MEn det er jo bra det da!!wow det var en god del ja!
tror jeg bare har fått ca 100 jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MEn det er jo bra det da!!wow det var en god del ja!
tror jeg bare har fått ca 100 jeg![]()
GOd nattGod natt til alle som legger seg![]()
Ha en strålende natt, søtaNei, jenter!! NÅ kaster jeg inn musa....![]()
Jaa! Tullegutter![]()
Pleier å være det, jaMen men men er noen redd meg da???![]()
God natt, søte dunå sovner jeg med pc i fangeSå da sier jeg god natt og finner sengen
![]()
Du også engelen minHa en strålende natt, søta![]()

Det skjønner jeg godtMEn det er jo bra det da!!Skjønner ikke helt hvor alle innleggene mine har kommet fra meg
![]()
6 mnd?! det var jo litt vel tidlig synes jeg...Dem mener jeg skulle avvent han pupp om natten da han var 6 mnd! Så tror ikke jeg tørr å si at han spiser på natten enda :/
Ja, faktisk! Satte meg egentlig mål på 150 i dag, men det målet hadde jeg nådd kl 13 tror jegDet skjønner jeg godtman blir litt sjokkert noen ganger
![]()
Er akkurat samme her. Hadde det slik med eldste og. Var sambo som måtte ta den kampen til slutt. Jeg ga etterMhm... Jeg takler ikke gråting! Han blir jo helt hysterisk på natten og det eneste som roer han er selvfølgelig puppen!
6 mnd?! det var jo litt vel tidlig synes jeg...![]()
Gale kvinnemenneske400 tror jegMener jeg slutta på ca 10.600 i går
![]()
HS sier mye rartSynes jeg også! Men var nå det de sa! Men nå kan han godt gi seg med å spise på nattenHu mor blir snart gal
![]()
Litt gal er bare gøy!Gale kvinnemenneskeUtrolig bra!!
Åååhh...takk for det!Du også engelen min![]()

Heheå det var bra
da må jeg bare finne ut hvem![]()
Der ser du hva som skjer når dere ikke er på mjøsisenJa, faktisk! Satte meg egentlig mål på 150 i dag, men det målet hadde jeg nådd kl 13 tror jegGalskap!!
Er akkurat samme her. Hadde det slik med eldste og. Var sambo som måtte ta den kampen til slutt. Jeg ga etter![]()