo med avfallsløsninger for bedrifterkan ikke være sååå mye å gjøre da
![]()
Det tror jeg så absolutSikkert mye ledig tid til babyverden![]()
God morgenGod morgen![]()