Ja, nå er han vel igrunn stor nok til å klare seg utenSynes jeg også! Men var nå det de sa! Men nå kan han godt gi seg med å spise på nattenHu mor blir snart gal
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, nå er han vel igrunn stor nok til å klare seg utenSynes jeg også! Men var nå det de sa! Men nå kan han godt gi seg med å spise på nattenHu mor blir snart gal
![]()
Litt over 10 måneder var hunSambo tåler gråting dårligere enn meg, så regner med jeg må ta kampen selvHvor gammel var eldste da dere avvente henne?
Hehe...ca 390 tror jegLitt gal er bare gøy!Hva har du i dag da?
![]()
Haha, dere er gale begge toHehe...ca 390 tror jeg![]()
Ja, nå er han vel igrunn stor nok til å klare seg utenKoser seg nok med mamma`n sin
![]()
Kniiis...men jeg har jo vært på jobbHaha, dere er gale begge to![]()
Skjønner deg godt...Han spiser jo masse grøt på kvelden, så er bare kosen han er avhengig av! Men uff, den gråtinga altså!
Hehe...ja, det rekker man jo ikke ellersNå skal jeg se på litt andre tråder![]()
Ja, da har jeg tydeligvis for mye fritidDer ser du hva som skjer når dere ikke er på mjøsisen![]()
Hehe! Din rakkerHehe...ca 390 tror jeg![]()
Desto mer galKniiis...men jeg har jo vært på jobb![]()
Nei gjør jo ikke detHehe...ja, det rekker man jo ikke ellers![]()
Det gjør deg bare mer galKniiis...men jeg har jo vært på jobb![]()
Men blir den brukt her så er da det braJa, da har jeg tydeligvis for mye fritid![]()
God natt håper han roer seg snarttar kvelden, alvin er SINT
Natta<3
hehe...ante ikke at det var så myeHehe! Din rakker![]()
Godt ikke arbeidsgiver leser dette da....PDesto mer gal![]()
God natt, snuppa!tar kvelden, alvin er SINT
Natta<3