BraJeg er sikkert her ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BraJeg er sikkert her ?![]()
Tja... 20.000?Nå jenter åssen mål skal vi ha idag?![]()
alltid liv her!!!God morgen snupper! Er det noe liv her i dag
Fikk sove til 8 i dag jeg !!![]()
God morgen snupper! Er det noe liv her i dag
med samme fart som vi hadde i går så skal nok 17000 gåTja... 20.000?
Neida! Men 17.000 kan vi kanskje klare?
Ånei!! Håper det bare er fordi du er litt stresset daFader! Jeg ble så kvalm at jeg spydde i sted
Håper ikke omgangen kommer hit nå, det har jeg virkelig ikke tid til!! Men er vel typisk det at navnefesten blir ødelagt
Krysser fingrene for at det bare var hodepinen og spenninger i kroppen som gjorde det....
Nå skal jeg legge meg og sove, god natt![]()
JaSå deilig daHar dere hatt en rolig natt?
Ja, det er en kjempe forskjell!alltid liv her!!!
Her sov vi til 7.15Stor forskjell fra 05.30 vertfall
![]()
Ja, kjempe herlig!! Typisk at hun skal begynne å sove lenge, nå som jeg skal begynne å jobbeGod morgen! Har ikke vært så mye liv enda, men tar seg nok opp snartSå deilig å få sove så lenge da
![]()
NettoppSkal være sannDem skal ikke oppdra dem
![]()
Nei, det kanskje litt høyt mål.. Sikkert mange som har planer på fredagskvelden, så ikke sikkert det blir samme tempo her i kveldmed samme fart som vi hadde i går så skal nok 17000 gå
Men jeg skal ut og spise og drikke litt vin i kveld,så kan ikke love noe fra meg![]()
Hehe.. Er han arbeidsnarkoman ?BraFor kjenner jeg gubben rett,så sitter han vell i jobbtlf hele veien
![]()
God morgenGod morgen snupper! Er det noe liv her i dag
JaTja... 20.000?
Neida! Men 17.000 kan vi kanskje klare?
Janatten har vært fin, 3 amminger og engang litt gråt utenom trur det var tennene. Føler meg veldig uthvilt uansett
har dere hatt en fin natt ?
Wow! Det er virkelig ikke verstGod morgenjada, vi er i livet ;-)
Jeg slo deg med nesten en time ;-)
Ja, det var det jeg konkluderte med jeg også! Litt friskt til å være helg kanskje...Jamorro mål, men det er jo helg i dag..
Hahaah! TullebukkenEr ikke det å ta litt i?tenkte på 16000 jeg
![]()